THE GAME

522 16 3
                                    

Pozdravili smo se. Inače mi se mrzimo. Luka i njegova jadna ekipa nas pokušavaju pobjediti zadnje 2 godine ali im neide baš.
Četiri puta godišnje imamo utaknicu. Do sada nas golubovi nisi ni jednom pobjedili. Realno ni ne znaju igrat. Luka je dobar moram priznati, ali šta je nas 11 protiv njega samog?

"Hej Luuukaaa, sretnooo"- Hoseok se počeo budalesati i provocirati Luku.

"Jimin, molim te smiri drugara. Nemam živaca za njega."

"Woww, polako druže. Opusti se još jedan poraz. Šta je to?"-izazivo sam ga.

"Hajdee šta si se prepao zezamo te."-vidio sam da se počeo ljutit.

Luka se okrenuo i mahao nekom na tribinama i poslao pusu. Hahaha ima curu ajme.
Pogledao sam na tribine i ostao u šoku.
Čeekajj ona luđakinja od jutros je Lukina curaa. Hahah wowww hahaha kako znam izbarat.

Prišao mi je Hoseok i jedući  pitao:
"Šta se smiješ?"

Hoseok (Hobi- nadimak) je moj najbolji prijatelj. Sve zna o meni i ja o njemu. Kao brat mi je.

"Vidiš onu ribu gore. Na strani goluba. Nosi dres Lukinom broja."

"Mmm da da vidim je. To mu cura. Pa zgodna je."

"Hahaha ee s njom sam sinoć bio."

"Aaaaa budalo hahahahah kakoo?"

"Ne ma m pojma. Hahhahaha ali mala je top."

Hobi se nasmio i dao mi high five.

"Nisi mogao bolje."

"Znam" -rekao sam i ponovo pogledao u curu.

Hah. Ovaj put sam pogodio.
Utakmica je polako krenula. Uu jesu smotani.

___

Emma pov

Navijala sam za Luku. Ali sam bila jako tužna. Kako sam mogla sebi dozvoliti da onakvog momka prevarim. Luda sam. Dok sam razmišljala nisam ni primjetila da je utakmica već počela. U realnost me vratila neka mala koja se proderala :"TIGROVI"
Protivnička ekipa su Tigrovi a naši Golubovi.
Pogledala sam u teren i primjetila nekog poznatom na tigrvoj strani. Oči su mi se otvorile u čudu kada sam shvatila tko je.

 Oči su mi se otvorile u čudu kada sam shvatila tko je

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ne. Ne. Ne. On igraa sss Lukom. Što ako me vidi. Aa a što ako kaže Luki. Ma neće. Sigurno se ne sjeća mene. Aa sigurno se i sjeća to je bilo JUTROSS.

"Gledaš u ljepotana iz Tigorova ha?"-Sarah me pita.

"Ha? Ne ne samo pratim utakimicu."

"Priznaj gledaš ljepotana. To sve cure rade."

Nisam shvatila na koje ljepotana misli pa sam je pitala:
"Tko je ljepotan"

"Dole, broj 13. Jimin. Najpopularniji dečko Bullawar škole. Izuzetni playboy. Vjeruj taj cure mijenja kao čarape."

SAMO JEDNA NOĆ.Where stories live. Discover now