MIXED EMOTIONS

371 10 0
                                    

Poljubac je bio kao šlag na tortu. Baš u prava vrijeme kada ne trebao biti. Znala sam da je to loše, ovo je sve loše.

Odmakeo se i pogledao me. Njegove smedje hladne oči beljile su u mene. Razbio je šutnju i rekao:

"Bila si u pravu ne želiš me."

Okrenuo se na svoju stranu i šutio. Šta je upravo desilo?

Pogledala sam u njega a on se samo nasmio.
Gledali smo se neko vrijeme, a zatim on je samo izmakeo se od mene i promijenio facu u ljutu.
Šta mu je sad?
Sve u meni se primjenulo. Nisam znala u šta da misliti ili uradim.

-Jimin

Dok smo Emma i ja pričali primjetio sam njenog Luku kako stoji iza zida i presluškuje nas. Pa sam joj se približio i poljubio je. A jadan Luka. Nekako mi ga je žao.

"Bio sam u pravu zar ne?"-izašao je i Luka i progovorio.

Emma ga je pogledala sva prepadnuta pa je pogledala u mene kako je smijem.

"Znao si da je tu? Koji se ti govnoo od čovjeka. Odvratan si, gadiš mi se."

"Luka mogu objasniti."

"Ne Emma, ne možeš. Očigledno je. Svidja ti se Jimin."

Kada sam čuo to osmijeh je pao s mene i u čudu sam rekao:

"MOLIM?!"

"Ne ne Lula gledaj me, volim tebee. Uvijrk i jesam. On je samo jedna ogromna greška koju sam uradila u sada me proganja."

"E baš ti hvala za riječi hvale."-rekao sam joj uvrijedjeno.

"Ma daj šta hoćeš."-okrenula se ka meni i unijela mi se u lice.

"Reci istinu bar jednom. Svidja ti se kad si samnom. Činim te slabom ali to voliš, voliš kada te provociram, voliš kada te pravim ludom. Priznaj."-ljutito sam joj govorio.

"Šta hoćeš da kažes kada ionako znaš, hoćeš da padnem ispred tebe i budem kao druge koje plaču za tobom. Nikad! Nisam ja ta jadnica."

Nakon par sekundi shvatila se šta je rekla i okrenula se Luki koji je razočaran progovorio:

"Zbogom Emma."

Počela je ići do njega i obješnjavati. Zajedno su nestali u mraku.
Znao sam da će pasti na mene. Vidi joj se to u očima koliko god da me mrzi voli moje prisustvo.
Nasmio sam se laganao i krenuo se vratit u hotel. Duga je ovo noć.

Kada sam ušao u hotel otišso sam direktno do bara.

"Daj mi viski, ne dupli viski zapravo."

"Dva viskija auu nešto se žestoko se desilo izgleda."-konobarica me pitala.

"Jakoo žestoko."

"Ja sam Žana, ti mora da si Jimin?"

"Kako znaš moj ime?"

"Hahah mali je ovo hotel, priče brzo dodju kada netko mnogo jak dodje ovdje"

"Aa ma jeli to tako?"

"Daa"-počela je očigledno flertovat.

"Znači ja sam mnogo jak, jeli?"

"Mhmm jakooo jak."

"Aj ti budi još jača i daj mi još dva dupla."

"Aa uopće nisi zanimljiv kako sam čula."

"Ne budi naporna imao sam sjeban  dan tako da.. 2 dupla."

Dala mi je moje piće i okrenula glavu. Nemam živaca ni za koga. Emma me iznervila večeras i to dobro.
Platio sam piće i vratio se u sobu gdje me dočekao Hobi.

"Šta se tebi desilo?"

"4 dupla viskija i dosadna konobarica. Aa daa i Emma."

"Emma?"

"Da Emma."

"Jimin imam osjećaj kao da ti se ona svidja."

"Svidja? Ona? Ne znam i kakav je to osjećaj da ti se netko. Davno je bio kada sam išta osjećao."

"Uvijek kada se nešto desi ona je razlog."

"Kada me toliko nervira. Ni sama ne zna šta želi sad me hoće sad me neće Lukaaa je tu. Ide mi na živce sve to."

Bio sam pijan i samo sam legao u krevet i zaspao.

Ujutro me probudilo kucanje na vratila. Točnije lupanje. Bila je profesorica da nam kaze da se spremimo jer idemo na plažu.

"Jutro pijanice."-Bruno me počeo zezati čim sam sišao do recepcije.

"Jutro luzeru."

"Moram kratko do bara."-rekao sam mu.

"Jimin moraš usporiti. Mislis imaš 19 godina a piješ kao da imaš 30."

"Pod 1.miči ruke s mene, pod 2.ne tiče se."

Bio je malo ljut kada sam u to rekao sam sam u pravu. Nema se šta petljat u moj život.

Stigao sam do šanka i naručio si kavu za ponijet. Da kavu. Nisam za alkohol u 8 ujutro.

...
Na plaži nas je bilo previše, svi se se zezali kupali i ostale gluposti. Ja sam ležao u hladu i posmartao. Dugo sam ležao dok mi nije dosadilo pa sam krenuo u vodu kod društva.

"Ooo Jimin."-rekla je Elena.

"Oo Elena"-vratio sam joj i poglrdao je.

"Trebaš češće pokazivat tijelo. Mislim , zgodna si zašto uvijek nosiš onr dukseve u školu."

"Hahaga pa da me ti ne bi mogao primjetit i slomiti mi srce."

"Uu zar misliš da bi ja tebi slomio srce."

"Hahaha već jesi. Par puta točnije."

"Ozbiljno? Ne sjećam se da smo ikad.."

"Hagaga ne ne tako. Oduvijek sam imala veliki crush na tebe a uvijek si u u društvu ignorirao."

"Izvini."

"Hahah ma sve je ok"

Počeli smo se zezati i sve se jako lijepo. Dugo se nisam ovqko zabavljao.

Izašao sam malo ma suho jer sam previše u vodi i sjeo sam na prvo mjesto moje sam vidio.

"Jimin, sjediš na mom mjestu."-nježni glas je rekao. Podigao sam glavu i vidio Emmu.

-Emma

Gledao je u mene dosta dugo pa je ustao i zbunjeno rekao:

"Uf ug ovaj... sorry. Izvoli sjedi."

Pogledala sam u njega bio je sav mokar i gledao me duboko u oči.

Pogledala sam u njega bio je sav mokar i gledao me duboko u oči

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ee ovaj idem ja."

"Jimin čekaj!"

"Mhm reci."

"Luka i ja samo završili zauvijek."

"Oo, zašto bi to mene trebala brinuti."

"Znam izvini, samo sam imala potrebu pa ti kažem."

"Izvini ti. Ja sam to upropastio."

"Uredu je."

Okrenuo se i otišao.
Zašto sam u rekla za Luku. Koliko sam glupa. Ali ne znsm. Nekako je bio u pravu kada je sinoć ono rekao. Mrzim priznati ali ga želim. Želim ga.

SAMO JEDNA NOĆ.Where stories live. Discover now