STILL MAD

351 10 0
                                    

Glava me i dalje jako boljela. Ležala sam u svom krevetu prekrivena preko glave, gledajući svoju omiljenu seriju. Sama sam kući. Moji su opet otišli na poslovan put. Iskreno sad bi mi dobro došao mamin zagrljaj.
Ustala sam i otišla do frižidera. Sjela za šankom i razmišljala.

Ja sam toliko glupa. Toliko se osjećaj glupo, priljavo, kao izdajica što i jesam. Sve emocije u meni su otišle na sve strane. Gledam u svoj sendvić u ruci i plačem. Jako težak terat imam na sebi
Sramota me izaći vani. Od onog dana kako je Jimin razglasio to u kafiću cijela škola je saznala za to. A da sam ja to namjerno uradila. Svaka bi cura tu noć prevarila momka s Jiminom. Koliko god on bio idiot i kreten i sve ali ipak mu se ne može odoljeti. Mislim pogledajte ga. Zgodan je, fin, uz to i bogat sve na što se cure pale.

Trebao mi je s nekim razgovor da me smiri da zaboravim na svoj trenutno život. Uzela sam mobitel i pozvala Sarah da dodje kod mene.
Da pričam s Helenom i Petrom o ovom već sam im i dosadila a imam osjećaj da ce baš Sarah znati šta uraditi.

Stigla je ona, pozvonila je i lupala na vrata.

S: "Otvo'r ženo kapiju evo došla sammm ti jaa"-počela je pjevati jedno a završila na svojoj nekoj.
E:"Polako luđakinjo."-nasmijala sam se i zagrlila je.
S:"Di si ti nema te u školi, na poruke odgovara 1 u 2 milijarde godina."-ušla je u kuću te pričajući skidala jaknu i sjela na kauč.
E:"Ni sama više ne znam Sarah, imam osjećan da me cijelo društvo mrzi."
S:"Nee ,nee ja te ne mrzim."
E:"Budi iskrena. Mrze li me?"

Sarah baš i  ne zna lagat tako da ...

Udahnula je i zatvorila oči:

"Samo David, a i Petar je nešto ljut"

Klimnula sam glavom i pokušala se oraspoložiti.

"Naručila sam nam pizzu i sushi. Imamo kokice pa hajmo gledat film šta kažeš?"

S:"Aaa koliko volim kad markiram iz škole zbog preedobrog razloga heheh"

Nasmijala sam se na njezinu reakciju.

-Jimin

"Sine ajde ustani moraš na put, Jimin. Hajde."-čuo sam nečiji glas koji pripada mojoj majci.

Mhm joj. Polako sam stigao do wc istuširao se i obukao. Pogledao sam na sat bilo je 5 sati. Moram voziti jos toliko kako bih stigao na odrediše.
Idem u Washington. Imam malo posla za obavit.
Pozdravio sam se s majkom i krenuo.

Pokupio sam i Hobija ide i on samnom. Hobi je kao i inače puštao pjesme koje se njemu svidjaju neke beze. Nakon dugosatnje vožnje stigli smo. Osjećam se umorno i fenomenalno u isto vrijeme. Imam osjećaj da će ovaj sastanak dobro proći. Otkako je ona mala Emma fino izblatila moje ime klub je pao. Ljudi ne idu u njega više koliko prije. Nisam ja ljut što je ona blatila mene u klubu meni je to jer moje ime prljati nije pametna ideja. Taman sam imao dogovor sa jednim od najpoznatiji Dj danas da ima nastup kod mene u klubu ali čim je čuo te riječi otkazao je. Mom tati je posao uprskala jer sad svi misle da moj otac ima sine idiota i ne zele sa njim suradjivati. Danas imam sastanak sa jednim dobrom firmom u vezu posla mog oca. I poslije toga emisiju.

Kada samo se smjestili u hotel otišli smo na ručak jer umirem od gladi.
Jelo je  bilo jako ukusno a i konobarica ovdje mi se svidja bas je ono dragaa.
Hah

Poslije ručka otišli smo na sastanak. Na putu tamo ljudi su konstantko pitali:

"Gospodine Park, dali vaša firma doživljava bankrot."

"Jimin što kažete na skandal koji je izašao prije neki dan."

"Molim vas recite nam  vraćali te izgubljeno."

Samo sam ih ignorirao i ušao u veliku firmu u kojoj se sastanak odražava. Sa mnom su bili Hobi a i od mog tate sekretarica. Koja je vjerovali ili ne mlada a zgodna. Malo starija od mene možda godinu dvije. Ništa puno.
Sastanak je počeo, pričali smo o kolaboraciji. Moj otac je biznismnem drži puno hotela po cijelom svijetu sa 4 ili 5 zvjezdica. U toj kolaboraciji bi firma mog oca i ta firma izgradile ogromnu bolnicu za bolesnu djecu. Al sad ide zqnimljiv dio. Postoje ljudi koje takodjer žele raditi sa ovom firmom. Ti ljudi su takodjer i LA. Kako sam čuo prezivaju se Lookwod. Sastanak je išao mirom dok neki par vjerujem da su muž i žena prekinuli sastanak.

"Gospodine Darko, jesi istina da ste prkinuli suradnju s nama."-žena je izgovorila.

To su roditelji od Emme. Zato sam i uzeo ovaj posao kada sam čuo sa njemi su u ovom poslu. Uništit ću ih.

"Da gospodjo Lookwod. Istina je. Prekinuli su suradnju s vama kako ni radili sa mnom."-ustao sam i stavio ruke u džep.

"Mi smo na ovom radili više od šest mjeseci. Mučili se kako bi to sredili i vi mladi gospodine najedanput dodjete i uzmete tako brzo nije fer."- počeo je muž.

"Molim vas gospodine... Park jel tako? Nama taj novac treba. Vi imate ga i previše zar ne?"-žena je pokušavala nagovoriti me da odustanem od posla.

Hladno bez ikakve emocije došao sam do nje i gledao je u oći i hladnim glasom rekao:

"NE dolazi u obzir. Malo pripazite na svoju kćerku kada otvori usta. I usput pozdravite je. Recite joj ja svoje obećanja držim. Pozdrav"- čim sam to rekao izašao sam.

SAMO JEDNA NOĆ.Where stories live. Discover now