LONG NIGHT

348 11 0
                                    

Polako tihim koracima prazima sam autu. I dalje ne vjerujem da netko ovdje ima.

"Trebala bih se vratit."- samoj sebi sam govorila.
"Možda netko želi biti sam isto kao ja"-nastavila sam.

Nisam se poslušala nego samo nastavila.
Možda nije na istom mjestu gdje ja idem. To me tješilo dok konačno nisam došla do mjesta.

 To me tješilo dok konačno nisam došla do mjesta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Svaki put me ostavi bez daha.  Krenula sam na zidić da sjednem kada tamo sjedi muška figura sa crnim duksom i kapom na sebi. Pored njega bila je flaša viskija.  Polako sam prilazima momku koji je sad očiedno bio pijan.
Čim sam bila par koraka od momka shvatila sam i tko je. JIMIN. Izlegao je bezvoljno kao da će svaki tren uraditi nešto glupo. Koliko god me moja divna pamet tjerala da idem, ostala sam. Shvatila sam šta radim i samo se okrenula jer zašto bih njemu pomagala. Kada sam okrenula ledja čula sam mu i glas koji je bio jako pijan:

"Ideš, tek si stigla."

Fuck. On ne zna tko je mogu i dalje samo otići.

"Emma znam da si ti, tek si stigla. Sjedi sloobodnoo."-glas mu je bio shrvam kao da su mu sve ladje potonule.

"JJaa .. ovaj .. n ne bih da ti smetam."

"Sjedi. Popij samnom. Ne volim sam piti to je jadno."-nageo je flašu i uzeo gutljaj. "Ja sam jadan"- i na kraju dodao.

Sjela sam do njega a on mi je uručio flašu i rekao:

"Hajde pij."

Uzela sam mali gutljaj i nemormalno sam se bojala. Jel ovo neki trik. Otkud on ovdje.

"Dugo se nismo vidjeli zar ne? Doosta dugo."

"Zašto samo šutiš? Bojiš me se? O princezo nemoj sad sam tooliko pijan da te ne mogu ni gledati kako Bog zapovjeda a kamoli ti upropastit još nešto."

"Upropastit još nešto? Sve si već uništio ništa ti ostalo nije."-ljutito sam rekla.

Nasmio se onako blago i zatim reče:

"A ne ne to je početak. Vidi uskoro fakultet pa muž pa djeca sve ću ti uništiti. Svi ćete zamrzjeti. Čak i tvoji roditelji. Cijela familija."-bez osjećaja kaže.

Već sada sam pukla bojim ga se a i ljuta sam u isto vrijeme.

E:"Tii, ti si.. zašto mi to radiš. Žao mi je jako. Izvini.. nisam te trebala tako isprozivat pred svima. Mislim dobro znam da si ljut i sve ali ne moraš svoju ljutnju iskazivati na mojim roditeljima. Oni, oni nisu ništa krivi.
J:"Kako nisu, napravili su te. Najveća greška."
E:"Ufff koliko je samo mržnje u tebi? Izvini moolim te. Najiskrenije ti govorim. Pusti moje roditelje na miru. Od mene radi šta hoćeš. Ubij me bilo šta, samo njih ne petljaj.
J:"Cijeli svoj život trudim se da budem dobar, dobar sin da moji budu ponosni na mene. Cijeli život trudim se da me svi gledaju kao jakog čovjeka , da kada čuju Jimin da znaju tko i šta sam. Ja sa svojim 19 godina imao sam klub koji je radio kao ludi, sa svojih 19 godina svaka me djevojka želi. Sa svojim 19 godina imam dobar status u društvu. Sa 19 godina imam poslovne ponude koje ljudi sa 45 imaju jedva, ja ih imam lake šale. Sve sam gradio da moj otac kaže bravo sine da bude ponosan na svog sina jedinca. Da zna da posao ostavlja u dobre ruke. I onda dodje persona koja si u svoju malu glavicu utuvila da je netko i nešto, dodje i slomi sve što sam radio godinama. Počnu pisat skandale o meni, cijeli grad me mrzi. SHVAĆAŠ LI JEBENO TO? HAA? GODINAMA SE TRUDIM DA SVE BUDE DOBRO DA IMAM SVE ,DA IMAM BAR MALO POŠTOVANJE OD OCA I SVE TO UNIŠTIŠ, ZBOG.. zbog jebene noći koje si provela sa mnom. "-izgovorio je sve to nekako jedva.

Počela sam ramišljsti šts je rekao i lagano tihin nježnim glssom obratilsa mu se:

"Jimin jsko mi je žao nisam znala ništa od ovog. Najiskrenije mi je žao. Ako ti nešto zatreba slobodno uvijek me možeš nazvsti. Jsko mi je žao stvarno."

"Sh sh sh nemoj se ispričst uredu je svee. Ja sam isparo kreten prema tebi i evo sad Karma radi svoj dio posla. Uostalom zaštl ja tebi išta govorim. Tko si ti? Nitko? Patetnična jadnica. Idem kući. Uživaj."-pijano je izgovarao rijeći.

"Nećeš valjda voziti do kuće."

Promljavio je nešto i rekao da na kraju.

"Nee. Nećeš pijan voziti. Odvest ću te ja."

"Nećeš mi ti ništa. Odmaakni see."

"Jimin šuti."

Polako sam ga dovela do auta i stavila na suvozačevo mjesto. Zatim sam i ja sjela i krenula upalit auto. Uzela sam gps i tražila ikakvu lokaciju gdje bi ga mogla odvest. Možda u klub ali je sad zaključan. Pronašla sam neku lokaciju koja je označena sa 'home♡'. To mi je bilo jako slatko pa sam se nasmijala. Krenula sam toj lokaciji gdje god ona bila. Nakon 20tak minuta vožnje stigli smo. Pozvonila sam na vrata a otvorila.je neka žena što misim da mu je majka.

"Gospodja Park, dovela sam Jimina jako je pijan."

"Hahah draga ja sam sluškinja ove kuće. Gospodja Park spava, a ne bih da je budim jer da je pijan Jimin to je normalno stanje. Hoćeš li ga odvest u krevet."-nasmijala se toliko da očekuje da za odgovor.

Precrtila sam pčima i rekla da. Pokazala mi je sobu pa sam ušla u nju noseći Jimina.

 Pokazala mi je sobu pa sam ušla u nju noseći Jimina

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Soba mu je bila sva crna. Baš mu priliči. Ugh. Smjestila sam ga u krevet, lagano ga pokrila.

 Smjestila sam ga u krevet, lagano ga pokrila

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gledala sam njegovo lice koje smireno spava. Zar netko ovako sladak može biti hladak i topiko povrijedjen u isto vrijeme. Ne znam zašto ali mi ga je žao i to jako. On samo želi poštovanje od oca a ja koza ga tako oblatila. Ali čekaj  i on je mni uradio zlo. Rekao je sve Luki.
Pokrila sam ga još jednom i krenula lagano. Polako sam zatvorila vrata i krenula ka izlazu.

"Hvala vam gospodjice puno. Koje je vaše ime?"

"Ma ništa se u redu. Emma drago mi je."- rekla sam i prihvatila ruku koji mi je da dala.

"Emma hvala vam puno."

Krenula sam kući. Pozvala si taksi. Kada sam stigla samo se izvrnula u krevet.

SAMO JEDNA NOĆ.Where stories live. Discover now