GREAT DAY TO RUIN IT

356 11 1
                                    

-Jimin-

Sutradan je. Ustao sam i otišao do kupaonice pospano. Sredio sam šta sam trebao i sišao dole da jedem.
Moja mam iako samo bogati uvijek pravi doručak, kaže kakva je to majka ako ne kuha bar jedan obrok a zdrava je. Tako da sam zatekao nju baš u kuhinji pjevajući.

"I want you to be your light baby you should be your light, tntntntnn"-nastavila je dalje jer ne zna tekst.

Nasmio sam se i prišao joj. Mama je moja slaba točka. Sve mi dirajte samo nju ne. Osoba koja je jedina i jedino će uvijek voljeti bez obzira na sve. Ako mi je netko uvrijedi može se smatrati mrtvim. Puno je propatila u životu kako bih ja ostao živ.

"Jutro mama"-poljubio sam je u obraz.

"Oo jutro sine moj. Kako si mi ?"

"Mhm, pospano i umorno uglavnom dobro. Jesi li se ti naspavala?"

"I nisam baš, cijelu noć nisam oka skopila."

"Zašto šta se dogodilo?"

"Ma nije ništa, sinoć me samo baka nazvala i rekla da joj je stanje pogoršalo pa sam se malo prepala."

"Aah ona babetina"-grubo ću.

"Jimine, nemoj tako prema mojoj mama a tvojoj baki."

"Kakva je ona baka?? Samo se sjeti kako se odnosila prema tebi i da je zovem baka, što sr mene tiče može i sad umrt broga me."

Da, ne volim baku, bezobrazna je i tatu a i mene mrzi pa zašto bih onda ja nju volio?

Nakon doručka presvukao sam se i krenuo u školu.

-Emma-

Danas mi je dan toliko dobro krenuo. Dobila sam ne 1 nego 3 petice. Jednu iz engleskom, psih... ček koga uopće briga. Jako sam dobre volje i imam osjećaj da če me Luka danas nazvati. Držite mi fige!

Nakon škole otišle smo Petar i ja na kavu jer odavno nismo.

"I Emma pričaj."

"Šta da ti pričam znaš ionako sve?"

"Je li istina to da se ti i Luka pomirujete?"

"Joj ne znam rekao je da će mi oprostiti. Nadam se."

Smijali smo se i dugo pričali dok moj moje divno smedje oko nije na ulaznim vratima primjetilo nekoga zbog koga mi je osmijeh potpuno nestao. U moj omiljeni kafić je ušao vrag. Zašto? Taman sam ga zaboravila. Ako niste skontali o kojem vragu pričam Jimin je to ugh.
Prošao je kraj našeg stola i nije se okrećao. Oo ništa, ignoriranje aj nešto.
Fuck. Prebrzo sam to rekla. Vraća je gospodin do nas te obrati Petru:

"Ii Petre jel tako?"- pita ga za ime na što je Petar klimnuo glavom.
Jimin pogleda u mene i zlobno se nasmije pa upita Petra:
"Jesi li i ti sa njoj spavao mm na noć"

Petsr me jako čudno pogleda upita:

"O čemu on?"

"Jimin odmakni se."

"Aaa on ne zna. Hahah pa ev nek zna. Jesi li spavao s njoj u smislu jesi li je i ti..."- bez emocijr i hladno ga upita.

"Ne ne ne Emma nemoj mi reći da je on razlog što ste ti i Luka prekinuli?"

Spustila sam glavu od sramote.

"Hahahshs"- nasmijao se pa nastavio

"Ljudiii evo svi vi molim vas za malo pažnje. Vidite ovu curu ovdje. Ee ona. Kad s njoj spavate , a ona je to željela nakon što se to dogodilo već budr joj žao i krivo što je prevarila dečka sa mnom želi da se pazite sad ovo DA JOJ SE ISPRIČATE."

Počele su mi suze ići kao lude od sramote, a on je krenuo izlazit i zaustavi se kod mene i kaže na uho tiho:

"Rekao sam ti da ću ti život napraviti paklom. Nisam se šalio."

I samo otišao.

Objašnjavala sam Petru a on nije mogao vjerovati.

"Uvijek si ti bila ta koja je bila protiv prevara šta je ovo?"

"Desilo se samo, kažem ti pijana sam bila."

Pogledi su bili upreti u mene cijelo vrijeme dok sam bila u kafiću neki su se čak i smijali.

Glava me zaboljela pa sam otišla kući i samo zaspala. Ne mogu gs više podnijeti.






A/N note:

Oke malo kraći dio. Kako vam se svidja priča. Ako vam se svidja komentirajte šta bi se moglo sljedeće dogoditi.
I ako imate neka pitanja za mene ili vezano za priču slobodno pitajte😘😊

SAMO JEDNA NOĆ.Where stories live. Discover now