Kada samo se smjestili u hotel Sarah i ja otišle smo da večeramo s obzirom da je već 6 sati a planiramo da izadjemo u obližnji klub.
Uzele smo jelo i otišle sjesti i uživati i predivnom jelu. Naš mir prekinulo je neko smijanje. Iza nas su bile neke cure iz naše škole sa naravno Jimino. Koji kretean."Vidi ga samo. A da sad ima puno cura pa si odmah traži neku. Idiot."
"Emma daj smiri se koga briga, nek si traži. "
Sarah je u pravu. Zašto da se ja oko njega nerviram. I uostalom nije to moja stvar s kim je on.
Nakon završenog jela vratile smo se u sobu. Pred vratima smo čuli neke glasove. Netko je u sobi s Helenom. Otvorile smo vrata i vidjele Helenu kako sjedi Davidu u krilu. Mmolim???"HELENA."
"Emma, Sarag otkud vi ranije?"-prepadnuto je gledala u nas dvije a David je lagano ustao i rekao:
"Okej bebe idem ja."-i poljubio je u obraz.
"Bebe, šta?? Helena zašto nisi ništa rekla."-pitala sam je sva iznervirana.
H:"Pa ovaj nitko nije znao. Nisam htjela nikog govorit jer sam mislila da će te se naljutit na nas."
S:"Isuse Helena dodji sebi, zašto bi se naljutili na vas?
E:"To si nam najbolja prijateljica. Nikad se ne bi mofle na tebe naljutit. Koliko ste već skupa?
H:"Otprilike 4 mjeseca."
E:"Molim? 4 mjesec tajiš. Ubit ću te."
S:"Aa to sve obašnjava. Pogledi, smijanja aaa Helena stavrno nisi fer."Tu noć nam je Helena pričala sve kako su se smuvali i sve. Iskreno drago mi je zbog nje. Našu priču prekinulo je zvono. Otvorila sam vrata i vidjela Luku skockanog koji je kroz osmijeh pitao:
"Cure idete li?"
Zbunjeno sam mu odgovorila:
"Da ovaj... da da idemo."
Klub je bio pun učenika sa ekskurzije. Klub je bio pun samo od nas. Dj je bio predobar. Puštao je predobre pjesme i sve je bilo fenomenalno.
U VIP dijelu je bio i naravno Jimin sa novom curom oko njega. Koji je to playboy ugh!Tu noć je sve bilo savšeno. Pola se raje napilo a medju njima i Luka.
Stajala sam do ograde i pila svoje piće. Pogled mi je bio upret u Jimina koji me je nevjerovatno nervirao sa tim djevojkama oko sebe. Nagela sam čašu u ljutnji. Jadne cure baš mi ih je žao. Shvatit je on jednom šta radi.
Luka je sav pijan došao do mene i rekao mi na uho:"Neću mu dopustit da mi te uzme. Niiikadda nikaada"
Okrenula sam se i vidjela ga tako pijanog i slomljenom.
"Idemo vani hajde treba ti zraka."
Vani je sjedio na klupo zatvorio oči vjerovatno razmišljao. Nakon par minuta kada je došao sebi pogledao me u pitao naglo:
"Emma jeli ti stalo do njega?"
"Ne ne Isuse nikad. Šta ti je?"
"Vidio sam kako ga gledaš. I sad ovdje a i danas kada si ga vidjela ispred hotela."
"Mrzim ga. Uništio mi je sve što sam ikad voljela."
"Ali to je privuklo na njemu."
"Luka pijan si dodji sebi. On jest zgodan priznajem ali me ne privlači."
Iza nas začulo se nekakvo mrmljanje. Okrenula sam se i ugledala Jimina koji je mrtav pijan izlazio iz kluba sa nekom djevojkom. Skrenula sam pogled a Luka je dodao:
"Vidiš. Ne možeš gs vidjeti s drugom."
"Mogu."
Vratila sam pogled ka Jiminu i djevojci. Djevojka mu je govorila da dodje sebi ali je čuo nije. Smjestila ga je pored Luke i rekala mi:
"Pripazi ga, vraćam se brzo."
I samo otišla.
Jiminova glava bila je spuštena na rukama i samo je šutio. Mislim da nas nije ni primjetio.
Ne znam zašto ali nakon one noći kada mi je Jimin rekao ono za svog oca promjenila sam mišljanje o njemu. Ponaša se takav jer je povrijedjen a i to je vidio od njega.
Spustila sam se do njega stavila ruku na njegovo koljeno i pitala ga zabrinuto:"Jimin jesi li uredu?"
Uzdahnuo je dugo i pogidao glavu. Kada je zatekao mene ispred sebe bezosjećajno nekako s mržnjoj je rekao:
"Nikaď bolje"
Luka mu je prišao i rekao:
"Prijatelju hajde odvest ću te u hotel."
"Kakvi smo mi to prijatelji? Ha? Ja ti spavao sa curom, napravio joj pakao od života i ti mene zoveš prijatelju? Ja da sam na tvom mjestu ubio bi me."
"Znam sve to. I vjerujem ubio bih te da mogu. Ali pomažem ti jer sam dobar čovjek, zato ustaj i idemo do hotela."
"Ne, ne nisi ti dobar samo hoćeš da ispadneš tako pred njom."
"Dobro haj dosta je Jimin idemo"- uzeo ga je i jedva nosio jer se odupirao.
Prišla sam i pomogla Luki, a Jimin je nekako čim je mene ugledao odustao od odupiranja.
Nosili smo ga sve do hotela. Tamo smo ga smjestili u sobu. Luka je rekao da ide do wc pa će se vratit u svoju sobu. Ja sam rekla da idem i ja, a ustvari sam ostala.
Jimin je bio toliko pijan da nije mogao gledat, nekako je jedva upitao:"Zašto ti moraš biti ovdje? Gdje se god ja pojavim i ti si tu?"
"Ti si gdje god sam ja samo me uništit želiš."
Uhvatio me za ruku i odjednom je on iznad mene. Gledali smo se u oči psr sekundi kada je on prekinuo ga lažavši do mene.
"Ahh ne mogu više."
"Šta ne možeš?"-pitala sam ga.
"Ne mogu, ne ne mogu."
"Šta Jimin ne možeš."
Okrenuo je glavu kako bi mogao da ne pogleda i rekao:
"Ne mogu sebi dopustit da uradim jednu grešku po treću put."
Šta se dogadja samnom. Gledam u njegove usne i opet taj njegov parfer. Samo ga želim jednom poljubiti. Nisam toliko pijana. Svjesna sam, valjda. Emma ne nemoj ga poljubiti molim te.
"Kakavu grešku?"-pitala sam.
"Ne gledaj me tako."
"Molim?? Kako to?"
"Ne gledaj me kao da me želiš."
Kako zna? Jel on čita misli?
"Kako zna... Ne ne ne želim te ne pričaj gluposti."
"Hahah vidiš. Ne možeš me lagati. "
Nekako sma došla do zraka i rekla:
"Ne.. ne želim te."
Sekunda je prošla i on je ispred mene. Gleda u mene ravnim pogledom bez ikakvih znakova.
"Čak ni sad"
I samo me poljubio.
YOU ARE READING
SAMO JEDNA NOĆ.
RomanceZar samo jedna noć može kompletno da promjeti sve što si imala? Zar jedna noć može da toliko znači? Koliko li je samo ta noć donijela toga? Čak i ako niste BTS fan mislim da će vam se priča svidjeti.