Prošlo je par dana otkako smo u Miamiu. Jimina nisam toliko vidjala i to me zivcirala. Znala sam da jr tamo s nekom. Nisam ga željela vidjeti sa drugom. Qli zašto. Mozda sam luda ili nešto. Ali ne želim ni pomisliti da njegove usne ljube nečije druge. Te usne su samo droga bez koje trenutno ne mogu i navučena sam jako.
Danas je zadnji dan ovdje. Sutra se vraćamo za LA. Nisam ga vidjela 4 dana nikako.
Trebali smo danas ići obilazit još malo grad ali sam pitala prof da ostanem jsr se nisam osjećala najbolje.
Dopustila mi je i pitala da li treba netko ostati sa mnom. Rekla sam ne.Kada su svi otišli bilo mi je malo dosadno. Pa sam izašla vani i malo prošetala. Brzo je oluja počela pa sam se brzo vratila u hotel. Lift nije radip pa sam morala ići stepenicana do 6 kada.
Polako sam se penjala i došla do mog kada kada sam vidjela nekog da sjedi na stepenicama.Jimin! Pomislila sam. Konačno ga vidim.
Stala sam ispred njega i tiho rekla:
"Jimin. Šta radiš ovdje?"
Gledao je u mene dugo pa pustio glavu dole.
"Jesi li okej?"
"Nisam. Mrtav sam."
"Šta se dogodilo. Gdje si bio?"
Ustao je i prišao kad meni dok ja nisam ledjima udarila zid.
"Morao sam nešto shvatiti prije nego se vratim kući."
"Što to? Jimin plašiš me."
"Ne brini ljepotice sve je uredu."- nježnim glasom je rekao.
Gledala sam u njegove tamne smedje oči.
"Vidi ja ovo više ne mogu. Ne mogu da se igram ovih igrica više."
"Sam si ih započeo."
"Jeesam. Priznajem. Ali ne mogu ovo više raditi. Osim što uništavam sebe uništavam tebe. A to mi je u zadnje vrijeme jako važno."
"MMolim"- zbunjeno ću.
Rukom je prešao kroz moj obraz i nastavio:
"Ovo je meni jako teško. Nikad nikome ovo nisam rekao tako da se mi se nemoj smijati."- nasmio se i malo udaljio nasmijala sam se i ja.
Uzeo me za obje ruke i rekao:
"Emma. Promijenila si mi život totalno. Nisi kao druge cure. I znam da ti ne osjećaš isto jer sam kreten ali samo želim da znaš."
Gledao je u mene kao i ja u njega.
"Izvini."- rekao je i okrenuo se.
Krenuo je ići a ja sam stajala. Progresirala sam šta sam čula. Kada sam skontala da mi je upravo priznao da mu s3 sviđam. Krenula sam ići za njim da ga stignem
Jer sto sam sad uradila je jako glupo.
Izašla sam vani a on je krenuo prema cesti."JIMIN STANI!"-okrenuo se i ugledao me.
Potrčala sam prema njemu dok je kiša padala. Trčala sam i kada sam došla do njega poljubila sam ga a i on mene.
Nasmio se kroz poljubac i rekao:
"Hahha zašto si mi to uradila?"
"Izvini haha morala sam shvatiti šta si pokušavao reći."
Poljubio me i zagrlio.
Ušli smo potpuno mokri u stan i otišli u sobu. Proveli smo cijeli da zajendno. A kada su se učenici vratili iz grada Jimin je otišao u sobu. Dogovorili smo se da nećemo nikome ništa govoriti.
Sutradan...
Ustali smo jako rano i krenuli se vraćati kući.
Bila sam i sretna ali nešto mi je govorilo da ovaj osjećaj neće drugo trajati.
Nakon dugog puta stigli smo. Pozdravila sam se s obitelji i krenula kući.Pričala sam s mamom i tatom o putovanju. Nakon večere otišla sam u sobu jer sam bila jako umorna.
Mobitel mi je zazvonio i javila sam se."Halo?"
"Hej, ja sam. Jimin"
"Oo jimin ti si. Hej."
"Hah ovaj jel se možemo naći trebam s tobom pričati."
"Možr može. Gdje."
"Mjesto di si me našla pijanog."
"Aham tu sam za 20 min."
"Vidimo se."
Rekao je i prekinuo.
Obukla sam se lagalno i krenula.
"Mama vani sam."
"Dobroo."
Nakon 20 min bila sam tu.
A bio je i on. Sjedio na prednjem dijelu auta i gledao u pogled ispred sebe.
Lagano sam se priblizila i rekla:"Hej"
"O stigla si."
"Da tu sam."
"Sjedi."
Nista. Nismo se ni zagrlili nit nista. Čudno.
"Jel se nešto dogodilo."
"Hm, ne ne nije. Kako si sta ima hah?"
"Dobro sam. Sta ti je."
"Nista. Ovaj.. ono sto sam rekao u hotelu. Moras znati da je to sve iskreno bilo."
"Znqm. Vidili ti se u ocima."
"Hahha pa ovaj moramo i to srediti onda."
"Sta to."
"Los sam u ovom pa ovaku ću. Jel ti mozes to jest ajd ti budi moja i ničija."
"Hahaha ovo je nasladji način da me netko pita da mu budem djevojka."
"Ii jeli to da."
"Hahaha da jest."
Zagrlio me je i ostali smo tu dugo
YOU ARE READING
SAMO JEDNA NOĆ.
RomanceZar samo jedna noć može kompletno da promjeti sve što si imala? Zar jedna noć može da toliko znači? Koliko li je samo ta noć donijela toga? Čak i ako niste BTS fan mislim da će vam se priča svidjeti.