9.BÖLÜM

1.2K 51 74
                                    

Sarada'nın ağzından:

  Yaklaşık on beş dakikadır tepede oturuyorduk ve ikimizdende çıt çıkmıyordu. Ben kafamı sorarağım sorulara yoğunlaştırmışken babam da söylediklerimi kafasında tartıyor, sonuçlandırmaya çalışıyordu. En sonunda bana dönüp konuşmaya başladı.

Sasuke: Demek benim hakkımda her şeyi öğrendin, ha?

Gözlerimi ilk önce ona, sonra da yere çevirdim.

Sarada: Tam olarak değil, bana üstü kapalı şeyler söyledi.
Sasuke: Tam olarak neler söyledi?
Sarada: Senin... senin benim yaşlarımdayken... köyü terk edip kaçak ninja olduğunu... annemi ve yedinciyi ö... öldürmeye çalıştığını... akatsukiye katıldığını... bir de, sırf Konoha'dan hâlâ nefret ettiğin için on bir yıl boyunca ortalıkta görünmediğini... bunun gibi şeyler...

Bunları söylerken istemeyerek de olsa sesim titrek çıkmıştı. Küçücük bir umutla babama bakmaya başladığımda gözlerimdeki hüzünü fark etmiş olacak ki ilk önce acı çekercesine gözlerini kapattı, sonra da yüzünü buruşturarak yüzünü diğer tarafa döndü. Hâlâ yüzüne bakıp bir şeyler söylemesi için bekliyordum.

Sasuke: Söyledikleri... doğru.

Gözlerimdeki hüzün yerini acıya bırakırken bütün umutlarım da aynı şekilde sönmüştü. Köye dönmek için oturduğum yerden kalkacağım sırada kolumdan tutarak beni durdurdu.

Sasuke: Ama biri hariç.

Gözlerimi yeniden babama çevirdim. O da konuşmasına devam etti.

Sasuke: Yıllarca köyden uzak kalma sebebim köyden nefret etmem değil, onu sevdiğim içindi. Konoha, benim evim. Doğup büyüdüğüm, ama her şeyden önce sizi barındığınız yer benim de barınağım Sarada. Sen ve annen nerdeyseniz benim evim orasıdır ve kendi evimi yok etmeyi yeni aileme kavuştuktan sonra emin ol bir kere bile aklımdan geçirmedim. Doğru uzaktaydım, ancak bunun nedeni o zamanlar köyün üzerinde bir tehdit olmasıydı. Bunu tahmin edebildiğini biliyorum.

Sarada: Ootsutsuki...

Sasuke: Aynen öyle. Köyü koruyabilmek için önce nerde olduklarını öğrenmem gerekiyordu ama görevin bu kadar uzayabileceğini tahmin bile edemedim.

Sarada: Peki ya diğerleri? Senin tüm bunları yapmana neden olan şey neydi?

Sasuke: Uchiha klanı... Uchiha klanı abim tarafından katledildiğinde henüz çok küçüktüm. Abim bana bunu sadece kendini test etmek için yaptığını söylemişti, ancak tüm bunları sadece beni korumak için yaptığını anlamam oldukça uzun sürdü. Ben asıl gerçekleri öğrenene kadar sadece güçlenmek için çabalayıp durdum. Akademinin tüm derslerinden başarıyla geçtim, en sonunda Naruto ve Sakura'yla aynı takıma düştüm. O zaman takım yedi benim yeni ailem olmuştu. Tabi bu abimle yeniden karşılaşıncaya kadar böyleydi. O günden sonra güce olan doyumsuzluğum arttı. Konoha'nın bana istediğim gücü veremeyeceğini düşündüm ve Orochimaru'nun yanına gitmeye karar verdim. Bu olaylardan önce girdiğimiz chunin sınavları esnasında vücuduma bıraktığı mührün bana verdiği güç çok hoşuma gitmişti ve bana daha fazlasını vaat ettiğinde onun yanına gitmek için Konoha'dan ayrıldım. O gece, Sakura ile karşılaşmıştım. Gitmemem için bana yalvardı. En sonunda bana, beni...(yutkunur) beni sevdiğini söyledi. Ani bir hareketle onun arkasına geçtim. Ona teşekkür ettim, sonra da... onu bayıltıp bir bankın üzerine bıraktım ve Konoha'dan ayrıldım. Daha sonra da Naruto peşimden geldi. Onunla savaştım. Savaşı kazandıktan sonra arkama bile bakmadan Orochimaru'nun yolunu tuttum. Yıllarca beni eğitti, çok daha güçlü olmamı sağladı. Ancak üçüncü hokage yüzünden ağır bir hastalık geçirdi. Artık işime yaramayacağı düşüncesiyle yanından ayrıldım ve kendi takımımı kurdum. Kısa bir süre sonra da abim, yani Itachi'yle savaştım. Itachi savaşta öldü. Bende savaş alanında bayıldım. Beni akatsuki buldu. Itachi'nin Uchiha'yı katletmesine Konohalıların sebep olduklarını söylediler. Bu yüzden de Konoha'yı yok etmeye karar verdim. Ancak bundan sonra olaylar çok daha hızlı gelişmeye başladı. Dördüncü ninja savaşında Konoha'nın yanında yer aldım. Savaş bittiğinde Naruto ile birlikte son savaşımızı yaptık. Sonucunda kazanan o oldu. O zamana kadar kendimi inandırdığım her şeyin yalan olduğunu ve yanlış yolu seçtiğimi bana gösterdi. Bu olaylardan sonra uzun bir süre konoha'da gözetim altında tutuldum. Ancak savaştaki yardımlarım sayesinde beni serbest bırakmışlardı. Serbest kaldıktan sonra günahlarımın bedelini ödemek için uzun bir yolculuğa çıktım. Üç yıl boyunca seyahat ettikten sonra Konoha'ya geri döndüm. İkinci yolculuğuma da Sakura'yla birlikte çıktım. O yolculuk sırasında da sen dünyaya geldin. Sonrasını biliyorsun zaten.

Gölgelerdeki Parıltı ~BoruSara~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin