Naruto'nun ağzından:
Gaara ile birlikte uzun zamandır merkezdeydik. Son birkaç gündür zetsularda hiçbir hareketlilik yoktu. Gaara ve Shikamaru ile birlikte sığınabilecekleri yerleri saptamaya çalışıyorduk.
Naruto: İno, takım kaptanlarıyla iletişime geçtin mi? Ne diyorlar?
İno bağlı olduğu makinenin başlığını çıkarttı. Yorgun görünüyordu.
Naruto: Oy! İyi misin dattebayo?
İno: Sanırım evet, günlerdir bağlı kaldığım makina bütün sistemimi bozdu.
Naruto: Üzgünüm, ancak elimden gelen bir şey yok.
İno: Herneyse, ne demiştin? Ha, evet iletişime geçtim ancak diğer üslerde de halâ hareketlenme yok.
Naruto: Kahretsin! İki günde nereye kayboldular böyle?!
Gaara: Sakin ol Naruto. Eminim bir şekilde ortaya çıkacaklar.
Shikamaru: Asıl sorun da bu ya, nasıl ortaya çıkacaklarını bilmiyoruz. Boşluğumuzdan yararlanarak saldırıya geçerlerse bizim açımızdan kötü sonuçlarla karşı karşıya kalırız.
Naruto: Ancak bildiğimiz tek şey bu Shikamaru ve maalesef bu bilginin bizi kurtarma olasılığı yok.
İno: Naruto, Gaara'nın dediği gibi sakin olmalısın. Eminim bir şey yakalarız.
Diyerek başlığı yeniden taktı İno. Bende derin bir nefes verdim.
Naruto: Umarım öyle olur İno.
Gaara: Peki, Doku'dan haber var mı?
Shikamaru: Henüz yok.
Gaara: Sizce sonraki saldırıyı onlar mı üstlenecek?
Naruto: Umarım öyle bir şey olmaz. Şimdi, özellikle de şu durumda Doku'yla daha da önemlisi Sarada'yla karşı karşıya gelmek shinobiler için oldukça kötü olacaktır.
Shikamaru: Hâlâ ortaya çıkmadıklarına göre... acaba şu an neredeler?
*****
Yazarın ağzından:
Sarada ve diğerleri zetsuların çoğunu etkisiz hâle getirmişlerdi. Birkaç tanesi ise henüz Sarada ile karşı karşıya gelmeden kaçarak gözden kaybolmuştu.
Sarada ve diğerleri bir süre durdukları yerde soluklandılar. O sırada diğer Konohalılar saklandıkları yerden yavaş yavaş çıkarak meydana ilerlemeye başlamışlardı.
Sarada etrafındaki hareketlenmeyle arkasını döndü ve birden Konoha sakinleriyle göz göze geldi. Halkın içinden bir kaç kişi Sarada'yı tanıyınca insanlar şaşırdıklarını ve biraz da endişelendiklerini belli eden tavırlar sergilemişti. Ancak onların arasından bir kişi kendini öne atma cesaretini göstermişti.
Sarada gözleriyle tekerlekli sandalye ile ona yaklaşan adamı izledi. Sonunda aralarında birkaç metre kaldığında tanıyabilmişti onun kim olduğunu.
Sarada: Guy-san...
Guy ise Sarada'ya her zamanki gülünü bahşetti.
Guy: Uchiha Sarada... bir gün yolunuzun yeniden buraya düşeceğini biliyor-
Tomoe: Yok artık!!
Sarada arkadan gelen çığlıkla dönüp Tomoe'ye baktı. Çok heyecanlı ve çocuk gibi neşeli görünüyordu o yetişkin adam.
Tomoe koşarak Guy'ın dibine girdi ve gözlerine bakarak konuşmaya başladı.
Tomoe: Siz Might Guy mısınız?! İnanmıyorum. Dördüncü savaştaki kahramanlığınızı duymuştum. Küçüklüğümden beri hayranınızdım!!
Guy: N-ne güzel... çok sevindim.
Guy dibine kadar giren Tomoe'nin sorularıyla boğuşurken ecel terleri döküyordu. Bunu gören Sarada Tomoe'nin omzuna elini koydu ve Tomoe'yi Gay'dan uzaklaştırdı.
Sarada: Bize biraz zaman verir misin Tomoe? Şu an bir felaketin eşiğinde olduğumuzu sana hatırlatmak isterim. Vaktimizi konuşarak harcayamayız.
Guy: Sarada çok haklı' biz daha sonra, eğer ölmezsek, yine konuşuruz.
Tomoe el mahkum başını olumlu anlamda salladı ve birkaç adım geri gitti. Guy gülümseyerek Sarada'ya döndü.
Guy: Eee... burada ne işiniz var Sarada? Hiç kimseyle iletişime geçemediğimiz gerçeğini unutmazsak buraya gelmenin amacının bize yardım etmek olmadığını sanıyorum.
Sarada: Doğru, asıl nedenim bu değil.
Guy: Peki söyle bakalım. Burada olmanın sebebi nedir?
Sarada yavaşça Guy'a yaklaştı,ve aklındaki planı ve başından geçenleri kısaca Guy'a aktardı.
Guy: Demek öyle. O zaman size küçük bir yardımda bulunayım. Onların nerede saklandığını biliyorum.
Sarada'nın yüzündeki ciddi ifade yerini gülümsemeye bıraktı.
Sarada: Gerçekten mi?
Guy: Evet, kimsenin onları bulmasını istemedikleri için saklanmışlardı. Beni izleyin.
Guy tekerlekli sandalyesini geldiği yerin aksi yönünde sürmeye başladığında diğerleri de onu takip etmeye başladılar. Artık çok az kalmıştı.
**
O sırada savaş merkezinde hareketlenmeler başlamıştı. Savaşın iki farklı ucundan sinyaller alınıyordu ve biri merkeze çok yakındı. Merkeze uzak olan noktaya shinobiler gönderilmiş ve savaş başlamıştı. Merkeze yakın olan noktayla ise Naruto'nun önderliğinde kageler gidecekti. Ancak hiçbirinin bilmediği bir şey vardı.
Bu savaş...
Yedinci Hokage Uzumaki Naruto'nun son savaşı olacaktı...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*Evet arkadaşlar oldukça uzun bir aradan sonra yeni bölüm geldi!!!
Kusura bakmayın bu kitabın en kısa bölümü oldu.
Ancak bu kadarını yazacak vakit bulabildim. Bayram hazırlığı filan derken çok geç yazmaya başladım ve arada bulduğum birkaç dakikalık molalarda bu bölümü yazdım.
Ve merak etmeyin bu bölümün telafisi olarak hafta içi bir bölüm daha yayınlayacağım.
Sevgiyle kalın ;) <3<3<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgelerdeki Parıltı ~BoruSara~
Novela Juvenil~TAMAMLANDI~ Uchiha Prensesi Uchiha Sarada Uzumaki'nin en güçlüsü Uzumaki Boruto Boruto'nun yaptıklarına ve gösterdiği cesarete karşın kendisini işe yaramaz hisseden Sarada köyünü koruyabilmek için elinden geldiği kadar güçlenmeye çalıştı. Ne kadar...