Sarada'nın ağzından:
Sarada: Eee Orochimaru, bilmiyor musun?
Orochimaru: O kadar büyük bir jutsu yapabileceğimden emin değilim. Ancak Kabuto da bu jutsuyu yapabiliyordu. Onunla birlikte bunu başarabiliriz.
Sarada: Pekala. O zaman acele etmeliyiz.
Kaiyo: Durun durun, hiçbir yere gitmiyoruz! Sarada önce bize aklındaki şeyin ne olduğunu açıklamalısın.
Fumito: Evet! Ne klanından bahsediyorsun?
Rai: Uchiha klanını mı diriltmeyi düşünüyorsun?
Sarada: Evet.
Aoi: Aklını mı kaçırdın?!
Sarada: Hayır kaçırmadım. Sadece bunun gerekli olduğuna inanıyorum.
Arashi: Uchiha klanı Konoha'ya düşmandı Sarada. Durum böyleyken Uchiha klanının bize yardım edeceğine gerçekten inanıyormusun?
Sarada: Ben Uchiha Prensesi'yim Arashi! Onlardan yardım isteyeceğim. Zaten her şekilde bizim kontrolümüzde olacaklar. Ayrıca bir şekilde mugen tsukuyomi yaparlarsa düşmanlarımızla savaşabilmek için bir güce ihtiyacımız olacak.
Tomoe: Bunun işe yarayacağına emin misin?
Sarada: Değilim. Ancak başka çaremiz yok.
Kaiyo: O zaman Mizu bu durumda seni izleyecek Sarada.
Başımla Kaiyo'yu onayladım ve yeniden Orochimaru'ya döndüm.
Sarada: Orochimaru, vakit kaybetmeden Kabuto'yu bulmalıyız. Nerede olduğunu biliyormusun?
Orochimaru: Biliyorum. Beni izleyin.
Birlikte yola çıkarak Kabuto'nun yönettiği çocuk sığınma evine doğru yol aldık.
********
Boruto'nun ağzından:
Bir haftadır zatsularla baş etmeye çalışıyorduk. Şu ana kadar ne Rikiya ne de diğerleri ortaya çıkmamıştı ve bu hepimizi endişelendiriyordu.
Yeni bir savaştan çıkmıştık. Hava karardığı için kuduğumuz çadırlara ve mağaralara sığınmıştık. Bugün son zetsu ordusuyla karşı karşıya kalmıştık. Neyse ki bunun da üstesinden gelmiştik.
Savaş sonrasında yaralarıma baktırmak için Sakura teyzenin bulunduğu çadıra yöneldim. Neyseki yanında kimse yoktu. Beni fark edince bana doğru döndü.
Sakura: Boruto, parolayı söyle.
Anında hazır ola geçtim.
Boruto: "Dansöz Tonton!"
Sakura: Simgeyi göster.
Kıyafetimi sıyırarak kolumda bulunan kolumdaki ninja dövmesini gösterdim. Sakura teyze gülümsedi.
Sakura: Şimdi gelebilirsin.
Sakura teyze yanındaki tabureyi işaret edince yanına yaklaşıp tabureye oturdum.
Evet! Zetsuların aramıza girme tehlikesine karşı böyle bir önlem almıştık. Şifreyi saçma birşey koymamızın nedeni ise kolayca tahmin etmelerini istemediğimizdendi.
Sakura teyze hazırlıklarını tamamlayıp bana baktı.
Sakura: Evet! Söyle bakalım, sorun ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgelerdeki Parıltı ~BoruSara~
Ficțiune adolescenți~TAMAMLANDI~ Uchiha Prensesi Uchiha Sarada Uzumaki'nin en güçlüsü Uzumaki Boruto Boruto'nun yaptıklarına ve gösterdiği cesarete karşın kendisini işe yaramaz hisseden Sarada köyünü koruyabilmek için elinden geldiği kadar güçlenmeye çalıştı. Ne kadar...