21.BÖLÜM

988 39 31
                                    

Aoi'nin ağzından:

Derin bir nefes alarak defterin kapağını açtım. Sabırla defterin sayfalarını çevirmeye başladım. Etrafımdaki meraklı bakışlar eşliğinde iki hafta öncesinin tarihi yazılı olan sayfayı açtım.

" Bugün anlaşma bozuldu. Uzumaki'yi ele geçirmek üzereyken onu kurtaran Sarada anlaşmayı bozmuş oldu. Şu anda burada, cezasını çekiyor. Uzumaki chakrasını ele geçirememiş olsam da artık Uchiha chakrasına sahibim. Bu hedefimi gerçekleştirmek için atılan büyük bir adım."

Rai: İyide... Rikiya Sarada'nın artık sığınağımızda bulunmadığını söylememişmiydi?

Arashi: Doğru, hem o hem de Takara Sarada'nın artık örgütten olmadığını söylemişti.

Aoi: Aha! Bakın burada ne var!

" Shin görevini yerine getirdi. Chakra depalayıp portalı açabilmek için gerekli olan anlet artık hazır. Bundan sonra bana gereken tek şey chakra olacak. Bunu da elimdeki kölelerden sağlayacağım."

Fumito: Alet mi? Ne aleti?

Tomoe: Shin kim peki, tanıyan var mı?

Akira: Peki köleler? Sizce... bizden mi bahsediyor?

Rai: Aoi, okumaya devam et.

Aoi: Hemen!

" Uzumaki'yi neden istediklerini şimdi daha iyi anlıyorum. Hamura'nın torunu Hinata ve Kyuubi'nin jinchurikisi Naruto'nun oğlu. Sahip olduğu güç paha biçilemez. Maemi ve Arashi gibi rakipleri tek bir hamlede yere serdiğini düşünürsek... bu çocuğu kendi yararım için de kullabilirim sanırım."

Hideki: Uzumaki dediği Boruto mu? Hani... Sarada'nın eski takım arkadaşı.

Maemi: Evet o. Dediği gibi oldukça güçlü bir çocuk.

Aoi: Devam ediyorum.

" Bu kız buraya geldiğinden beri sinirlerimi bozmaya başladı. Ne yemek yiyor ne de odasından çıkıp örgüte fayda sağlıyor. Eğer benim icin önemli olan bir bilgi bilmeseydi onu burada bir dakika tutmazdım. Ama madem burada bir işe yaramalı. Onu inanılmaz güçlü yapıp Konoha'ya saldığım ne düşünecekler acaba..."

Tomoe: Demek bu yüzden onu burada tutuyor.

Arashi: İyi de ne öğrenmek istiyor? Bu kadar önemli olan şey ne olabilir ki?

Maemi: Kim bilir...

Akira: Rikiya mı?

Maemi: Akira eğer susmazsan bu odada birazdan cinayet işleyeceğim!

Aoi: Susun! Eğer kavga edecekseniz bunu odanın dışında yapın!

Maemi ve Akira sessizlik moduna geçtiğinde sayfaları karıştırmaya devam ettim.

" Bugün kutlanılacak bir gün. Uchiha Sarada artık resmi olarak Doku'nun üyesi! Sonunda İndra'nın kehanetini öğrenebileceğim! Öğrendiğim zaman ise beni kimse durduramayacak!"

Hideki: Aslında benim aklıma takılan bir şey var.

Fumito: Nedir o?

Hideki: Sarada bu sığınağa kendi isteği ile gelmediyse... neden burada? İsterse gidebilir, değil mi?

Aoi: Gidemez.

Tomoe: Neden?

Aoi: Rikiya Sarada'yı tehdit etmiş. Eğer örgüte katılmazsa ailesini öldüreceğini söylemiş.

Gölgelerdeki Parıltı ~BoruSara~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin