Beş yıl sonra...
Sarada'nın ağzından;
Elimdeki son kâğıtları imzaladığımda derin bir iç çekerek kalemimi masaya bıraktım. Saat oldukça geç olmuştu ve ben sabahtan beri bu ofise tıkılı kalmıştım.
Bitirdiğim belgeleri Shikadai'ye teslim etmek için onu çağıracakken kapı çaldı. Kapıyı çalan kişiye sesslenip içeri girmesini söyledim.
Boruto: Hokage-sama, sizce de bugünlük bu kadar yeterli değil mi?
Boruto'nun geldiğini fark ettiğimde oturduğum yerden kalktım ve masanın etrafını dolaşarak Boruto'nun yanına gittim. Hızlı adımlarla ona ulaştığımda kollarımı boynuna doladım. Boruto da bana karşılık verdi.
Sarada: Hoşgeldin Boruto.
Boruto: Hoşbuldum.
Boruto'dan biraz uzaklaşarak ona baktım.
Sarada: Ne zaman geldin? Yarın döneceğini sanıyordum.
Boruto: İşimi erken bitirip ailemle biraz vakit geçirmek istemiştim. Sevinmedin mi?
Sarada: Sevinmez olur muyum hiç. Çok sevindim. Minato ve Mikoto'da seni gördüğüne çok sevinecek.
Boruto: Çocukları yine anneme mi bıraktın?
Sarada: Hayır. Hinata annem bugün meşgulmüş. Bu yüzden çocuklar şu an evde.
Boruto: Sakın onları yalnız bıraktığını söyleme bana.
Sarada: Aşk olsun ben hiç çocuklarımı bir başına bırakırmıyım evde?
Boruto: Eee? Kim bakıyor şu an çocuklara?
Gülerek konuştum.
Sarada: Kakashi-san.
Boruto: Ne?! Çocukları ona mı bıraktın? Sarada başka birini bulamadınmı? Ya çocukları da okuduğu o saçma sapan kitaplara alıştırırsa? Vah yavrularım vah... ölüp ölüp dirilmiştir zavallılar.
Boruto'nun sözlerine karşın bu sefer bıkkın bir nefes aldım.
Sarada: N'apayım Boruto? Sabah sabah herkesin evini dolaştım, sanki daha önceden planlamışlar gibi hepsi bugün meşguldü. Benim de başka çarem kalmadı. Ofise getiremezdim zaten, eskisi gibi hareketsiz değiller. Vallahi darmadağan ederlerdi burayı.
Boruto: Eh, sende haklısın. Hadi o zaman bor an önce eve gidelim de çocukları yeni sürüm Jiraiya'dan kurtaralım.
Hızla başımı salladım ve askılığa astığım ceketi alıp giydim. O sırada kapı tekrar açılmış, içeriye Shikadai girmişti.
Sarada: Shikadai, belgeler için mi geldin?
Shikadai: Evet. Belgeleri bir an önce teslim etmem gerek. Eğer eve biraz daha geç kalırsam Yodo her an ofisi basıp yakamdan tutarak beni eve götürebilir.
Boruto içten bir kahkaha attı.
Boruto: Sende Shikamaru-san'ın kaderini yaşıyor gibisin Shikadai.
Shikadai: Hiç sorma Boruto. Siz çıkmıyor musunuz?
Sarada: Şimdi çıkıyoruz. Oldukça yorucu bir gündü. Neyseki yarın tatil.
Boruto: Ebeveyn ve çocuk gününde ne yapmayı düşünüyorsun Shikadai?
Shikadai: Yodo ve Shika'nın yoğun isteği üzerine sinemaya gitme kararı aldık. Kız babası olmak amma karın ağrısıymış ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgelerdeki Parıltı ~BoruSara~
Roman pour Adolescents~TAMAMLANDI~ Uchiha Prensesi Uchiha Sarada Uzumaki'nin en güçlüsü Uzumaki Boruto Boruto'nun yaptıklarına ve gösterdiği cesarete karşın kendisini işe yaramaz hisseden Sarada köyünü koruyabilmek için elinden geldiği kadar güçlenmeye çalıştı. Ne kadar...