ᴘʟᴀʏʟɪsᴛ

3.6K 40 1
                                    

"ᴏʜ, ʙᴀʙʏ ɪғ ᴛʜɪs ɪs ᴡʜᴀᴛ ɪᴛ's ʟɪᴋᴇ ғᴀʟʟɪɴɢ ɪɴ ʟᴏᴠᴇ ᴛʜᴇɴ ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴇᴠᴇʀ ᴡᴀɴɴᴀ ɢʀᴏᴡ ᴜᴘ" 

~sʜᴀᴡɴ ᴍᴇɴᴅᴇs 'ᴋɪᴅ ɪɴ ʟᴏᴠᴇ'

"ɪ'ᴠᴇ ʙᴇᴇɴ ᴛʜɪɴᴋɪɴ' 'ʙᴏᴜᴛ ᴍʏ ғᴀᴛʜᴇʀ ʟᴀᴛᴇʟʏ ᴛʜᴇ ᴘᴇʀsᴏɴ ᴛʜᴀᴛ ʜᴇ ᴍᴀᴅᴇ ᴍᴇ ᴛʜᴇ ᴘᴇʀsᴏɴ ɪ'ᴠᴇ ʙᴇᴄᴏᴍᴇ ᴀɴᴅ ɪ'ᴠᴇ ʙᴇᴇɴ ᴛʀʏɴᴀ ғɪʟʟ ᴀʟʟ ᴏғ ᴛʜɪs ᴇᴍᴘᴛʏ ʙᴜᴛ, ғᴜᴄᴋ, ɪ'ᴍ sᴛɪʟʟ sᴏ ᴇᴍᴘᴛʏ ᴀɴᴅ ɪ ᴄᴏᴜʟᴅ ᴜsᴇ sᴏᴍᴇ ʟᴏᴠᴇ" '

~ʟᴀᴜᴠ 'ᴍᴏᴅᴇʀɴ ʟᴏɴᴇʟɪɴᴇss'

"ʏᴇᴀʜ ᴡᴇ'ʀᴇ ᴅʀᴇssᴇᴅ ɪɴ ʙʟᴀᴄᴋ ғʀᴏᴍ ʜᴇᴀᴅ ᴛᴏ ᴛᴏᴇ ᴡᴇ'ᴠᴇ ɢᴏᴛ ɢᴜɴs ʜɪᴅᴅᴇɴ ᴜɴᴅᴇʀ ᴏᴜʀ ᴘᴇᴛᴛɪᴄᴏᴀᴛs ɴᴏ ᴡᴇ'ʀᴇ ɴᴇᴠᴇʀ ɢᴏɴɴᴀ' ǫᴜɪᴛ ɪᴛ ɴᴏ ᴡᴇ'ʀᴇ ɴᴇᴠᴇʀ ɢᴏɴɴᴀ' ǫᴜɪᴛ ɪᴛ ɴᴏ" 

~𝟷𝟿𝟽𝟻 'ᴄʜᴏᴄᴏʟᴀᴛᴇ'

"ᴛʜᴇ ʜᴇᴀᴅʟɪɴᴇs sᴀʏ ᴛʜᴇ ᴡᴏʀʟᴅ ɪs ᴏᴠᴇʀ ᴡʜᴀᴛᴇᴠᴇʀ ʜᴀᴘᴘᴇɴᴇᴅ ᴛᴏ ᴀ ғᴀɪʀʏ ᴛᴀʟᴇ ᴇɴᴅɪɴɢ"

~ᴍᴀᴄʜɪɴᴇ ɢᴜɴ ᴋᴇʟʟʏ 'ᴄᴏɴᴄᴇʀᴛ ғᴏʀ ᴀʟɪᴇɴs'

"ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ ᴛʜᴇ ʙᴇsᴛ ᴛʜɪɴɢ, ᴛʜᴀᴛ's ᴇᴠᴇʀ ʙᴇᴇɴ ᴍɪɴᴇ"

~ᴛᴀʏʟᴏʀ sᴡɪғᴛ 'ᴍɪɴᴇ'

"ɪ ғᴇᴇʟ ᴍʏsᴇʟғ ʀᴜɴɴɪɴ' ᴏᴜᴛ ᴏғ ᴛɪᴍᴇ ᴀɴᴅ ɴᴏᴡ ɪ'ᴍ ᴏɴᴇ sᴛᴇᴘ ᴄʟᴏsᴇʀ ᴛᴏ ʙᴇɪɴɢ ᴛᴡᴏ sᴛᴇᴘs ғᴀʀ ғʀᴏᴍ ʏᴏᴜ"

~ᴏɴᴇ ᴅɪʀᴇᴄᴛɪᴏɴ 'ɪɴғɪɴɪᴛʏ'

"ɪɴ ᴛʜɪs ʜᴏᴜsᴇ ᴏғ ʙʀᴏᴋᴇɴ ʜᴇᴀʀᴛs ᴡᴇ ᴍᴀᴅᴇ ᴏᴜʀ ʟᴏᴠᴇ ᴏᴜᴛ ᴏғ sᴛᴀᴄᴋs ᴏғ ᴄᴀʀᴅs ᴀɴᴅ, ʏᴇs, ᴡᴇ ᴛʀɪᴇᴅ, ᴛᴏ ʜᴏʟᴅ ᴏɴ ᴛɪɢʜᴛ 'ᴄᴀᴜsᴇ ᴡᴇ ᴋɴᴇᴡ ᴏᴜʀ ʟᴏᴠᴇ ᴡᴀs ʜᴀʀᴅ ᴛᴏ ғɪɴᴅ" 

~ɴɪᴀʟʟ ʜᴏʀᴀɴ 'ᴘᴀᴘᴇʀ ʜᴏᴜsᴇs'

"ɪ'ᴍ ᴡʀɪᴛɪɴɢ ʏᴏᴜ ᴛʜɪs ᴍᴇssᴀɢᴇ ᴊᴜsᴛ sᴏ ɪ ᴄᴀɴ sᴀʏ ᴛʜᴀᴛ ɪ ʟᴏᴠᴇ ʏᴏᴜ ɪ ʜᴀᴅ ᴛᴏ ʟᴇᴛ ʏᴏᴜ ᴋɴᴏᴡ ᴛʜᴀᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴍᴇ ᴡᴀs ʏᴏᴜ, ʏᴇᴀʜ ɪ ᴛʜɪɴᴋ ɪᴛ's ᴛɪᴍᴇ ғᴏʀ ᴍᴇ ᴛᴏ ʟᴇᴀᴠᴇ, ʙᴜᴛ ɪ'ʟʟ ɴᴇᴠᴇʀ ʟᴇᴀᴠᴇ ʏᴏᴜ ɪ ᴊᴜsᴛ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴀᴛ ʏᴏᴜʀ ᴘɪᴄᴛᴜʀᴇs, sᴏ ᴛʜᴇ ʟᴀsᴛ ᴛʜɪɴɢ ɪ ᴅɪᴅ ᴡᴀs sᴇᴇ ʏᴏᴜ" 

~ᴍᴀᴄʜɪɴᴇ ɢᴜɴ ᴋᴇʟʟʏ 'ᴘʟᴀʏ ᴛʜɪs ᴡʜᴇɴ ɪ'ᴍ ɢᴏɴᴇ'

"ʜᴀɴᴅs ᴜᴘ ɪғ ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ sᴇᴇ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ'ʀᴇ ᴀ ᴘᴀʀᴛ ᴏғ ᴍᴇ ʜᴀɴᴅs ᴜᴘ ɪғ ʏᴏᴜ'ʀᴇ ᴡɪᴛʜ ᴍᴇ ɴᴏᴡ 'ᴛɪʟ ᴇᴛᴇʀɴɪᴛʏ ʜᴀɴᴅs ᴜᴘ ɪғ ʏᴏᴜ ʙᴇʟɪᴇᴠᴇ ʙᴇᴇɴ sᴏ ʟᴏɴɢ, ᴀɴᴅ ɴᴏᴡ ᴡᴇ'ʀᴇ ғɪɴᴀʟʟʏ ғʀᴇᴇ" 

~ᴊᴜʟɪᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴘʜᴀɴᴛᴏᴍs 'ғɪɴᴀʟʟʏ ғʀᴇᴇ'

Consequences•Jacob BlackWhere stories live. Discover now