1,5 évvel később
- És a célegyenesben jön Frankel's Dream! Két hosszal nyeri élete versenyét ráadásul új pályarekordal! Ez ám a ló! De vajon lesz - e olyan bajnok mint a szülei vagy a testvére? Én már tudtam a választ. Lesz. Dream egy nagyon különleges ló. Wind után ő is örökölte a szülei versenyszellemét. Ugyan nem rég óta van nálunk de már most megmutatta, hogy milyen jó ló. Windel gyakran rakjuk őket össze edzeni. És ha már a pej kancánál tartunk. Tovább versenyzett a tavalyi szezonban. Ott is mindent végig nyert. 20 versenyt megnyert úgy, hogy egyszer sem kapott ki. És ennyivel be is fejezte pályafutását. Egy darabig még edzésben tartjuk, hogy levezesse a felesleges energiáját aztán indul Európába fedeztetési időre. Remélhetőleg olyan csikói lesznek mint amilyen ő volt. És persze mind a mi tulajdonunkban marad. Ezt már átbeszéltük apuval. Egyet sem adunk el akármilyenek lesznek. Amúgy is lóhiány volt nálunk miután apu eladott néhány csikót. Ők semmiképp sem voltak jók a versenypályára. Most valahol egy nagy legelőn élnek, vagy valaki hobbi lóként használja. Esetleg ugrolóként. Nem tudtuk. De az biztos, hogy jó helyre kerültek. Dream boxában ülve elgondolkodtam. Ő sokkal magasabb volt kanca létére mint Wind. És sokkal erősebb testalkatú is. Az egész ló tiszta izom. Fekete szőre csatakos volt. A homlokán egy hatalmas hóka terült el. Négy lábán pedig fehér foltok. Telivérek közt nem sok ilyen ló akadt.
-Ma nagyon ügyesek voltatok. - lépett a box ajtajához apa.
-Köszi. De ő tudja azt magáról. - mosolyodtam el. A verseny után nem sokkal Dream - et felvittem a ló szállítóba és haza indultunk.
Másnap
Éppen Windet legeltettem amikor apu jelent meg Dreammel. Egy darabig csendben ültünk egymás mellet és a vezetőszárat babráltuk.
-Hamarosan el kell engedned. - kezdett bele.
-Tudom. De mivan akkor ha én nem akarom?
-Tudod jól, hogy ott számára jobbak a lehetőségek. Önzőség lenne itt tartani.
-Jól tudom. De nem akarom elengedni. Miatta vagyok az aki.
-Mindannyian nagyon sokat köszönhetünk ennek a kancacsikónak. És erre mindig emlékezni fogunk. Ha máshogy nem is, itt mindig veled lesz. - bökött a mellkasomra.
-De én nem csak úgy akarom. - támaszkodtam neki a kanca lábának. Ő mindig vigyázott rám, én pedig azzal hálálom meg, hogy elküldöm? Nem. Ez nem így működik. Lennie kell valamilyen megoldásnak. De attól tartok, hogy nincs megoldás erre. Európában rengeteg lehetőség van számára. Itt már nincs. A versenypályán többé már nincs helyünk. Hiába bírná még vannak nála sokkal tehetségesebb csikók, félő lenne, hogy kikapnánk. Így viszont a csúcson szálltunk ki.
Sziasztok. Hosszú idő után elérkeztünk az utolsó előtti részhez. Már csak egy utolsó rész lesz, és Wind története lezárul.
CZYTASZ
Wind√
Krótkie OpowiadaniaWind Frankel és Winx lánya. A csikó 2 éves korában Amerikában kezdi meg a versenyzést. Tulajdonosa tart attól hogy a csikó nem tartja be a várva várt reményeket. Vajon a csikó is klasszis lesz mint a szülei vagy a csikó nem váltja be a reményeket?