2 hónappal a Belmont Stakes után
A történelmi verseny óta 2 teljes hónap telt el. A kanca azóta folyamatosan pihen. Lovas sem volt a hátán. Ennek több oka is volt. Szerettük volna ha idén már nem fut. A másik pedig a lába. A bal hátsó lábát eléggé meghúzta a verseny során. De még így is nyert. Elképesztően kitartó Wind. Én nem tudtam róla de már időközben megszületett a kanca kistestvére. Ő is szintén Frankeltől van. Amint eléggé idős lesz, jön hozzánk. Apu már születése előtt megvette. Hogy hogyan csinálta? Egyszerű. A jó kapcsolatai. Olyan emberekkel dolgozik akikre bármikor számíthat. Ezért nagyon is hálás. Amikor csak teheti olcsóbban ad el tehetséges csikókat ezeknek az embereknek. Persze ő tudta, hogy egyikükből sem lesz nagy bajnok. De az emberek mind ebben a hitben élnek mióta Wind megnyerte a Hármas Koronát, hogy erre az ő lovuk is képes. Természetesen soha nem fogják tudni ezt. Talán egy erős csődör. Kanca valószínűleg nem mostanában fogja újra megnyerni. A mi kancánk éppen ezért különleges ló. Ő az egyetlen aki valaha megnyerte mindhárom versenyt kancaként. Mert ő a gyengébb nembe tartozott így híresség is lett. Vele együtt én is. Minden egyes napra szinte van egy interjúm. Ahogy most is.
-Samantha mesélj nekünk egy kicsit Windről. Hogy van mostanában? Nem sok információt találni róla.
-Ez így van. Wind a Belmont Stakes óta pihen. Ez a jövő szezonig így is marad.
-Van ennek valami különösebb oka?
-Nincsen. Meg kell hagyni a nagy esélyt a többi lónak. Meg szeretnénk ha egy kicsit a többi lovunk is felzárkózna. A Hármas Korona idején nekik volt egy kis pihenőjük.
-Ennek mi volt az oka?
-Szerettünk volna minden lehető alkalmat megragadni a fejlődésre. Ehhez viszont az kellett, hogy a többi ló kapjon egy kis szünetet. Amit nagyon is jól tettünk. Ők most fognak, majd remekelni.
-Lehetséges, hogy valamelyik lovon téged is viszont látunk?
-Nem hinném. Mindegyiküknek megvan az àllandó lovasa és lova.
-Akkor ezek szerint csak te fogod lovagolni Windet?
-Igen. - bólintottam mosolyogva.
-Edzéseken is te lovagolod vagy néha átengeded másnak?
-Őt mindig én lovagolom.
-Ennek is megvan a saját oka, ugye?
-Természetesen.
-Arról van szó, hogy szerinted a többi zsoké nem megfelelően lovagolja őt?
-Nem, nem dehogy. Ilyenről szó sincsen. Wind ugyebár az én lovam. Annak idején az összes zsoké elpártolt tőle mert nem remekelt edzésen. Azóta persze jönne az összes.
-Tehát úgy gondolod, hogy az elején cserben hagyták a lovat?
-Igen. És most, hogy sikeres hirtelen mindenki rajta lovagolna. De ezt nem adjuk meg nekik.
-Köszönöm szépen, hogy eljöttél. További jó munkát a kancacsikóval.
Sziasztok. Tudom, hogy eléggé régen volt rész, ne haragudjatok. Ezt is már megírtam nagyon rég de nem volt időm kitenni. Több rész is készen van már, szóval azok is érkeznek valamikor.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Wind√
Короткий рассказWind Frankel és Winx lánya. A csikó 2 éves korában Amerikában kezdi meg a versenyzést. Tulajdonosa tart attól hogy a csikó nem tartja be a várva várt reményeket. Vajon a csikó is klasszis lesz mint a szülei vagy a csikó nem váltja be a reményeket?