4 hét telt el a fotózás óta. Azóta a kanca újra edzésbe állt. Nem mondhatnám hogy a legjobb formában van. Sőt! Eléggé rosszul sikerültek az edzések. Az újságírók szerint, ma kikapunk a Pocahontas - ban. Majd meglátjuk. Mint mindig, a kanca lemozgatása volt nekem az első. Persze mivel nem akartam beégni, csak futószáraztam. Tudom egy nem helyettesíti a rendes edzést, de muszáj volt valamit tenni. Amint alaposan lemozgattam, visszavittem az istállóba. Megpaskoltam izmos nyakát, majd bementem reggelizni.
-Jó reggelt. - köszönt álmosan anya.
-Neked is. - mosolyogtam rá.
-Milyen volt a kancacsikó? - kérdezte.
-Futószáraztam. Nem akarom leégetni még jobban. - húztam el szám.
-Ha elveszíti ma a veretlenségét apád kiborul. - sóhajtotta.
-De nem fogja. Nagyon erős és kitartó. Szerintem nem szeret edzeni. - mondtam halkan.
-Meg lehet. De ha így folytatja nem tud felkészülni a Hármas Koronára. - húzta el a száját.
-Tudom anya. - mondtam.
-Talán addigra be nő a feje lágya. - mosolygott rám.
-Remélem. - viszonoztam a mosolyt. Nagy sóhajjal léptem a hütőhöz. Kivettem belőle egy doboz vajat, aztán a szalámit. Anyuval csendben ültünk egész reggeli alatt. Apa le sem jött. Mind tudtuk ha ma leégünk semmi esélye a kancának felkészülni a Triple Crownra. Miután elfogyasztottuk a reggelit, apa elküldött öltözni mondván ő majd elintézi a kancát. Remegő kézzel öltöztem. Behunytam a szemeim majd elszámoltak 3-ig. Magabiztosan magamra vettem a ruháim, aztán büszkén indultam el a jártatóhoz. A kancacsikó és csapata már ott várt.
-Son - öleltem meg - nem is tudtam hogy, te vagy a kancacsikó új gondozója. - mosolyogtam rá..
-Apád felkért. Remélem nem gond neked. - válaszolta.
-Ugyan dehogy. - vigyorogtam.
-Gyerekek ideje lenne a csikóval foglalkozni. - nevetett apa. Bólintottam. Son felsegített a nyeregbe.
-Enged mingyárt az elejére, de ne enged hogy elhúzzon a mezőnytől. Mint tudjuk vezetni szeret. Pontosan kint Mined Girl. A kanca mérlege 7/7. Vigyázz vele. - mondta. Hevesen bólogattam. Pár perc múlva már a startgépben álltunk. Wind mint mindig nyugodtan várt. Füleit hegyezte. Én erősen kapaszkodtam a kancacsikó sörényébe. A kapuk kivágódtak a kancák pedig elindultak. Wind rögtön az élre ment, de nem sokáig mert szorosan jött mögöttünk az a kanca akiről az apám beszélt.
-Az élen továbbra is Winx és Frankel 2 éves lánya. Magabiztosan vezet, de folyamatosan a nyomában van Mined Girl! A harmadik helyen Good Princess. Az élen továbbra sincs változás. Wind próbál elhúzni de Mined Girl nem hagyja! - mondta izgatottan a kommentátor.
-Gyerünk kislány. - suttogtam neki. Még jobban ráhajoltam a nyakára, ezzel segítve neki. Magasra emelte a fejét, majd a maradék erejével gyorsabban kezdett futni. Előző nap még az eső is esett, így a sár is gátolt minket de, a kancát ez sem állította meg.
-Jönnek az utolsó 200 méteren és Wind óriási előnnyel vezet! A kancacsikó megtarthatta a veretlenségét, de vajon meddig? - tette fel a költői kérdést. Megpaskoltam a kanca nyakát, majd visszafogtam. Újra nyert. De valami nincs rendben vele.Sziasztok. Tudom nagyon eltűntem ne haragudjatok🤔🤔
YOU ARE READING
Wind√
Short StoryWind Frankel és Winx lánya. A csikó 2 éves korában Amerikában kezdi meg a versenyzést. Tulajdonosa tart attól hogy a csikó nem tartja be a várva várt reményeket. Vajon a csikó is klasszis lesz mint a szülei vagy a csikó nem váltja be a reményeket?