Wiesz jak to jest mieć przejebane życie?
Jak to jest wiedzieć, że wszscy do okoła mają cie za nic nie warte gówno?
Nawet ci, którzy powinni być ci najbliżsi?
Że cały świat do okoła ciebie parzy na ciebie z nienawścią?
Nazywam sie Vivienne Anabell Irwin moje życie od 10 roku życia stało się koszmarem.
Może zaczne od początku.
Miałam wszystko dwóch starszych braci i kochających rodziców. A wszystko zieniło się po wypadku.
WSPOMNIENIA:
Dziś moje urodzinki w końcu będę mieć 10 latek.
Mój starszy brat Andy ma w końcu przyjechać z Londynu. Bardzo za nim tęsknie. Mamy oboje spędzić caaaaały dzień razem.
*magia czasu *
Biegne szybko do drzwi bo usłyszałam dzwonek.
Kiedy dobiegłam do drzwi szybko wskoczyłan na Andy'ego
-Mamo mamo Andy jest!!! - krzyczałam na cały dom
-Angel spokojnie- powiedział Andy - Ale ty wyrosłaś. - powiedziała zdziwiony.
-Andy chodzimy do Wesołego miasteczka! - krzyknełam.
-Dobrze dobrze Vivien tylko odłoże żeczy. -
*magia czasu*
Jedziemy z Andy'm do wesołego miasteczka.
Nagle poczułam, że coś uderza w tył samochodó Andy odpioł swoje i moje pasy, a potem zasłonił mnie swoim ciałem. Potem już pamiętam tylko głośny krzyk Andy'ego i ciemności.
*magia czasu*
Boli mnie całe ciało. Nie moge się ruszyć! Staram się z całych sił otworzyć oczy. Ale nie moge. Słysze tylko głuchą cisze. Co jakiś cas ktoś przychodzi i robi coś obok mnie. Próbuje jeszcze raz otworzyć oczy. Udało się! Ale gdy dociera do mnie jasne światło odrazu je zamykam. Jeszcae raz otwieram oczy tylko tym razem powoli. Odrazu przypominam sobie co się stało. Zrywam się szybko z łużka. Jakiś kabelek przyczepiony do mnie wyrywam. Poleciało mi pare łez bo strasznie zabolało mnie miejsce gdzie był kabelek. Maszyna za mną strasznie piszczy. Nagle przybiega do mnie jakaś starsza pani, ja cofam się do tyłu i chowam się w końcie pokoju. Powtażam cały czas gdzie jest Andy. Tego dnia Dowiedziałam się, że straciłam brata. Wszystko się posypało. Każdy mnie znienawidził nawet mój drugi brat Ash obwinia mnie za śmierć Andy'ego.
:KONIEC WSKOMNIENIA
Dziś moje 13 urodziny. Dziś uciekne. Uciekne z miejsca, które mnie niszczyło i ludzi, którzy nie nienawidzili. Przez dwa lata zbierałam pieniądze i planowałam ucieczke.
DZIŚ MOJE ŻYCIE SIĘ ZMIENI.
CZYTASZ
I am ?
FantasyJest to opowieść o Vivien McVey-Irwin. To dziewczyna która przeszła zbyt dużo, a świat nie zamierza jej dopuścić. Co się stanie kiedy jej świat zacznie się zmieniać? Kiedy dowie się prawdy o swojej rodzinie? Co się stanie kiedy dowie się KIM ONA JES...