Peter
"Yo yo hayır. Bunu yapamam Bay Stark. "
"Evet yapabilirsin çocuk. Bak, onu reddettiğine göre sıra sende. Ve ben kesinlikle eminim seni geri tepmeyecek. Bundan çok eminim bana güven. "
Öylece baktı Peter. Bunu yapmalı mıydı? Ya şimdi ya da hiçti. Çünkü bu fırsat ayağa bir kez gelirdi. Birazdan aynı odada tek başına olacak olmaları da tesadüftü tabii.
Birkaç Saat Önce
S/A
Peter'ın odasından çıktan sonra kendi odana gittin. Kapıyı kapattığın an odadaki tek ses senin nefes alışverişindi. Oturduğun yerden kalkıp üstünü değiştirdin. En iyisinin aşağıya inip diğerlerinin yanında olmak olduğunu düşündün. Aşağıya indiğinde herkes salondaki ufak masada toplanmıştı. Arkasına dönüp seni gören Tony sana gelmeni işaret etti. "Selam S/A biz de tabu oynayacağız. Sen de ister misin. Ama şunu söylemek isterim bu biraz üst seviye ona göre. Her şey olabilir."
Güldükten sonra "Ben hazırım." dedin. Bruce "Ama önce eş seçmelisin. Boşta kalan tek kişi de... Peter." dedi. Başını Peter'a çevirdin. "Bana uygun. Ya sana uygun mu Peter?" dedin. O da gülümseyip başını salladı ve onun yanına geçip oturdun.
Birkaç Dakika Sonra
"Ben çok yaparım. Saatlerce odamdan çıkmam genellikle. O zaman ne yaparım ben?"
"Müzik dinlersin."
"Hayır."
"Kitap okursun."
"Hayır. Daha basit."
"Şey... Düşünürsün?"
"Evet! Peki çok düşünen insanlara ne derler."
"Profesör."
"Hayır, ama onun gibi bir şey. Hadi az zaman kaldı Peter!
Bir yandan da herkes yirmiden geriye saymaya başladı.
"20...19...18...17..."
"Ya Peter. Düşün çok basit!"
"10...9...8..."
"FİLOZOF!" diye bağırdı Peter.
"Evet! İşte budur!"
"Süre bitti." dedi Tony. "Ama kazanamadınız. O yüzden size ceza vericez."
Sen ve Peter biraz şaşkın biraz hayal kırıklığı ile birbirinize bakarken Clint ortaya çıktı. "Bir buçuk saat boyunca bir odada yalnız başınıza kalacaksınız." Herkes ağızlarını kocaman açarak ilkokul çocukları gibi ses çıkardılar. Eğer siz hayır derseniz daha kötü bir ceza vereceklerdi. Sen "Hey, hey. Neden böyle diyorsunuz ki. Bu gayet basit. " dedin. Peter da sana katıldı. Sam "Yani genellikle orası..." derken bir anda Natasha onu dürttü. "Sus ve işin büyüsünü bozma." Fakat malasef siz ortamdaki sesten dolayı onları duymamıştınız.
Sizi odaya götürmeden önce Tony, Peter ile konuşmak için onu bir kenara çekti. Bunu görmemiştin.
"Bak Peter. Bu bir fırsat. Orda onla sohbet et ve yakınlaş. Sonra çıkma teklifi et. Çok basit. Zaten sizden başka kimse olmayacak. Bu yüzden bu da senin işini kolaylaştırır. "
"Yo yo hayır. Bunu yapamam Bay Stark. "
"Evet yapabilirsin çocuk. Bak, onu reddettiğine göre sıra sende. Ve ben kesinlikle eminim seni geri tepmeyecek. Bundan çok eminim bana güven. "
Öylece baktı Peter. Bunu yapmalı mıydı? Ya şimdi ya da hiçti. Çünkü bu fırsat ayağa bir kez gelirdi. Birazdan aynı odada tek başına olacak olmaları da tesadüftü tabii.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REFLEKS |PETER PARKER|
FanfictionPeter Parker hayal et kitabıdır. İçeride her şey olması gerektiği gibi. Hiç kimse ölmedi... #1 midgard #1 peterparker #1 karadul #1 kızılcadı #1 falcon #1 loki #1 spiderman #1 quicksilver #1 kışaskeri