"Evet Peter ve S/A' yı artık odaya alalım." diye bağırdı Clint. Peter ve sen odaya doğru ilerlerken bir anda binanın alarmı çalmaya başladı. F.R.I.D.A.Y. konuşmaya başladı. "Bay Stark saldırı altındayız." Tony "O kadarını ben de anladım. Hadi millet herkes yerini alsın ve F.R.I.D.AY. zırhım!" dedi.
Aşırı havalı bir şekilde Tony'nin zırhı Tony'e ulaşırken Peter bir anda tavandan kostümü ile zıpladı. Steve üstünü bile değiştirmeden sadece kalkanı ile hazırdı. Natasha nerden çıkardığı belli olmayan silahlar ile hazırdı. Wanda ve Pietro ise oldukları yerde hazırdılar. Bruce "Gerektiği zaman yeşil dev ortaya çıksa bence daha iyi." dedi. Clint oku ile, Falcon ise kostümü ile hazırdaydı. Bucky metal kolunu sıkmış hazır oldaydı. Herkes hazırdı. Peki ya sen?
Aklını okumuş gibi cevap verdi Tony. "S/A odana çık. F.R.I.D.A.Y. sana gerekli olan güveni sağlar." Senin cevap vermeni beklemeyen Tony önüne dönmüşken sen cevap verince tekrar arkasına döndü. "Bilmem farkında mısın ama benim de güçlerim var hani." dedin. Tam Tony cevap verecekken Steve atladı. "Kendini koruyabileceğinden emin misin?" Tony sana 'Emin misin?' bakışı attı. Yani bir nevi şu okulun kötü kızlarının bakışından. Kafanı evet anlamında sallayınca Steve de onay verdi. Bunu beklemeyen Tony, Steve'e şaşkın bir şekilde baktı. Mutlaka karşı çıkacaktı ama şuan değildi.
Nerden geldiklerini anlamadığın bir anda ne olduğunu da anlamadığın yarı robota yarı insana benzeyen şeyler size saldırmaya başladı. Güçlerin ile kendini havada tutuyordun. Yani bir nevi uçuyordun. Birkaç tanesini vurmayı başarmıştın. Gerçi bu senin için çok zor değildi. Ne de olsa düşünmen yetiyordu. Seni zorlayan şey ise etrafında bir sürü kişinin seninle birlikte savaşması idi.
Kaptan kalkanını bir tanesine fırlattı ve onu kafasından vurdu. Fakat kalkan kafasında kaldı ve Kaptan ona ulaşamıyordu. Bunu gördüğünde Steve'in üstünde olan canavarları hem onun üstünden çektin hem de onları öldürdün. Daha sonra da kalkanı Steve'e ulaştırdın. Tabi ki bunları yaparken güçlerini kullandın. Sana kafasıyla teşekkür eden Steve'e sen de kafanı sallayarak karşılık verdin.
Ardından bir anda bir şey oldu ve tüm o robotlar ortadan yok oldu. Herkes öylece durdu. Yere indin. Birbirinize bakarken camda bir şey yazdığını gördün. "Çocuklar şuna bir baksanız iyi olur." Wanda sesli bir şekilde okumaya başladı. "Bence birbirinizi korumayı öğrenmeniz lazım. Bakın bakalım kim eksik."
Herkes öylece bakarken Wanda fısıldadı. "Pietro."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REFLEKS |PETER PARKER|
FanfictionPeter Parker hayal et kitabıdır. İçeride her şey olması gerektiği gibi. Hiç kimse ölmedi... #1 midgard #1 peterparker #1 karadul #1 kızılcadı #1 falcon #1 loki #1 spiderman #1 quicksilver #1 kışaskeri