İşaret parmağını sallayarak "Bana bak büyücü. Yine bıçak atacak olursan veya birisi ölümden kurtulacak bir durumda olursa seni ben ellerimle öldürürüm." dedi Tony. "Burası benim kulem." Loki ellerini havaya kaldırdı. "Ben de buraya gelmek istemezdim. Ama S/A ve Thor beni zorladı." Tony dönüp sana baktı. Sonra da Thor'a. "Bir şey olursa sizden bilirim." dedi. İkiniz de kafanızı salladınız.
Tony'nin gitmesi ardından Thor, Loki'nin yanına gitti ve onun omzuna elini atıp dışarı çıkardı. Yani bir nevi onu oyaladı. Sen de onlar çıkınca hemen gizlediğin parti süslemelerini gücün ile ortaya çıkardın ve onları gerekli yerlerine koydun. Neden güçlerin ile yorulmadan odayı süslemek varken öbür türlü yapasın ki?
Fakat tabi ki de ellerin ile ufak tefek dokunuşlar yapman gerekiyordu. Her ne kadar tavan çok yukarıda olsa da merdivenleri kullanıp tavana astığın süslerden bir tanesini düzeltmeye yeltendin. Fakat daha merdivenin yarısını bile çıkamadan dengeni kaybettin ve havada uçmaya başladın. Kesinlikle bunu güçlerin ile yapmıyordun. Çünkü belinde bir el olduğu çok net hissediyordun. O el seni yere indirdiğinde Bucky olduğunu anladın seni havada yakalayanın. Üstünü düzelttin hızlıca. Ardından da teşekkür ettin. Onunla çok samimi değildin bu yüzden ne diyeceğini bilemiyordun.
O bunu çok farklı anlamış olacak ki "Sen de mi benden korkuyorsun?" dedi. Gözlerini kocaman açarak baktın. "Tabi ki de hayır. Tam tersine aslında bakarsan seninle konuşup sohbet etmeyi çok isterim. Fakat sen o kadar soğuk davranıyorsun ki ben sana yaklaşamıyorum." Bucky elini ensesine götürdü. "Ben bazen yeni tanıdığım insanlara karşı sert olabiliyorum. Kusura bakma." dedi. Kafanı olumsuz anlamda salladın. "Sorun değil. Seni anlıyorum. Neden baştan almıyoruz." dedin. Bucky kafasını olumlu anlamda sallayınca sen de elini uzattın. "Ben S/A."
Bucky tebessüm etti ve elini sıktı. "Ben de Bucky." İkiniz de gülerek hem odayı süslemeye devam ediyor hem de konuşuyordunuz. Bucky ile neredeyse yarım saat içinde sıkı bir dost olduğunuza yemin edebilecek bir duruma gelmiştin. Son işlemleri de yaptıktan sonra eline telefonunu alıp Peter'a işlerin bittiğine dair mesaj yazdın. Böylelikle Peter da Thor ve Loki'yi salona getirecekti.
Onlar gelmeden önce diğer tüm herkes de geldi. Tony jetonu daha yeni düşmüş gibi "Şimdi anladım." diyordu. Grubun diğer üyeleri ise sana çok güzel iş çıkardığını söyleyip yerlerine geçiyordu. Sen özellikle sürpriz yapmak istememiştin. Çünkü Loki'nin ani tepkilerini herkes bilirdi. Bu da demek oluyordu ki buradan biri sağ çıkamayabilirdi.
Loki içeri girdiğinde herkesi karşısında görünce içten içe şok olmuştu ve tabi ki de mutlu. Fakat bunu dışa vurmadı. Önde elinde pasta ile duran senin yanına Thor da geçti. Herkes Loki'nin kötü bir tepki vermeyeceğinden emin olduktan sonra hep bir ağızdan "İYİ Kİ DOĞDUN LOKİ!" diye bağırdı. Aslında Loki onların onu sevmediğini düşündüğü için biraz duygusallaşmıştı ama bunu yine dışa vurmadı. Fakat bu sefer sen onun suratından her şeyi anlamıştın. "Loki! Biz seni seviyoruz. Senin de bizi sevdiğini biliyoruz. Şu an mutlu oldun. Neden bunu dışa vurmuyorsun? Bu kötü bir şey değil. Hadi şu buz halini erit azıcık." dedin ve pastayı Thor'a verip Loki'nin yanına gittin.
Ona sarıldın. Her ne kadar çok fazla uzun olsa da sen yien de ona olabildiğince sarılırdın. En sonunda Loki de sana sarıldı. Arkadakilerin surat ifadesinden çok emindin. Şu sevimli şey gören kişiler gibi "Awww" bile diyorlardı. Bunu duyuyordun. Loki'ye baktığında güldüğünü gördün. Hem de çok büyük bir gülümseme gördün. Onu kolundan çekiştirip partinin ortasına getirdin.
Her ne kadar Loki bunu çok istemese de çok uzun bir süre boyunca eğlendiniz. En son gece herkes odasına geçtiğinde sen ve Peter ortalığı toparlıyordunuz. Peter tamamen toplamaya gerek olmadığını söylediği için sen de öyle kaba taslak topladın ve kendini koltuğa attın. Aynı şekilde Peter da.
"Tüm gün boyunca neredeyse hiç konuşamadık. Resmen seni görmeme rağmen özledim." dedi Peter. Gülümsedin ve onun göğsüne kafanı yasladın. O da seni kolunun altına altı. "Bu iş beni çok yordu. Ama bence değdi. Loki artık daha mutlu. Yani en azından şu an." dedin. Peter güldü. "Evet, gerçekten güzel bir iş çıkardın sevgilim. Ama ben mutlu değilim onu ne yapacağız?" Kafanı kaldırıp ona baktın. Yüzünden her şey anlaşılıyordu zaten.
Ayağa kalktın ve elini uzattın. "Hadi gel gidip uyuyalım. Ama sadece uyuyacağız. Tamam mı? Yeni bir rezillik istemiyorum." Peter çapkın bir şekilde güldü ve elini tutup kalktı. Bu çocuğa ne oluyordu ya? Birlikte Peter'ın odasında bu güzel günün sonunda uyudun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REFLEKS |PETER PARKER|
Fiksi PenggemarPeter Parker hayal et kitabıdır. İçeride her şey olması gerektiği gibi. Hiç kimse ölmedi... #1 midgard #1 peterparker #1 karadul #1 kızılcadı #1 falcon #1 loki #1 spiderman #1 quicksilver #1 kışaskeri