Bu hikayeme yeni başladım arkadaşlar :) umarım beğenirsiniz ^^ görüşlerinizi yazarsanız çok mutlu olurum :)) Hadi başlayalım...İyi Okumalar ^^
Bölüm 1
Hey merhaba ben Sally. Bir vampirim. Sizlere biraz kendimden bahsetmek istiyorum.Simsiyah düz saçlarım belime kadar dökülüyor.Kırmızı dudaklarım ve sarı gözlerim var.Ve kıvrımlı bir vücudum.15 yaşındayım ve vampir avcılarından korunmak için Vampir Okulu'na gideceğim.18 yaşına kadar burada eğitim alacağım. Ev arkadaşım ile birlikte yaşıyorum. Oda Noah. Okul için kayıt yaptırmaya gittiğimde tanıştık.Onunda beyaz uzun saçları ve ince bir vücut yapısı var. Ah unutuyordum ve siyah gözleri.Gökyüzünün ve yeryüzünün birleştiği bir yere yeni yerleştik. Burası okulun bir oteli gibi diyebiliriz. Ben yeryüzünde yaşamayı daha cazip buluyorum.Ama ihtiyaçlarım olursa vampirland'a gidiyorum.
***
Sabah bir o kadar uyuşuk ve baygın gözlerle saatin kaç olduğuna baktım.Kalkmam gereken saatten 2 saat erken kalkmıştım.Heyecandan uyku mu kalır vampirde. Biz vampirler normalde uyumayız. Sadece bu okula başlayacak olanlar bir gün uyurlar ve bütün yıl uyumazlar.Bu uykuyla idare ederler.Yani erken kalkmama hiç sevinmedim diyebilirim.Suratımı ekşiterek mutfağa gittim. Biraz dolaptan donmuş yağlı kan ve birde pipet alıp içmeye başladım. Şu şeyi içerken beni görmemelisiniz cidden.Noah'da benden 10 dakika sonra uyandı.Kollarını geriye esneterek bir yandan esneyerek
''Günaydın Sally!!''
''Günaydın Noah!!'' Onun bu kadar neşeli davrandığını görmemiştim açıkçası.Birbirimize neşeyle bağırdığımızdan ikimizde kıkırdadık.Ben yatağa yayıldım.Noah saatin daha erken olmasını bildiği halde kıyafet telaşına kapılmıştı bile.Bu kızı anlamıyorum gerçekten.Sırf erkek vampirlere iyi görünmek için yapamayacağı şey yok diyebiliriz.Her şeyimiz uyuşur ama tek bu özelliğimiz uyuşmaz onunla.Ne yazık ki..
''Sence bu nasıl?ay bak şuda güzel...şu ayakkabıda olabilir bu pantolon bak bu kolye çok güzel olur bununla bu nas-''
''HEYY!! biraz sakin ol Noah. Niye bu kadar abartıyorsun ki? Tamam, anlıyorum. Güzel görünmek istiyorsun ama doğal vampir olmak her zaman daha vahşi ve daha çekici durur.''
''Haklısın.Sanırım bu endişemden vazgeçmeliyim.''
Hazırlandık.Ben dar siyah pantolon üzerine salaş beyaz bir hırka ve altına converselerimi giymiştim.Noah ise deri pantolon ve deri straplez bir bluz giymişti altınada deri kısa botlar.Yaş çimlere basarak arabanın yolunu tuttuk.Bugün içimden iyiki güneş yok diye kendi kendime sevindim.Aslında buna bütün vampir okulu (v.o) öğrencileri sevinmiştir.Güneşe çıktığımız an derimiz yanıyor ve hücrelerimiz yaşlanıyor.Bu yüzden vampirler güneşten hoşlanmazlar.Arabayı Noah kullandı.Yol boyunca konuşmadık.Bir konu bulamadık çünkü.Onun yerine müzik açıp biraz motive olduk.Daha sonra arabayı v.o'nun otoparkına park ettik. Artık işte o görkemli yere varmıştık...Büyük şehvetli kapıda ''SAYIN VAMPİR OKULU ÖĞRENCİLERİ BURADA BULUNMANIZDAN BÜYÜK BİR ONUR DUYDUK'' yazıyordu.Ve o koca süslemeli kapıyı sanki hayatımın sır kapısını açıyormuşum gibi tereddütle araladım.İçeri girdiğimde adeta büyülenmiştim.Yürümeyi unuttum diyebilirim.Her öğrencinin kendine ait çalışması için uzun renkli sütunlarla çevrelenmiş küçük çalışma bölümleri vardı.Özel yemekhane,ışıltılı abajurler burası o kadar güzeldiki...Bu büyünün etkisinden bizi Bay Morgan (Müdür Anna'nın Yardımcısı) kurtardı. Bizi nazik ve sevecen bir tavırla karşıladı.
''Sizleri burada görmek çok güzel''
''Sizleride Bay Morgan'' En içten gülümsemelerimizden bu tatlı adama yolladık.
''Sınıfınız F2 bayanlar''
''Teşekkürler'' Aslında o kadar da korkmuyordum artık burada öğretmenlerin ve çalışanların öğrencilere iyi davranması bi nevi içimi rahatlatmıştı ama tam değil bakalım yeni arkadaşlıklar kurabilecekmiydim...
***
Arkadaşlar bu hikayeyle ilgili güzel planlarım var :) İlk bölüm biraz sıkıcı olabilir ama ileri ki bölümleri heyecanlı olacak.Görüşlerinizi yazarsanız çok ama çok mutlu olurum.Sizleri seviyorum ^^
Multide Noah var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulu
VampireVampir Okulu'nda avcılardan korunmak için eğitim alınırken bir vampirin başına gelen olaylar anlatılmaktadır. Aksiyon ve aşk içeren bu hikayeyi keyifle okuyabilirsiniz.