"Ne dedin sen?! Lütfen yanlış duyduğumu söyle!" diye öfkelenmişti, yeşil gözlerini büyüterek.
"Maalesef Savaş ... keşke gerçek olmasa!"
"Sen ne dedin peki?!"
"Tabi ki istemediğimi söyledim bu nasıl bir soru?!"
"Ya böyle bir şeyi nasıl yaparlar?!"
"Evlenme yaşım gelmiş miş... ya artık karşılarına birini getirir, yada zorla beni Aliye vereceklermiş!"
"Bizde o zaman evleniriz!"
"Ne?"
"Babanın karşısına geçerim, derim ki kızınızı seviyorum. Ali denen herifle evlenmesine de izin veremem derim!"
"Gerçekten mi?!"
"Tabi ki! Ben sana o kadar aşıkken, buna nasıl izin veririm?!"
Ona yalanlar söyleyen biriyle evlenmek istediğini bilmiyordu ki.
"Ama Savaş..."
"Aması yok..."
"Beni bi dinle ..."
"Biliyorum güzelim, bu konu ciddi. Ben bu durum yüzünden değil, sana deli gibi aşık olduğum için evlenmek istiyorum."
***
"Demek kızımla evlenmek isteyen sensin..."
"Evet efendim, niyetim çok ciddi."
"Neden annen babanla değilde, arkadaşınla geldin o zaman?!"
"Efendim Mert kardeşim gibidir, annem babam da yurtdışındalar bir hafta sonra dönecekler."
"Burda olduğundan haberleri var mı?"
"Var tabi ki, ben konuştum onlarla. Sadece gelip sizle ve tabi ki Rüveydayla tanışmak için sabırsızlanıyorlar."
"İyi iyi, peki ne işle meşgulsün?"
"Holding yönetiyorum."
"Öyle mi? Hangisini?"
"Kızınızın çalıştığı holdingi efendim." dediği an babam bana doğru hızla baktı ve "Kızım bu senin patronun mu yani?!" diye sormuştu gözleriyle beni yerin dibine sokarak. Gözlerimi kaçırıyordum babamdan çekinerek, tepkisi nasıl olacağını kestiremiyordum.
"Evet babacım."
Tekrar somurtarak Savaşa bakıp onu yukardan aşağı süzüyordu, sanki mal alıyormuş gibi davranıyordu. Babam sanki kızını vermicekte, sadece aileye damat arıyormuş gibiydi. Bu seferde annemde sıraydı.
"Kızıma evlilik teklifini nasıl yaptın?" diye sorduğunda Savaş donup kalmıştı. Çalıştığı yerden gelmemişti soru. Bana evlilik teklifi yapmamıştı ki. Savaş annemden gözlerini kaçırıyordu susarak.
"Yapmadın mı daha?"
"Yok yap...madım, önce sizden izin almak istedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAZGEÇİLEN AŞK [tamamlandı]
RomanceAşka hiç inancı olmayan birinin, gerçek aşkını bulduğu halde, zorla vazgeçilişini anlatan bir hikaye. Eğer seni heyecanla hayattan koparan bir hikaye arıyorsan, tam yerindesin. Hoşgeldin.