-menzie-
Az egész suli a Halloween-ra készülődött, sőt még a családom is. Kivéve engem, aki nem vette észre hogy a barátja nyomul rá mert tetszik neki. Gondtalanul szeltem át a város utcáit, mellettem a régi barátommal. Finn egy rövid nadrágot és egy csíkos pólót viselt, amelyben szinte eltűnt az alakja. Mikor meguntam érdeklődő tekintetét, amik szinte már égették bőrőmet, hirtelen megálltam.
-Talán ennyire érdekes lennék? - kérdeztem, mire ő elmosolyodott. Apró gödröcskéi megjelentek szája szélén, amiktől rá sem lehetett ismerni komor személyiségére.
-Csak keresem a megfelelő alkalmat. - vakarta meg idegesen a homlokát.
-Ugye nem egy béna halloween bulira akarsz elhívni? - fontam össze karjaimat a mellkasom előtt.
-De.- sóhajtott nagyot csalódottan. Sajnos rengeteg dolgon ment keresztül ebben a négy évben, én pedig nem szerettem volna az a személy lenni az életében aki miatt belehalt a szomorúságba. Eléggé önbizalomhiányos volt, gyakran gyengélkedett tesi órákon. Két percnyi futás után is mindig a szívéhez kapott és inkább leült a földre. Olyankor mindig megvártam őt, és vele maradtam hiszen bár fogalmam sem volt mit él át, tudtam hogy rosszul esik neki látni mások gondtalan életét.
-Most az egyszer elmegyek. De csak is miattad.-válaszoltam, majd gyorsan bekötöttem eloldódott cipőfűzőmet.
-Menzie,várj! -szólított meg ismét. Feljebb tolta szemüvegét az orrán, majd nagyot nyelve szemeimbe nézett.
-Van még valami. -kezdte. -Egy ideje úgy érzem hogy akárhányszor rádnézek, boldogság telít el. Nem tudom miért, de bízom benne hogy te is hasonlóan érzel.- idegesen vakargatta a tarkóját, miközben tekintete a földre terelődött.
-Finn. Te szerelmes vagy belém?-kérdeztem halkan, mire ő aprót sóhajtva még mindig szomorú tekintettel bólintott.
YOU ARE READING
Dead Jokes || horror
Horror[ annyit érsz mint halottnak a csók ] dead jokes, 2019. minden jog fenntartva. FELHÍVOM A FIGYELMET! A KÖNYVBEN TÖRTÉNTEK, SENKIT SEM JOGOSÍTANAK FEL AZZAL HOGY MEGPRÓBÁLJA UTÁNOZNI, VAGY KIPRÓBÁLNI.