-Te elmebeteg vagy.- suttogtam, és a fiúra pillantottam. Előttem hevert a magas fűben egy véres és koszos emberi láb. Ő viszont csak mosolygott.
-Szeretem az új becenevemet. De csak mert tőled van.-simította meg hajamat.
-Esküszöm menthetetlen vagy. Pont annyit érsz mint halottnak a csók.-forgattam meg szemeimet.
-Szóval ha elküldtél a halálba, akkor lényegében én halott vagyok. Nem kaphatnék csókot?
-Egy véres láb közelében? Kössz kihagynám. -sétáltam vissza a biciklimhez, amelyet csak úgy eldöntöttem az úton.
-Egyébként honnan tudtad hogy pont itt van a testrésze?
-Sokat járok erre. -mondta, és ő is biciklire ült.
Másnap a suliban egyedül ültem a helyemen. Mivel Finn nem volt suliban, -mert valami matekversenyen vett részt és egész nap otthon feküdhetett matek könyveket bújva -padtársam sem volt.
Az egyik szünetben valaki alatt besüppedt egy kicsit a mellettem lévő üres szék, ami hirtelen már nem is volt olyan üres.
-Elmegyek veled egy halott nő testrészeit keresgetni, és még a nevedet sem tudom. Hát milyen világban élünk? - göndör hajáról, zöld szemeiről azonnal felismertem.
-Menzie Meagen. -nyújtottam kezemet, amit mosolyogva el is fogadott.
-Damien Hayden. - lehelt csókot a kézfejemre, mire én kicsit furcsán éreztem magamat. Elvégre egy ilyen nevezetű fiú, ilyen udvarias lenne hogy kézfejcsókot ad?
-Tetszik a neved. Viszont nem illik hozzád.- ráztam meg a fejemet.
-Kössz? -kuncogott, majd a füzetemre pillantott.
-Egyébként miért vagy itt? Nem egy osztályba járunk.
-Mostmár igen. -sóhajtott kis boldogsággal.
-Átiratkoztam. Valami Sally csaj nem akart ebben az osztályban lenni, ígyhát felajánlották a lehetőséget miszerint cserélhet valakivel. Szóval itt vagyok. - mosolygott.
-Hát akkor bocsi, de ez a hely foglalt.- mondtam, mire Damien felállt és a székre pillantott. Vállatvonva visszaült, majd azt mondta: Nem láttam senkit, úgyhogy mostantól az én helyem.
-Akár tetszik akár nem, kislány. - pöckölte meg az orrom tetejét, amitől összeszorítottam szemeimet.
-Fura vagy, Damien.
-Talán. Meg dögös.- vigyorgott.
YOU ARE READING
Dead Jokes || horror
Horror[ annyit érsz mint halottnak a csók ] dead jokes, 2019. minden jog fenntartva. FELHÍVOM A FIGYELMET! A KÖNYVBEN TÖRTÉNTEK, SENKIT SEM JOGOSÍTANAK FEL AZZAL HOGY MEGPRÓBÁLJA UTÁNOZNI, VAGY KIPRÓBÁLNI.