Azon az estén nem találtam meg a fogkefének öltözött Finn-t. Viszont amint hazaértem, még rosszabb lett az estém. Anya kitalálta hogy elvisz engem csokit gyűjteni. Mivel semmi kedvem nem volt hozzá, és szerintem már ki is nőttem belőle, hatalmas veszekedést indítottam el. Kora reggel, mikor próbáltam kiheverni a tegnapi napot, az ágyamban ültem és a laptopomon görgettem a facebook kezdőlapját. S azon a napon találtam rá egy hirdetés formájában a Dead Jokes-ra.
Minden olyan furcsa és különleges volt számomra. Új emberekkel ismerkedhettem meg. Voltak kedvesek közöttük, és néhány elég bunkó személyiség is akadt. Az első ember akivel hosszas beszélgetéseken mentem keresztül, az Anne volt. Egy szőke hajú lány, akit elhagytak a szülei. Furcsa volt megtapasztalni hogy ezen az oldalon mindenkinek van oka ott tartózkodni ahol. Mármint, voltak olyanok akik azért hoztak létre fiókot mert nem voltak barátaik, drogfüggők voltak, netán bajuk volt az alakjukkal, a szüleik nem fogadták el a szexuális beállítottságukat.
Nekem pedig csupán annyi volt az okom hogy beregisztráltam az oldalra, hogy unatkoztam és gondoltam jól jönne néhány új ember.
Mint kiderült Anne és én egy városban élünk. Csupán néhány utca, egy nagyobb bolt és körülbelül négy buszmegállónyira lakunk egymástól. Igaz, én nem mindig éltem itt, ezáltal csak a suliba járókat ismertem. Ő viszont egy másik suliba járt, így természetesen nem láthattuk ezelőtt egymást.
Délután fél négy volt az idő, mikor egy bizonyos "dead_clown" nevezetű embertől kaptam egy üzenetet. Még mindig ugyanabban a pózban üldögéltem a szobámban, mint reggel, így szinte azonnal tudtam is választ adni neki.
dead_clown
micsoda véletlen just_menzie.
nem lehet hogy tegnap találkoztunk a halloween-i buliban?just_menzie
nem beszéltem túl sok emberrel.
csak...nem te vagy az az emo fiú aki a hangszóró mellett álldogált?dead_clown
de...de én vagyok :)just_menzie
király. egyéb dolog amit közölni szerettél volna velem?dead_clown
semmi különös. csak, üdv a klubban.
YOU ARE READING
Dead Jokes || horror
Horror[ annyit érsz mint halottnak a csók ] dead jokes, 2019. minden jog fenntartva. FELHÍVOM A FIGYELMET! A KÖNYVBEN TÖRTÉNTEK, SENKIT SEM JOGOSÍTANAK FEL AZZAL HOGY MEGPRÓBÁLJA UTÁNOZNI, VAGY KIPRÓBÁLNI.