-2.rész-

72 9 1
                                    

Lassú Metallica zene szűrődött át a hangszórókon, amint megérkeztem a különböző jelmezes emberekkel teli házba. Enyhén művéres ajkaimat harapdáltam, ám abba is hagytam mert rájöttem hogy kicsit talán mérgező az a festék amit rákentem és nem kéne a szervezetembe jutnia.

Körbe néztem, s szinte alig láttam az emberek ruháit a vaksötét helyen.  A hely bűzlött az alkoholtól, és erős csipsz szagtól. Finn-t kerestem, ki elmondása szerint egy fogkefének öltözött. Elég észrevehető jelmezt kellett keresnem, mit ne mondjak.

Mikor sehol sem találtam, megkérdeztem egy fiút aki a hangszóró mellett álldogált. Látszólag nem élvezte a bulit. Emo beütése volt ránézésre.

-Nem láttál egy fogkefe jelmezes srácot? - kiáltottam a lehető leghangosabban. Olyannyira próbáltam hangos lenni, hogy bedugult a fülem.

-Micsoda?- kiáltott vissza összehúzott szemöldökkel. Megfogtam kezét és elhúztam a hangszóró mellől. Feltettem a kérdésemet, ám semmivel nem jutottam előrébb. Nem látott fogkefe jelmezes srácot.

Amint befejeztem a kérdezősködést egy helyben álldogáltam és a táncoló tömeget néztem. Fogalmam sincs miért, lehet hogy még mindig fogkefe Finn-t kerestem. 

Hirtelen egy hideg érzés futott végig rajtam. Egy fiú hideg alkoholt öntött hátamra, mire én összeszorítottam szemeimet a rossz érzéstől.

-Ó, hát nem táncolsz nekem? - kérdezte sértődötten.

-Komolyan nincs jobb dolgod mint leönteni embereket?

-Hidd el, lenne.- mondta, majd megnyalta mutatóujját. Diadalittas mosoly ült ki arcára.

-Mondjak egy viccet? Haláli lesz. -mosolygott, ekkor már sokkal inkább rémisztőbb módon.

-Inkább mondok én egyet.-léptem hozzá a lehető legközelebb. Orrfacsaróan tömény alkohol szag áramlott belőle, ám ennek ellenére sem távolodtam el. - Menj a halálba. 

Dead Jokes || horrorWhere stories live. Discover now