Kabanata 26

15K 327 6
                                    

The rays of the sun welcome me as I open my eyes. The light almost made blind but then it get back from my normal vision.

I woke up and about to stand up when a heavy thing almost clouded all over me and a strong arms that encircled in my tiny waist.

Tinamaan ako ng reyalisasyon sa kung ano ang nagyari kagabi, nilooban kami. I got worried about Gray and muttered my thanks to God when I saw him safe.

Last night, I cried and I didn't notice that he tucks me to bed and sleep with me in his arms.

I turned to him and Gray's handsome face welcome me, his features really attracts thousand of woman. He resembles a Greek god from Greek myth. The first time I saw him I really thought he's a Greek God from the legend in Greece.

Tinitigan ko pa ang mukha nito na tila hinihiptosismo ako. I can stand all day staring at his handsome face.

I touch his face and smile.

Behind this handsome face is a cold ruthless man.

Gumalaw ito kaya pigil hininga at Parang nakalutang sa ere ang aking kamay upang hindi ito magising.

"Staring at someone is an act of rudeness,"

Napasinghap ako ng magsalita ito habang nakapikit ang mga Mata nito. Mas lalong pigil ang aking paghinga ng hinapit ako nito sa bewang.

He slowly open his eyes as his gaze met mine.

Tila slow motion ang moment na yun kung paano nya binuksan ang kanyang mga mata at may intensidad.

Pigil hininga akong tumitig sa kanyang mapupungay na mata habang ang aking puso ay tumibok ng sobrang bilis.

lumapit ang mukha nito sa akin at kinintilan ng halik ang aking labi na nakapagstatwa sakin.

"Let's go back to sleep, wife" he gave me a smug smile before closing his eyes and wrap me in his arms tightly in my waist.

Oh good heavens, what happened to Gray?

Bakit bigla syang naging ganito umakto, nasaniban ba ang lalaking to.

I shake my head at mahinang tinapik ang mukha nito.

"Gray gumising na tayo. Sun's rising and the clock is ticking means time is running, so we should get up." I said .

Ngunit imbis na ibuka ang mga Mata nito ay mas lalo ako nitong hinapit.

He's burrying his face into my neck, sniffing it.

"You smell heaven....wife," his husky voice whispers in my ears.

Naramdaman ko ang pagbaybay ng isang kamay nito sa aking dibdib.He's gently cupping it.

"Gray!" saway ko rito

Napasinghap ako ng maramdaman ang isang matigas na bagay sa aking puson.

"I have my morning erection wife and that's thank to you." I heard him saying those playfully.

Oh my God, the serious and cold Gray is easier to deal with than this playful Gray who's lying next to me and giving me magics.

"Gray!" saway ko ulit rito ng ibinaba ang kamay nito pababa sa aking puson at ipinasok sa pajamang suot ko.

I forgot last night I was just wearing the cocktail dress maybe Gray dressed me up into my sleep wear.

He cup my mound and that earn a moan from me.

"Gray... " I moaned as I bit my lips

This familiar feeling had been take me to heaven, many times.

Marrying Gray (VIB SERIES # 2)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon