taehyung je odlučio srediti svoju neurednu sobu dok je čekao da se mlađi vrati jer jungkook nije bio spreman za prespavanac pa je otišao doma da uzme neke stvari i da mami kaže da će spavati kod taehyunga.
nakon otprilike deset minuta se jungkook vratio kod taehyunga. "ćao, ponovno" rekao je s osmijehom na licu. jungkook nije rekao ništa nego je prevrnuo očima i nasmijao se.
kasnije su otišli na kat u taehyungovu sobu i drugi se iznenadio kad je skontao da je njegova soba neurednija od taehyungove. "nisam znao da si uredniji od mene" rekao je, ne misleći.
" pa samo sam bacio stvari u ormar.. što misliš, zašto sam tražio veliki ormar? " viši je pokazao na ogroman ormar. jungkook je zapravo samo mislio o 'coming out' šalama.
" tvoj osmijeh je sladak i sve to ali zašto se smiješiš toliko? " taehyung je pitao mlađeg koji se opet htio nasmijat svojim šalama o kojima je mislio ali se vratio u realnost kad je taehyung to rekao.
" huh? što? " je bilo sve što je jungkook rekao i sad samo misli o činjenici da je stariji rekao da je njegov osmijeh sladak. kakogod, taehyung mu nije odgovorio, nasmijao se pa je to izazvalo jungkookovo crvenilo.
" da pogodim, opet je seksi? " jungkook je poželio da kontrolira svoje crvenilo ali nemoguće je, očito.
•
" dosadno mi je " jungkook je rekao i legao na taehyungov krevet, stariji je legao do njega.
" također " rekao je i pogledao jungkooka koji je samo ležao gledajući u mobitel. " što radiš? " pitao je i pokušao da vidi što radi ali nije uspio.
jungkook je automatski ugasio mobitel " što? jesi rekao nešto? " pravio se da nije čuo što je taehyung rekao, pametno dijete.
" samo sam pitao što radiš ali si odlučio ostaviti mobitel " taehyung je odgovorio mlađem dok je prevrtao očima, da bude extra.
" pa, ne trebaš da znaš " jungkook je rekao, zvučalo je kao da paničari ali taehyung je odlučio da neće to spominjati.
" imaš li nešto sramotno na mobitelu jer uvijek zvučiš..." uzeo je trenutak da pogleda jungkookovo lice prije nego je nastavio "...posramljeno i zacrveniš se "
" možemo li stat s pričom o meni i radit nešto? "
" radit nešto? "
" ne misli ništa perverzno, hvala "
" tko je rekao da sam gay? " jungkook je prevrnuo očima jer zna. " zašto kolutaš očima? " očito nije zakolutao neprimjetno.
" bez razloga.. "
" zapravo misliš da sam gay? izvini molim te, imao sam djevojku kad sam imao 7 godina! " taehyung se uz šalu branio. " kuja je sad ali to je nebitno "
" ja nikad nisam imao djevojku, sretan ti gosp. kim " jungkook je rekao i sjeo na krevet ali ga je taehyung povukao opet da legne.
stariji je pogledao drugog pravo u oči. " prvo kažeš da sam gay? i drugo, gosp. kim? ja sam hyung za tebe "
" ako ne želiš da radimo nešto onda okej, idemo spavat, ali onda smo bez razloga kupili grickalice i to " jungkook je ignorirao što je taehyung rekao, savage.
" o moj bože ne, idemo gledat film! "
•
taehyung se probudio u sred noći, mazio se s mlađim. sjeo je na krevet. to je htio uraditi čitav dan, pogledat jungkookov mobitel. sjetio se šifre koju je mlađi utipkao jednom, kako god prije nego je taehyung iša provjerio, dodao je svoj otisak prsta.
tad je počeo stalkirat mobitel od osobe koja spava, " sad preuzimam prednost? " pitao je sam sebe, " vjerovatno ne, to je samo mobitel "
------------
oof nisam dugo pisala, sorry yall ♡
i izvinite na greskama ako ih ima
YOU ARE READING
porn star ; taekook ff
Fanfictiontaehyung je shvatio da maska koju nosi svaki dan nije bila dovoljno dobra da sakrije njegov identitet. TR cover©; @taetae-71 cover book