jungkook je pokucao na vrata starijeg, i dok ke čekao, dobio je notifikaciju sa pornhuba opet.
'damn, aktivan je u zadnje vrijeme' pomislio je, nije primijetio da je taehyung otvorio vrata.
" što radiš? " mlađi je čuo i odmah ugasio mobitel.
" uhm, ništa " rekao je, skužio je da je zvučao sumnjivo.
" zašto se onda crveniš? "
" vruće je vani " bar je imao dobru izliku, jer je baš vruće. " lice mi se zacrveni kad je previše vruće " zadnji dio nije bila istina.
" ah, okej " taehyung je rekao i nije više mislio o tome. " gdje idemo? "
" gdje ti želiš da ideš je pravo pitanje " mlađi je rekao i pogledao taehyunga, zaboravljajući da je htio gledati starijeg kako masturbira prije 2 minute. taehyung nije odgovarao pa je jungkooo počeo sa prijedlozima. " uhm da idemo u kino? park? ne znam, kafić? "
" govoriš kao da idemo na spoj "
" što? ne! samo predlažem, ne želim s tobom na spoj jer nisam gej! sviđa mi se am.. vagina " jungkook je krindžao tako jako na sebe taj trenutak.
" opušteno, šalio sam se " taehyung se nasmijao dok je drugi htio da se ubije, ali više želi da bude s taehyungom nego da se ubije.
" uglavnom, što želiš da radimo? "
" jesi ikad bio u mojoj kući prije? " taehyung je pitao mlađeg koji je protresao glavom i promrmljao 'ne'. " onda ajde da prespavamo kod mene! možemo kupiti dosta hrane i slatkiša sad! " jungkooku je on zvučao kao malo dijete, ali mu je bio i sladak.
nije imao ništa protiv prespavanca, ali je mislio da će se nešto sramotno desit, pošto je jedan od najnesretnijih ljudi na svijetu. " mislim, naravno, nemam ništa za radit ionako " mlađi je rekao jer je znao da bi se pokajao ako ne prihvati ponudu.
" pa gdje možemo naći dobre grickalice i to? nikad ne idem van da kupim nešto, nikako nisam ulazio u trgovine ovdje "
" ne brini, živim ovdje dosta dugo da znam svako mjesto jako dobro " jungkook je odgovorio i počeli su hodati prema nekoj trgovini.
--------------
iZviNiTe na neaktivnosti mislim tu sam ja samo nisam znala zelite li da nastavim s ovom knjigom jer se meni iskreno i ne svidja bas ali eto.. komentarisite jer uzivam u citanju vasih komentara :')
VOCÊ ESTÁ LENDO
porn star ; taekook ff
Fanfictaehyung je shvatio da maska koju nosi svaki dan nije bila dovoljno dobra da sakrije njegov identitet. TR cover©; @taetae-71 cover book