009

944 37 18
                                    

taehyung je legao na jungkooka sa perverznim smiješkom na licu, ali drugi to nije vidio zbog žute pačje maske. kakogod, vidio mu je oči; pune požude.

stariji je polako svukao jungkookovu majicu, bio je spor tako da mlađi više nije mogao izdržati te je samo poderao svoju bijelu majicu prije nego je također otkopčao remen.

tad je taehyung počeo istraživati jungkookove hlače, kao što dora istražitelj istražuje svijet.

jungkook je otvorio oči, jer se njegovo tijelo odlučilo probuditi prije nego su vruće stvari počele, da bude klišej. zatim je primijetio da se polugol mazio s taehyungom u snu.

nije se mogao sjetiti da ga je stariji svukao sinoć, ali vjerovatno ne bi ni pitao starijeg.

" sviđa ti se što vidiš? " najednom je čuo i pogledao pravo u taehyungove smeđe oči, izgledao je pomalo umorno, ali jungkook nije planirao ni to pitati, " nije kao da nisi prije vidio ovo "

" kako misliš..? " definitivno je znao na što misli.

" dva savjeta prijatelju, ne trebaš koristiti šifre poput 1234 i očisti si povijest pretraživanja. " taehyung je rekao i perverzno se nasmiješio. " mislim, mogao si se bar odjaviti sa pornhuba? nisam imao pojma da me želiš jebat.. "

jungkook je znao da ne može ništa reći, jer je taehyung već znao, ništa nije mogao osim, " kako misliš? ionako si bottom " htio je biti ona sassy osoba, ustao se s kreveta.

" izvini, kako sam ja bottom? " taehyung se također ustao s kreveta. nije bio ljut, samo je bio iznenađen jer ga je ovaj lik molio za seks preko interneta, a sad ga zove tako.

" jesi vidio svoje videe? bottom materijal ako mene pitaš "

" govori lik koji me molio da ga jebem "

" nisi velik toliko! " jungkook nije uopće znao što je rekao u ovom trenutku, jer taehyung možda ne može biti veći od islanda ali je možda veći od površine koreje.

" kao da si ti nešto veći "

" možda i jesam "

" a možda i nisi " taehyung je uzdahnuo i legao na svoj krevet opet, pokrivajući se. " uvijek sam se pitao zašto si tako čudan u mojoj blizini "

" kako misliš čudan..? "

" zašto si se uopće sprijateljio sa mnom? "

-------------
osjetite li bol, moju bol, jungkookovu bol?? ovaj fanfic je bolan ok

-------------osjetite li bol, moju bol, jungkookovu bol?? ovaj fanfic je bolan ok

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
porn star ; taekook ffDonde viven las historias. Descúbrelo ahora