" ako napravimo jednu, dobili bi nagradu ili nešto! "
" neću snimat porniće s tobom, taehyung "
" zapravo je t- "
" neću te zvat taticom " jungkook je rekao i pogledao taehyunga jer je neki dan stariji bio jako tužan zato što je mislio da je jungkook s njim u vezi samo zbog seksa, ali taehyung je onaj koji želi napraviti pornić. " već si prestao s tim, zašto sad želiš da to radimo? "
" ne znam čovječe, da pokažem svima da si moj? "
malo niži dečko uzdahne, " ne trebaš pravit pornić da to pokažeš, i jesi li me upravo nazvao 'čovječe'? ako ćeš biti takav onda si nađi drugog 'čovjeka' isuse "
" nah čovječe, ti si moj jedini čovjek " taehyung se nasmijao grleći jungkooka s leđa, kako slatka gej veza. ovo je nešto što ja trebam u životu iskreno. " ajde da budemo iskreni, ja bih mogao biti jako zgodna porno zvijezda, o moj bože, misli o svom tom novcu! "
" ništa nije zgodno kod gledanja svog momka kako se jebe s dosta momaka i završi na kraju sa sidom " osamnaestogodišnjak je konačno primjetio nešto, jungkook je bio veoma negativan ova zadnja dva dana. nije se mogao sjetit je li uradio išta pogrešno, tako da nije imao pojma od kuda dolazi sva ta negativnost.
" hej, što nije uredu? "
" kako misliš? "
" ponašak si se- ne, zapravo, jako si negativan ovih dana. jesam li ja možda uradio nešto, bez da znam da jesam? ili si samo neraspoložen bez nekog posebnog razloga? " jungkook zapravo također nije imao pojma da se tako ponaša, vjerovatno su hormoni ili nešto, mislio je.
" ja iskreno ni ne znam da sam negativan, izvini " kad je promislio o tome, možda i jest bio malo hladan, ili je bio samo negativan prema starijem, a nije planirao biti. " taehyung, ja stvarno ne znam što sam ovakav oh bože "
" umalo sam rekao šalu, koju ti ne bih trebao reć u ovoj situaciji, ali svejedno, okej je "
" reci mi šalu "
" ne bih trebao "
" reci "
" okej, pa, možda si negativan jer imaš neki unutarnji konflikt sa sobom, pošto zapravo želiš napraviti pornić sa mnom, ali također ni ne želiš. "
" možda je to to "
" što? "
" što, što? "
------------
oof nije me dugo bilo, jako mi je zao, nadam se da sam vas iznenadila ♡
VOUS LISEZ
porn star ; taekook ff
Fanfictiontaehyung je shvatio da maska koju nosi svaki dan nije bila dovoljno dobra da sakrije njegov identitet. TR cover©; @taetae-71 cover book