034

399 18 7
                                    

jungkook nije očekivao da će vidjeti napaljenog taehyunga na svome krevetu, nije zapravo mislio da će on doći jer mu je trebalo 30 minuta za to.

mlađi je upravo svoj problem smirio u kupaonici, a on je jedan od onih ljudi koji se oblače u svojoj spavaćoj sobi, što znači da se taehyungu dovoljno posrećilo vidjeti njegove trbušne mišiće uživo.

nisu progovorili niti jednu jedinu riječ od kako su se vidjeli, prije nego je taehyung gurnuo jungkooka na njegov krevet. taehyung je bio na jungkooku koji je tek izašao iz tuš kabine.

jungkookovo tijelo je još bilo malo mokro, no svejedno zgodno, što je pojačalo taj doživljaj za obojicu, iz razloga kojeg ni oni ne znaju.
ali sve je postalo bolje kada je taehyung počeo ostavljati male poljupce na jungkookovom vratu, a jungkooku se nenormalno sviđao osjećaj.

ništa nije bilo grubo, samo puno ljubavi.

mlađi, kao i dosta drugih ljudi, je jako osjetljiv na području vrata, tako da kada je taehyung polako počeo cuclati njegovu kožu, nije mogao držati usta zatvorenima više.

činjenica da je taehyungova noga između njegovih butina ga nije činila nimalo nevinijim.

usne su im se spojile, ali je to bio normalni poljubac, no jungkook je osjetio tople kapljice na svome licu. konačno se izvukao iz svog svijeta i otvorio oči kako bi ugledao da taehyung plače.

jungkook se izvukao od njega, "tae, što nije u redu?", pitao je ali nije dobio nikakav odgovor, taehyung je samo okrenuo glavu. "ozbiljno, što je bilo?"

"ma, samo zaboravi...", napokon je odgovorio, "možemo li nastaviti jer stvarno ne želim razgovarati o tome, okej?"

"taehyung, molim te reci mi. nije me briga što smo napaljeni, želim znati što nije u redu"

"mama mi je upravo rekla nešto prije nego ću doći tebi" jungkook je sjeo i uzeo taehyunga za ruke. "jesam li ti rekao za svog tatu?" mlađi je slegnuo ramenima u znak da ne zna ništa o tome. "on radi u vojsci, zato smo se doselili ovdje, stalno selimo negdje"

jungkook se osjećao kao da ga je autobus udario, "kako misliš? moraš se seliti ili što?" taehyung je zanijekao.
"što onda nije u redu pile?"

"moj tata inače trenira nove ljude, početnike, tako da su ga poslali u seoul na akademiju, ali pošto ne želi da se selimo više rekao je nama da ostanemo ovdje bar dok ja ne završim srednju školu" uzdahnuo je jer je baš mnogo plakao na samu pomisao na mamine riječi.
"uglavnom, dok je trenirao početnike, jedan od njih ga je slučajno upucao..."

jungkook iskreno nije to očekivao, ali je bar mogao shvatiti zašto taehyung nije okej trenutno. "taehyung, to sve će biti dobro"

"kako? što ako umre?"

"ne gubimo nadu, ne brini se, okej?" ovo je još više rasplakalo taehyunga ali je klimnuo glavom.
--------------------------
opet niste dobili smut koji ste cekali :p



porn star ; taekook ffOnde histórias criam vida. Descubra agora