042

396 16 10
                                    

"zašto ste odjednom tako clingy? slatko je, no odvratno." gospođa jeon je rekla kad je vidjela svog sina i njegovog dečka na kauču kako se grle. nije navikla na ovakvog jungkooka, obično je stidan čak i u njenoj blizini.

"ne znam o čemu govoriš mama"

"pa pričam o tome što si na taehyungu koji te grli oko struka, a ti njega oko vrata te se smijete i šapućete"

"oh, pa pusti me da živim, ako se želim maziti sa svojim dečkom onda mi dozvoli da se mazim, sladak je" jungkook je odgovorio iako je to zvučalo jako 'sramotno', mlada ljubav, što da vam kažem.

"sine"

"molim?"

"ti si gej" rekla je prije nego je izašla iz sobe. gospođa jeon misli da je to apsolutno slatko ali nikad nije očekivala da joj je sin ovoliko gej i da je diskretan oko toga.

"a jesmo li stvarno clingy?" jungkook je pitao i pogledao taehyunga. "stvarno?" tae je uzvratio pitanjem.

"pa nikad nisam mislio da bi ovo mogao uraditi ispred svoje mame"

"molim te nemoj uništavati trenutak budući da mi je slatki i romantični taehyung najdraži taehyung"

"nastaviš li pretvorit ću ga u napaljenog taehyunga jako brzo"
—————————
ovo je tako dosadno bruh i-
prezauzeta sam gledanjem animea i nemam inspiracije za svoje pisanje okay

porn star ; taekook ffDove le storie prendono vita. Scoprilo ora