iznenađujuće, taehyung i jungkook su najednom postali 'najjači' par škole, ali zašto je to iznenađujuće? pa, dosta ljudi nije očekivalo da će tihog i pametnog dečka, jungkooka, privlačiti dečki i da će biti tako otvoren u vezi toga.
on nije razlog te otvorenosti pošto je taehyung onaj otvoreniji u ovoj vezi. postavlja svakakve slike na instagram, naprimjer.
nitko ne bi mislio da je jungkook nevin, jer da, nevin je još uvijek.
zapravo je zanimljivo to što se nitko ne ponaša homofobično prema njima iako homoseksualnost nije toliko prihvatljiva, još, u koreji.
samo žive svoj najbolji život sad.
"neću propustiti jedini sad koji nemamo skupa samo zato što ti želiš da kupiš, uhm, mountain dew kondome? " jungkook je rekao starijem, " ček, postoji li to uopće? "
taehyung je klimnuo, " da, vidio sam to neki dan ali sam bio uplašen sa kupim to sam jer neću da me sude "
" znači želiš da mene sude? "
" ne, ali ti zapravo i imaš neke mišiće ispod ", stariji je pokazao na jungkookovu bijelu majicu. " znači nitko se neče zajebavati sa mnom! ti moraš biti moj princ, i pored toga, neću sam koristit kondome " namigao je na kraju rečenice, na što se jungkook zacrvenio, ma da to nije toliko čudno.
" gospodine kim i gospodine jeon, ja i ostatak razreda smatramo vaš razgovor jako zanimljivim ali možete li pričati o tome kasnije? " profesorka je rekla, ili bolje reć pitala ih. obojica su samo klimnula i nisu više ništa rekla do kraja sata.
--------------
fuck kako volim grcku mitologiju
YOU ARE READING
porn star ; taekook ff
Fanfictiontaehyung je shvatio da maska koju nosi svaki dan nije bila dovoljno dobra da sakrije njegov identitet. TR cover©; @taetae-71 cover book