002

1.6K 48 27
                                    

kad je jungkook došao doma iz škole;; bio je i više nego spreman za vikend. nije on onaj učenik koji u školu ide svih 7 dana u tjednu, draže mu je učiti kod kuće.

u trenutku kad je šesnaestogodišnjak ušao u kuću, počelo mu je dolaziti hrpa poruka na instagram.

od njegovog prijatelja, park jimina. njegovog jedinog gay prijatelja trenutno.

idu u različite srednje škole, ali obojica žive u busanu i više puta su izlazili.

jimin i jungkook su se upoznali preko gay aplikacije, doslovno, ali su završili kao samo prijatelji. jimin je kasnije pronašao nekog drugog tko mu se sviđa.

jungkook je provjerio što mu je jimin slao, spamao je s jednim istim linkom, ali zadnja poruka je glasila 'nešto za tebe ;)'.

bio je to link od pornhuba.

" o moj bože " promrmljao je. nije znao što da radi iako je točno znao što će uraditi.

sam je doma uostalom.

skinuo je cipele prije nego je došao do stepenica, pa do sobe. obukao je neku udobniju odjeću, nije ostao u školskoj uniformi.

veliku hoodicu i shorts, da budemo precizni.

prije nego je otvorio link, odlučio je nazvati jimina, da može pitat zašto je to poslao.

srolao je po kontaktima dok nije došao do divnog nadimka ' shortie ' bez ikakvih emoja i toga. jungkook je stisnuo 'call' i čekao da se drugi javi.

"što je?"

"pa ćao i tebi, uglav-"

"jesi pogledao?"

"onaj link?"

"da"

"ne, rekao sam ti da ne volim gledat dva dečka kako se jebu međusobno"

"znam, zato sam i poslao video"

"što?"

"nisu dva lika, nešto drugo je, ali ne želim da ti otkrivam sve, neću da kvarim zabavu" jimin se nasmijao prije nego je poklopio.

jungkook je konačno ušao u link i nije požalio.

bio je to video azijca, jungkook je prilično siguran da je korejac, imao je svijetlo smeđu kosu i tamnije smeđe oči.

u videu koji jungkook trenutno gleda, lik je imao samo usko donje rublje, i dovoljno čudno;; pačju masku.

nije znao zašto lik nosi u masku, kako god mislio je da je to jer ne želi da netko skuži tko je on. ipak je to gay strana pornhuba.

kasnije je pogledao još videa od tog dečka, skužio je da nosi masku u sve i jednom videu i u svim videima samo masturbira, sam.

to jungkooku ne smeta, nikako.

ni njegov khm mu ne smeta.

----------
inace znam da sam ih napravila mladjim ali uz to zelim da izgledaju onako kako sad trenutno izgledaju

jer mozda bi budu trebale slike, a mrsko mi je trazit one fetus slike

i da, ako ne znate sto mislim pod 'pacja maska' ;;

i da, ako ne znate sto mislim pod 'pacja maska' ;;

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
porn star ; taekook ffWhere stories live. Discover now