020

741 35 20
                                    

" nisam znao da znaš vozit " jungkook je rekao dok se vezao u taehyungovom autu, za koji iskreno jungkook nije znao.

" imam 19 godina, zašto ne bih imao vozačku dozvolu? " pitao je i pogledao mlađeg, ali odmah je požalio što nije uradio onu kliše stvar s pojasom kao što svi rade u dramama. također je napravio mentalni zapis što da uradi sljedeći put. " kakogod, bebo, želiš li jest? "

" ne znam, ali tvoj kurac bi bio lijep " jungkook se našalio, dok se stariji vrtio očima. " okej, izvini, ali ne lažem "

" pa, da jedemo nešto s kobasicom? okej " taehyung je samo želio normalni, ne seksualni spoj, ali mlađi je to upropastio. " ozbiljno  gdje želiš da jedemo? "

" hyung, iskreno ne znam, nisam ni bio spreman za spoj? zašto jednostavno ne ostanemo doma i naručimo pizzu ili nešto? bolje nego da budemo okruženi ljudima " mlađi je rekao, ali taehyung je očito morao da pogrešno shvati jungkookove riječi.

" stidiš se biti sa mnom ili nešto? sviđam li se ja tebi uopće ili se igraš sa mnom samo zbog kurca? " stariji je odjednom počeo pričati grubo i pogledao je u jungkooka koji se šokirao.

jungkook nije znao što da kaže iako može odgovoriti na sve ovo, ali riječi su mi zapele u grlu.

" ne možeš mi ni odgovoriti, okej, zaboravi na ovaj spoj onda " taehyung je rekao i brzo izašao iz auta. počeo je hodati do ulaznih vrata, ali nije skužio da mu suze idu niz obraze, također nije primijetio da je jungkook izašao iz auta.

" hyung, molim te, žao mi je " mlađi dečko je rekao dok je grlio taehyunga s leđa. " samo sam čudan prema mnogo osoba, plašim se toga što će ljudi misliti, jer bi ti bio mnogo sladak iako smo u javnosti "

stariji se izvukao iz zagrljaja i okrenuo se, jungkook se šokirao kad je vidio da taehyung plače. " što je loše oko toga što smo slatki iako smo i javnosti? hetero parovi su takvi, zašto i mi ne bi bili? zašto me se stidiš? "

" hyung, ne stidim te se, ja samo.. "

" ti samo? "

" nisam navikao ni na što ovakvo, tako da ne znam što da kažem ili uradim, ali nisam s tobom samo zato što imaš lijep kurac " niži se malo zacrvenio. " nakon što sam vidio da nisi samo neki napaljeni lik, ali sladak lik, umiljat i drag dečko, shvatio sam da mi se sviđaš i da sam zaljubljen u tebe "

situacija postaje sve čudnija i čudnija tako da je jungkook samo poljubio taehyunga prije nego je dobio reakciju od starijeg.
----------------
:)

porn star ; taekook ffWhere stories live. Discover now