035

399 19 6
                                    

nakon nekog vremena taehyung je uspio doći sebi. napokon je prestao plakati ali se po njemu vidjelo da je mnogo plakao. nos mu je crven, kao i ostatak lica.

maze se na jungkookovom krevetu iako izgleda jako čudno zbog toga što je taehyung skroz obučen, a jungkook ima samo ručnik oko struka kojemu malo treba da otkrije skriveni dio tijela.

"tae, jesi li bolje?", pitao je dečka kojeg je grlio svojim snažnim rukama. taehyung je klimnuo glavom. "znaš da ima mnogo dobrih doktora koji će pomoći tvome tati, okej?"

"mama mi je rekla da je upucan negdje blizu srca, radili su operaciju i sada čekaju da se probudi"

"to je dobro"

"ali što ako se nikada ne probudi? da bar nije učio te studente pucanju..."

"nemoj misliti tako, u seoulu ima dosta dobrih doktora, kao što sam već rekao" taehyung je uzdahnuo i sjeo na krevet.

"samo sam zabrinut mnogo, no čak nisam mogao ni otići mu s mamom, s obzirom da tata želi da završim školu ovdje mama je rekla da ostanem jer će se možda duže zadržati kod njega"

"nije li bitnije da vidiš tatu? zašto bi otišla bez tebe?"

"želi da se fokusiram na školu, ako je to uopće moguće sada"

"ja sam tu za tebe svakako, okej?" tae je klimnuo glavom i opet legao pored jungkooka gledajući ga pravo u oči. "što je bilo? crveniš se opet"

"šta misliš?"

"zbog toga što se volimo?"

"ne, zbog tvog lijepog kurca zapravo"

"o gospode" jungkook je znao da će to malo oraspoložiti taehyunga.
---------------------
kako meni rijec kurac glupo zvuci HQBXHUWBZYQBuqn

porn star ; taekook ffWhere stories live. Discover now