ljubili su se puni ljubavi iako je izgledalo malo 'neuredno' s obzirom da su skidali majice jedan drugome.
taehyung je uspio jungkooku skinuti bijelu majicu zbog čega su se odmakeli jedan od drugog. stariji je uhvatio priliku da ljubi jungkookov vrat kao da nikada nije.
poljupci su se polako pretvarali u cuclanje kože na vratu, jungkook je pokušao biti što tiši u početku ali osjećaj taehyungovih dodira mu nije dozvolio da ostane tih. voli kako ga taehyung dira do tog limita da ne želi da prestane.
kad je jungkook konačno zastenjao, taehyung je bio zadovoljan jer voli kad čuje da je jungkook zadovoljan nečime što mu on radi, dovodi ga do ludila.
"jungkookie..." taehyung je tiho rekao prije nego ga je još jednom poljubio, "volim te".
"volim i ja tebe tae" jungkook je nekako uspio odgovoriti i opet su nastavili. bilo je romantično što su to tako rekli.
obojica su skoro pa goli od glave do pete i došli su do toga da više ne mogu izdržati. žele se osjećati onako kako nikada nisu u životu, žele doživjeti taj osjećaj spajanja s osobom koju vole više nego sebe, žele se prepustiti jedan drugome.
———————————
niste valjda mislili da cete dobiti ono sto trazite u ovom dijelu ahhahahahahah
sorry ali ne znam je li bas vrijeme za to s obzirom da ova prica i nema bas veliku podrsku...
YOU ARE READING
porn star ; taekook ff
Fanfictiontaehyung je shvatio da maska koju nosi svaki dan nije bila dovoljno dobra da sakrije njegov identitet. TR cover©; @taetae-71 cover book