taehyung se konačno obukao dovoljno lijepo za svoj prvi službeni spoj sa jungkookom, koji sigurno nije očekivao. bio je poprilično siguran da će on biti taj koji će pokušati ponovno, ali to se očito nije dogodilo, ali ne smeta mu.
njegov omiljeni jungkook je samopouzdani jungkook.
"gdje želiš ići?" taehyung je pitao sa svojim divnim, kockastim osmijehom na licu. mlađi je poprilično siguran da je razlog njegovog padanja na taehyunga upravo taj osmijeh.
"iskreno sam htio nešto jako kliše, znaš, kao što rade u svim pričama i filmovima!" odgovorio je kad su obojica ušla u taehyungovo auto, jer on će voziti. "pretpostavljam, samo želim da idemo u zabavni park i onda da jedemo nešto u nekom lijepom kafiću, ili restoranu"
starijem se svidjela ideja, tako da je samo klimnuo. "volio bih to uraditi, iako bih umro ako odemo na vlak smrti!"
"ne brini, ja ću te štititi"
"moj heroj" stariji se nasmijao, "ček, kad ćemo jesti? prije ili poslije zabavnog parka?"
"povratiš li lako?" jungkook iskreno nije očekivao da će to reći na svom prvom spoju s taehyungom, ili zapravo na svom spoju generalno. htio je napraviti šalu s tim što je upravo rekao, ali nije dobra ideja sada. "jer želim da te poljubim", svejedno je napravio šalu.
"što si takav?"
"okej, ali dođe li ti muka nakon vlaka smrti ili nešto?"
"ne, ali osjećam se kao da umirem nakon toga"
"zašto?"
"zato što mi se vrti i ta sranja, a imam osjećaj kao da ću povratiti-"
"jesi li ti ozbiljan?"
"što?"
"rekao si da ti ne bude muka nakon vlaka smrti?"
"znam, ali samo imam osjećaj kao da ću povratiti, kakogod, to ne znači da zapravo hoću!"
"znaš što, idemo mi u restoran i ona možemo ići na neka druga mjesta jer ja stvarno ne želim da ti povratiš na našem prvom spoju, ili na bilo kojem od njih generalno, ali znaš što mislim"
"da, može tako"
pošto su napokon odlučili gdje da idu, taehyung je konačno upalio auto i vozio do restorana koji je jungkook predložio. ne, autor nije napisao koji je restoran on točno predložio, a to je zato što ne želim da tražim restorane po koreji.
"ovaj restoran izgleda skupo? zar ćemo stvarno jesti ovdje? ja nisam bogat" taehyung je rekao kad su njih dvojica stajali ispred restorana koji je jungkook predložio.
"izgleda dosta skupo, ali saznao sam da nije da nije toliko skup"
"okej, vjerovat ću ti"
mlađi nije lagao, hrana je bila jeftinija nego što je izgledala, ali je također imala lijep okus, bar njima dvojici.
"kookie, želim naručiti ovaj veliki komad torte, da nas dvoje možemo jesti zajedno! to bi bilo tako slatko!" jungkook je klimnuo glavom u znak slaganja, dok je taehyung nastavio pričati kako slatko bi bilo da dijele tortu.
"već sam to naručio jer sam se sjetio da si mi rekao prije dosta vremena"
"o moj bože, nisam znao da opet mogu da se zaljubim u tebe!" taehyung je rekao glasno pa su ga zato pojedine mušterije čudno pogledale. on to nije primjetio, ali jungkook jest. "nešto nije uredu?"
jungkook je pogledao taehyunga, "o ne, ali neki ljudi bulje u nas"
"vjerovatno su ljubomorni, jer si sa mnom, a ne s njima" taehyung je rekao pokušavajući da mlađeg napravi više samopouzdanim. "samo su ljuti jer ne mogu skočiti na taj kurac, i zato što vjerovatno misle da si prezgodan da bi bio s dečkom"
prije nego je jungkook mogao odgovoriti, došla je konobarica s komadom torte i dvije žlice. "tvoj dečko ovdje priča istinu, većina djevojaka bi mislila da si prezgodan da budeš s dečkom" rekla je.
"kako si znala da sam mu dečko?"
"ne znam, naručili ste jedan komad torte i dvije žlice, a doslovno ste maloprije rekli da ste zajedno?"
"uuups"
"uživajte u torti"
kad je konobarica otišla, stariji je napokon skupio hrabrosti da pita, "hrani me", nije pitao, kao što možete vidjeti.
"zar ne znaš jest sam? ti si stariji, zar ne bi stvari trebale biti suprotne?"
"ako je to što ti želiš.." taehyung je uzeo jednu od žlica i komadić čokoladne torte. "otvori usta" rekao je dok je držao žlicu ispred jungkookovih kiSsAbLe usana, da, kissable, ne znam pravu riječ za to ali razumijete me.
"nisam mislio-" stariji je dobio šansu da nahrani mlađeg, tako da i jest naravno.
"je li dobra?" jungkook je klimnuo. "želiš li još?" razmišljao je na trenutak, ali je klimnuo opet i otvorio usta, "da bar možeš biti ovako lagan što se tiče mojih planova o porniću.."
-----------------------
sorry na greskama ako ih uopce ima jer sam bas zurila da vam izbacim novo poglavlje :)
STAI LEGGENDO
porn star ; taekook ff
Fanfictiontaehyung je shvatio da maska koju nosi svaki dan nije bila dovoljno dobra da sakrije njegov identitet. TR cover©; @taetae-71 cover book