"bio si tako sladak i meden kao beba", taehyung je rekao dok je ležao na jungkookovom krevetu. legao je do njega.
"hoćeš reći da više nisam? bezobrazno" rekao je osuđujuće ali se moglo vidjeti na izrazu lica da se šali.
"kažem da više nisi meden i mekan nekako kao prije, ali drago mi je da imaš dobre butine bar" stariji je rekao i uhvatio mlađeg za butinu. "mekane i zgodne butine su onako butine iz snova, da bar ja imam takve"
"tvoje pripadaju bogu, ne brini"
"jesi upravo sebe nazvao bogom?"
"o moj bože napravio sam pick up line i to nesvjesno"
"ti bi vjerojatno bio bog seksa ali kako bih znao, nismo se jebali i faktički smo obojica nevini" i tada je počelo maženje. "uvijek pričamo o tome ali uvijek također imam osjećaj da nam neki bogovi prekidaju taj doživljaj"
"eto zašto ne bismo trebali napraviti video našeg seksa bebo" namjerno ga je nazvao bebom. "kunem se bogom jungkook to treba zabraniti" rekao je taehyung i legao na jungkooka. "misliš li da će nas i sada bogovi zaustaviti?"
jungkook se nasmijao dok se igrao taehyungovom kosom. "ne znam bebo ali vjerujem da nećemo znati sve dok ne pokušamo"
—————————
postaje uzbudljivo hehe mozda vam opet prekinem, no mozda ipak dobijete ono sto svi zarko iscekujete
YOU ARE READING
porn star ; taekook ff
Fanfictiontaehyung je shvatio da maska koju nosi svaki dan nije bila dovoljno dobra da sakrije njegov identitet. TR cover©; @taetae-71 cover book