022

746 30 15
                                    

jungkook je šokirano pogledao taehyunga jer se zbunio i nije znao što da kaže. mislio je o najprljavijim stvarima ali što ako je taehyung mislio na jedenje hrane? osjećao se posramljeno jer je mislio o prljavim stvarima.

stariji je primijetio jungkookovo crveno lice i nacerekao se, " mislim da misliš o svim mogućim prljavim stvarima koje se mogu raditi, a možda si upravu, kakogod gladan sam  ajmo naručiti pizzu jer si to bio predložio "

" oh uhm okej " mlađi je rekao ali se najednom osjećao loše. taehyung ga je zapravo htio odvesti u restoran ali on je bio previše uplašen da će ga vidjeti u javnosti s njim. jungkook nije znao zašto, možda zato što je čudan i ne zna kako bi ljudi reagirali.

osjećao se jako loše jer je mislio samo na loše stvari koje bi se mogle dogoditi a ne o tome što njegov dečko osjeća. " žao mi je " rekao je najednom.

taehyung ga je pogledao, " zašto ti je žao? jer si mislio na nastrane stvari? ne treba ti bit žao "

" ne, mislim na ono što se bojim "

" oh, okej je ne brini, ne mogu te prisiliti na nešto čega se bojiš "

" idemo vani na sljedeći spoj, okej? "

" okej "

da uradila sam to.

jungkook i taehyung su se pogledali i rekli u isto vrijeme, " okej je riječ koju trebamo uvijek govoriti " obojica su se šokirali.

" kakogod, kakvu pizzu želiš da naručim? "

" margaritu "

" okej " stariji je rekao i zapisao broj od pizzerie, zapamtio ga je zbog važnih razloga iako nikako ne može svoj broj zapamtit.

" hej, što želite naručiti? "

" hej, želim jednu margaritu sa sirom "

" taehyung, jesi to ti? "

" kako zna- "

" to uvijek kažeš kad naručuješ iako je margarita pizza sa samim sirom, prestani glumit "

" o moj bože, hyung, jesi to ti? "

" znaš da radim ovdje "

" kako si jin hyung? "

jungkook je slušao razgovor, zvučao je zanimljivo ali na kraju taehyung je naručio pizzu s ljutim papričicama s mnogo sira.

nakon pizze i nekoliko čašica vodke, dvojica njih su se mazila na kauč, bilo je jako, jako lijepo.

" moram te pitati nešto " jungkook je rekao. taehyung ga je pogledao i promrmljao " okej ".

" okej, pa, zašto više ne objavljuješ videe? jer stalno gledam tvoje stare dok čekam nešto novo "

" o moj bože nije li očito? u vezi sam tako da se osjećam kao da te varam ako to stavljam "

" pa, ne želim da te netko drugi vidi golog osim mene jer želim taj kurac za sebe, ali što da radim? čudno je da pitam da slikaš "

" doslovno živimo 15 metara daleko! tako je teško prijeći cestu i tražit kurac? "

" to je još čudnije! "

" o moj bože dijete " taehyung je uzdahnuo i svukao hlače. " svuci i ti hlače i lezi na drugu stranu "

" zašto? "

" moram uslikat estetičnu instagram sliku "

" ja ću uslikati za tebe dušo jer tvoje su uvijek mutne i nefokusirane "

♡ 59 likesjackseagull chill date @/justinseagullview 5 more comments --------------

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

♡ 59 likes
jackseagull chill date @/justinseagull
view 5 more comments
--------------

porn star ; taekook ffOnde histórias criam vida. Descubra agora