"dosadno je biti sam doma" rekao je taehyung. već tjedan dana je prošlo od kako je njegova mama otišla kod njegovog tate. "bilo bi dobro da možeš biti uz mene čitavo vrijeme"
"ja bih rado, ali nedostajem mami, skoro nikad joj nisam doma ovih dana"
"meni nedostaju mama i tata, njega nisam vidio od kako sam doselio ovdje" stariji je rekao dok je imao jako tužnu ekspresiju lica. jungkook je primjetio i odlučio se malo maziti s njim budući da je saznao da ga to smiruje.
"ne brini bebo, tu sam za tebe"
"činiš me jako umaženim opet, ovo mi se više sviđa nego sva ona napaljenost, što si mi uradio?" taehyung se nasmijao i poljubio mlađeg u usta. "još uvijek ne mogu vjerovati da se sve ovo događa samo zato što si ti gledao videe gdje ja masturbiram, a i ne pravim ih više"
"mogu li biti potpuno iskren?"
"da?"
"uništio si ovaj umaženi trenutak sada"
"bezobrazno"
"ali istina je", stariji je odlučio ne nastaviti diskusiju budući da već zna da je uništio trenutak, tako da ne želi uništiti to još više. "pretpostavljam da odustaješ"
"kookie, zašto me ne možeš samo poljubiti umjesto toga? to bi bilo više romantično, znaš" jungkook se nasmijao prije nego je poljubio taehyunga. "eh to, to se zove romantika haha"
"bebo?"
"hm?"
"neodoljiv si i volim te"
"ne mogu trpiti ovu slatkoću više kookie, napadaš me duševno kad me nazoveš bebom"
"pa kad si neodoljiva, slatka beba"
"o moj bože, prestani me napadati"
"slatkiš"
"crvenim se, što pokušavaš ostvariti?"
"zaboravio si mi nešto reći natrag"
"šta?"
"hm"
"čekaj, volim i ja tebe"
————————————
ugh kako slatko djwnxjw mrzim slatkocu ok nesto nisam raspolozena zao mi je
ESTÁS LEYENDO
porn star ; taekook ff
Fanfictaehyung je shvatio da maska koju nosi svaki dan nije bila dovoljno dobra da sakrije njegov identitet. TR cover©; @taetae-71 cover book