,,No tak, musíš něco jíst!"rozčilovala se Hermiona a šermovala své nejlepší kamarádce před nosem vidličkou s vejci.
,,Nemám hlad, Hermiono"zopakovala už po několikáté za to ráno a zvedla se od stolu.
,,Ten zápas je až za hodinu! Musíš něco sn.."
,,Hermiono"pozvedla varovně obočí, což značilo, že jestli okamžitě nezmkne, skočí po ní. Otočila se k Nebelvírskému stolu zády, potřebovala chvíli klidu bez Hermioniných pokusů jí nakrmit.. Několika kroky se přemístila ke stolu hadů a posadila se na lavici mezi Blaise a Thea, protože první zmiňovaný vedle sebe zuřivě poklepával rukou na znak aby se tam posadila.
,,Nervózní?"zvedla k ní Pansy oči a podala jí sklenici džusu. Emily protočila očima ale pousmála se. Jasně, že byla.
,,Díky"zamumlala a napila se.
,,Emilyánku ty jsi ale ta nejlepší střelkyně, co znám! Sice bych ti to neměl říkat, když hraješ proti nám ale dokud nejsme na hřišti tak jsme kamarádi a proto ti můžu.."
,,Blaisi"zarazil ho Theo, a když chtěl jeho kamarád v mluvení pokračovat, prostě mu neomaleně nacpal dýňovou paštičku do pusy a umlčel ho.
,,Budeš skvělá. Tak jako vždycky"položil jí Theo ruce na ramena a ona pod jeho přímým pohledem přikývla.
Zvedl oči za její záda, neboť vycítil něčí pohled.
Dívka, který ho do teď propalovala pohledem, oči však okamžitě sklopila a jediné co mu tak zbylo bylo také stočit svůj zrak zpátky na Emily, vedle které se právě posadil Draco, protože velice hrubě vrazil do Blaise a zařval mu do ucha, že jestli se neposune, ochutná jeho podrážku.Blaise nadával, a schválně několikrát blonďáka pod stolem nakopl.
,,Zvládneš to. Ale Zlatonka je dneska moje"usmál se svým křivým úsměvem a dával si pozor na to, aby ho nikdo jiný neviděl ani nezaslechl.
,,To se ještě uvidí, Malfoyi. Harry je výbornej chytač"ušklíbla se na něho a koutky jí cukaly.
,,Chceš tím říct, lepší než já?"oplatil jí úšklebek tím svým Malfoyovským stylem a Emily ucítila jeho ruku kousek od svého stehna.
,,Možná"pokrčila nevinně rameny a dech se jí zadrhl, když ucítila Dracovu ruku, která si proplétala prsty s rukou její.
Několikrát zamrkala aby skryla své vykolejení a Draco se křivě usmál.
,,Myslím, že na tebe volá Potter"mávla Pansy ke dveřím do Velké síně, ve kterých opravdu stál brýlatý chlapec a zběsile na Emily máchal rukama.•••
Přetáhla si tričko přes hlavu a natáhla se pro svůj dres.
Oči Freda Weasleyho nekontrolovatelně sklouzly na její do půli těla odhalené tělo. Nasucho polkl.
Navlékla se do Famfrpálového dresu, který jí podle myšlenkových pochodů Freda neuvěřitelně slušel a zvýrazňoval její křivky tak dokonale, že by to mělo být trestné.Všichni už zamířili do předsálku před šatnu, kde jim chtěl kapitán věnovat ještě nějakou tu povzbuzovací řeč.
Emily vyšla z šatny jako poslední, než ale došla mezi ostatní, někdo jí chytil za pas a nekompromisně jí zatáhl za roh.
Stál proti ní v zeleném, dokonale padnoucím dresu, a křivě se na ní usmíval.
,,Hodně štěstí, Emily"
,,Tobě taky, ale.."líbla ho mírně na tvář, obratně se mu však vysmekla když si chtěl vzít víc, a vesele se na něho ušklíbla s čímž svou větu dokončila
,,..ale výhra je naše"se smíchem odběhla ke zbytku svého týmu a Draco za ní zůstal jen tupě zírat a připitoměle se usmívat.•••
Atmosféra mezi hráči Nebelvírského famfrpálového družstva byla víceméně obvyklá.
Angelina a Ginny si vyměnily s Emily dlouhý pohled. Harry nervózně přešlapoval na místě a dvojčata se mezi sebou bavila nějakým svým dalším vtípkem.,,Výhra je naše!"
S tím vyšli na hřiště, doprovázeni hromovým potleskem z tribuny.
,,A jsou tady Nebelvírští! Wood, dvojčata Weasleyova, Johnsová, Weasleyová, Blacková a Potter!"vřískal nadšeně komentátor, Lee Jordan, nejlepší kamarád dvojčat Weasleyových.,,Do vzduchu!"pískla madame Hoochová na svou píšťalku a čtrnáct košťat se vzneslo do vzduchu.
Emily se okamžitě chopila Camrálu, přihrála Angelině, ale v tom jim ho Blaise sebral a Camrálu měl tak v držení Zmijozel.,,Zabini střílí a je to 10:0 pro Zmijozel..no to snad ne!
Zabini přihrává Bomfieldovi, a jajaj, Camrálu se zmocnila Weasleyová. Vypadá, že si to míří přímo k vítězství protože..a ano! Ginny skóruje! Jeď Gin! Rozmašíruj ty zmije na popel!",,Pane Jordane!"napomenula ho profesorka McGonagallová.
,,Omlouvám se, paní profesorko. Zabini a Weasleyová teď jakoby tančili ve svém souboji o Camrál. Jeden by řekl, že v tom je něco osobního.. Weasleyové přilétla na pomoc Blacková a hrubě se srazila se Zabinim. Camrál má v držení Weasleyová, přihrává Johnsové, znovu Weasleyová..a je to 20:10 pro Nebelvír!"
Vřískání Leeho Jordana se neslo hřištěm, kde právě Zmijozelský chytač zařval na svého spoluhráče, že jestli do ní ještě jednou vrazí, bude si přát aby se nikdy nenarodil.,,Polib si ten svůj čistokrevnej zadek, Dracouši!"odsekl mu na to Blaise a vrhl se zpět do potyčky o Camrál se soupeři.
,,Harry Potter se střemhlav řítí k zemi! Že by spatřil Zlatou? Malfoy je mu samozřejmě v patách! Tohle vypadá na vyrovnaný boj!
Ale ne! Očividně jen planý poplach, kterého ale bravurně využila Blacková a tak Nebelvír skóruje! 30:10 pro Nebelvír!"Uběhlo několik desítek minut, kdy se tahali o Camrál a odrážeči se snažili Potlouky srazit hráče druhého týmu.
,,A Zabini přihrává Bomfieldovi, a zvyšují skóre na 60:40 pro Zmijozel. No tak lidi do toho! Na Nebelvír ty zmije nemaj!"
Napomenutí profesorky Minervy McGonagallové zaniklo v hlasité vřavě, když se Harry v patách s Dracem rozrazili napříč hřištěm v boji za malou zlatou kuličkou.
Střelci však stále soupeřili o každý bod navíc, Ginny právě doslova vyrvala z ruky Camrál Bomfieldovi a hodila ho Emily.
Okamžitě se k ní přihnal Blaise a začal se pokoušet jí Camrál sebrat.
Stalo se to ve zlomku vteřiny.
Prudce vrazili jeden do druhého, Emilyna muší váha se pro jednou vůbec nevyplatila a tak dívka sklouzla z koštěte.
Blaise hlasitě vykřikl a řítil se za ní, to už ale tvrdě dopadla na zem z výšky několika desítek stop.
Blaise a Ginny stáli během pár vteřin u ní.
Draco slyšel výkřik a následnou dunivou ránu, to ho donutilo se koutkem oka otočit od Zlatonky.
Srdce se mu zastavilo, zalapal po dechu ve stejný okamžik, kdy Harry chňapl po Zlatonce.
,,Blacková spadla po srážce na zem, madame Hoochová je už však u ní a odnáší jí na ošetřovnu.
Ale pozor pozor, dámy a pánové, Harry Potter chytil Zlatonku! Nebelvír vyhrál!"oznamoval Lee Jordan a při jeho slovech se Hermiona a Ron řítili po schodech dolů z tribuny.
Prolétly hřištěm, kde nabrali Harryho, a pelášili na ošetřovnu.
ČTEŠ
Blacková
FanfictionDívka ze starobylého vznešeného rodu. To však mudlovská zdravotní sestra netušila. Netušila, že má někde otce, že má velké jmění a že její jméno znamená u kouzelnických rodů úctu a uznání. Netušila vůbec nic. Netušila nic ani ve chvíli, kdy se na ch...