Kapitola Patnáctá

586 30 1
                                    

Poslední červnové dny v Bradavicích se zdály být kratší a mnohem mnohem rychleji se skládaly v týdny, než ty měsíce před tím.
Emily právě teď vyšla z učebny lektvarů, kde skládala dodatečně NKÚ. Tohle byl poslední předmět, co jí chyběl.
Hlasitě si oddychla a opřela se o stěnu ve sklepení. Následně se rozhodla že zajde za Theem a všechno to s ním probere. Prošla tedy chodbou a došla až ke kamenné zdi.
,,Vítězové hadí koleje"zamumlala tiše heslo, které mimochodem vůbec nebylo egoistické.
Prošla dveřmi ve zdi a stála ve Zmijozelské společence.

,,Ahoj Em. Tak jak se cítíš?"zvedla k ní usměvavé oči blondýnka sedící u vyhaslého krbu.
,,Je to lepší, děkuju Daphné."pousmála se a zamířila k ní.
,,Co ty? Jak jsi na tom s.."kývla hlavou do neurčitá a starší sestra Greengrassová pochopila.

,,Zkoušky dopadly celkem dobře a..
A s Theem je to asi pořád stejné.."ještě dlouho mluvila, Emily jí naslouchala a tak tam spolu nakonec strávily skoro dvě hodiny.
,,Daphné, můžeš sem na chvilku?"objevila se u jejich stolku mladší sestra Greengrassová, a omluvně se na Emily pousmála.

Černovlasá lvice se s Daphné a Astorií rozloučila, neboť sem přece jen přišla za někým jiným než za sestrami Greengrassovými, že ano.
Ladně se proplétala mezi pohovkami a křesly, kde seděli studenti Zmijozelu.
Všichni si na její přítomnost tady tak nějak zvykli, většina jí měla upřímně ráda a proto k ní často kdosi zvedl hlavu a s úsměvem jí pozdravil.

,,Ahoj Ethane"usmála se na famfrpálového kapitána hadí koleje a konečně se přesunula až ke schodům do chlapeckých ložnic.
Zastavila se přede dveřmi a zaklepala. Přece jenom, co kdyby se převlékali, když už je večer, jindy by jí klepat snad ani nenapadlo.

,,Dále"ozvalo se zpoza dveří tiché zamručení a tak Emily vklouzla do dveří.
,,Ahoj Theo"usmála se, zamířila k němu a posadila se na jeho postel.
,,Tak co zkoušky?"začal dychtivě neb je hlavní myslitel, že ano, a ona tak začala mluvit. Pak se dostali přes Famfrpálo, jejich společné Zmijozelské přátelé až ke lvím přátelům Emily, až k vztahům a všemu možnému.
,,A co teda ona?"položila Emily dotaz, nad kterým už nějakou dobu přemýšlela.
,,Je hrozně krásná. Milá, chytrá a vtipná. Je ztělesněním ženskosti, je jako víla. Je to prostě první láska. Los který nevyhrává, ale navždy si pamatujeme jeho číslo. Myslím, že nějaká část srdce na svou první lásku bude vždycky čekat. Záleží jen, jak velká ta část je. To je teorie prvních lásek.. "
Emily se pousmála. Snad smutně.
,,Theo, ty můj mysliteli, uvědomuje si dobře, že ta holka je do tebe blázen už snad od třetího ročníku, že jo?"
,,Jenže já byl vážně idiot a proto prostě..zkazil jsem to, tím že jsem se k ní choval jak k hadru a teď.."
Uprostřed Theodorovy věty se však rozlétly dveře.
Pokojem se rozneslo hlasité zapištění, a několik vteřin na to po Emily skočil čokoládový Zmijozel s krátkými tmavými vlasy.
,,Jsem tak rád, že tě tu vidím! Chyběla jsi tu!"kníkal a bylo pozoruhodné, že ještě nezačal kňučet jako pes a neolizoval ji od hlavy k patě. To by bylo fakt divný. Fuj, ne!

,,Taky tě ráda vidím, Blaisi, ale udusíš mě!"kvílela a snažila se ze sebe schodit svého nadšeného kamaráda.

Když už teda všichni tři opět v klidu seděli, začal jim Blaise vyprávět, že po cestě na kolej potkal Minervu McGonagallovou, jak si nese vázu. Z toho vznikla jeho nová konspirační teorie, že váza je logicky na kytku, a kytku, že určitě dostala od Brumbála, neb mezi ní a starým Brumlou vždycky něco beztak bylo.

Pomalu se otevřely dveře koupelny a v nich se zjevil blonďatý chlapec jen v černém spodním prádle.
Jeho Famfrpálem vypracovanou hruď zdobilo několik kapek vody a mokré vlasy mu rošťácky trčely. Emily se zadrhl dech a po deseti vteřinách nepokrytého zírání se zvedla a jako v mdlobách se otočila ke dveřím.
,,Za chvilku jsem zpátky, Theo. Zatím Blaisi"zabouchla dveře a svezla se po nich na zem. Panebože. Malfoy je snad bůh! Tohle by mělo být trestný..

BlackováKde žijí příběhy. Začni objevovat