,,Tak běžte. Něco zkontroluju"zamumlal Draco, když vlak zastavil. Emily po něm vrhla zamračeným pohledem, ale opradu zamířila spolu s Pansy, Blaisem a Theem ke kočárům.
Víme, co pak následovalo. Harry, Draco, Bum, To máš za otce, Hezkou cestu do Londýna, Lenka, záchrana Harryho nosu a pak "to je vycházková hůl, ty kreténe"...
Proto budeme následovat Emily do Velké síně, kde se posadila k Hermioně s Ronem a nervózně vyhlížela Harryho.
,,Zas je celý od krve..Proč je pořád zakrvácený?"ozvala se Ginny.
,,Tentokrát je to jeho krev"zamumlal Ron.•••
Další dny začalo vyučování a všechno se tak vrátilo do zajetých kolejí.
Emily právě teď vešla do učebny lektvarů, kde byl jen Draco a o něčem mluvil s profesorem Snapem. Jakmile však vešla, oba zmlkli a Draco od něho odstoupil.
Nakrčila obočí.
,,Ahoj"usmála se a posadila se vedle něho.
,,Tady sedí Theo"odsekl místo pozdravu a černovlásku při jeho slovech píchlo v hrudi.
,,Tak to nebudu obtěžovat"odsekla mu a posadila se o tři lavice dál.
Chvíli na to vešel dovnitř Theo s Pansy a Blaisem, Neville a Seamus s Deanem. Theo a další dva hadi si dramily pár změnili očima, načež si vyměnili krátký významný pohled, ale nic neřekli.
Theo se tedy posadil k Dracovi a zamračil se na své dlaně, položené na desce stolu, zatímco přemýšlel, co přeletělo Dracovi přes nos. Samozřejmě, tu byla ta vy-víte-kdo-věc, ale chovat se k Emily takhle? Merline, Draco..ty palice blonďatá.•••
,,Mám toho právě tak dost"postavila se mu do cesty, když mířil přes pozemky na hodinu péče o kouzelné tvory.
,,A čeho konkrétně?"zamrmlal, aniž by o Emily zavadil jediným pohledem.
,,Už týdny se mi vyhýbáš, Draco. Tohle..tohle přece vůbec nejsi ty. Nemluvíš se mnou, jsi hrubý a arogantní.."
,,Ještě něco?"ušklíbl se na ni bez zájmu. Emily ho nepoznávala, zamračila se a s odseknutím prostého ,,ne" přidala do kroku a utekla mu tak.
Draco si dovolil chvíli slabosti, a tak si bolestně povzdechl.
Ach Emily. Kdybys jen věděla..přejel si nervózně prsty po levém předloktí, které hyzdilo Znamení Zla. Jeho srdce tížil prakticky nesplnitelný úkol od Pána Zla. Jeho srdce toho tížilo spoustu a snad i proto se snažil držet od sebe Emily dál.•••
Jakmile skončilo její vyučování zamířila ven k jezeru, kde se posadila do trávy a ponořila se do svých myšlenek. Nerozuměla už asi vůbec ničemu.
Přitáhla si kolena pod bradu a zadívala se na hladinu jezera.
,,Emily?"ozvalo se jí za zády a ona překvapeně vzhlédla.
,,Ginn? Ahoj! Co ty tady?"usmála se na svou kamarádku a poplácala na trávu vedle sebe na znak, aby se posadila k ní. Zrzka si skutečně sedla a zkoumavě si ji prohlédla.
,,Děje se něco?"
Emily svěsila ramena ale zavrtěla hlavou. Když se chce Malfoy chovat jako že se mezi nimi nic neděje, ona udělá to samé.
,,Ale ty vypadáš nějak smutně, Ginn"prohlásila a sledovala bedlivě výraz rudovlásčiny tváře.
,,Víš vlastně..jde o Harryho."začala Weasleyová.
,,Poslední dobou se chová jako bych byla samozřejmostí, která za ním prostě půjde a tak to už navždycky zůstane.. Vypadalo to mezi námi slibně ale teď se.. zkrátka mi připadá, že mě bere jen jako nutnou součást svého života, jako bláznivě zaláskovanou malou holku a
...To je Zabini?!"vytřeštila náhle oči a odbočila tak od tématu, aniž by to jakkoliv zamýšlela. Emily se zadívala stejným směrem a opravdu spatřila svého hadího kamaráda, letícího na koštěti tak nízko, že nohama brouzdal na hladině jezera a za zády mu seděla vřeštící černovláska, která nadávala tak sprostě, že právě tím upoutala Ginnynu pozornost.,,Uvolni se trochu, princezno "řechtal se Blaise a udělal ve vzduchu vývrtku, za což ho Pansy obdařila několika dalšími neslušnými slovy.
,,Ty jeden vygumovanej kreténe! Okamžitě mě vrať na zem, do hajzlu!"řvala a křečovitě svírala Blaise kolem pasu, aby nespadla.
,,Zabini! Ty čokošmejde kradáckej dej mě ihned na zem, do prdele práce!"prskala dál, ale Blaise nevypadal, že by ho tím rozhodila.
,,Ode dneška jsi bez sexu, Zabini! Končím s tebou!"zařvala na něj a on se konečně rozhodl snést k zemi.
,,Ale Pans..čumáku, víš že ty a já..my dva přece..Skončili jsme s tím..s kamarádstvím s výhodami už loni, Pans"
,,J-já přece vím"vydala ze sebe a zamračila se. Ne, Pans, samozřejmě že do něj nejsi zamilovaná. Nemůžeš být, vždyť jste spolu provozovali jen..sex bez citů, tu.."přátelskou výpomoc", no ne? Pansy se zamračila nad svými myšlenkovými pochody.,,Pans? Jsi..jsi v pohodě, čenichu?"zadíval se na ní starostlivě. Podívala se na něj, udělala jeden rychlý krok k němu a polapila jeho rty těmi svými tak vášnivě a hladově, až ho donutila o krok couvnout. Rychle se ale vzpamatoval, okopíroval rukuma tvar jejích boků a prudce si jí přirazil proti sobě, přičemž jí mocně oplácel její polibky.
Emily, sedící jen o kousek dál sebrala svou spadlou čelist z trávy a zastrčila vykulené oči zpět do svých důlků. Tohle jí dokonale překvapilo a sebralo veškerá slova. Když se podívala vedle sebe do trávy, Ginny už tam neseděla.
•••
,,Promiň já.."promluvila váhavě, když se od Blaise odtáhla. Nevěděla proč, ale nebylo to takové jaké si to pamatovala. Najednou už s ní nedělal jeho dotek rtů na jejích to, co dřív.
,,Nechala jsem se unést"zamračila se.
,,Myslela jsem, že k tobě pořád něco..ehm..tamto"
,,Myslela jsi, že ke mě něco pořád cítíš.."doplnil ji Blaise a ona zamračeně kývla. Pansy a city no..,,A teď? Teď už si to nemyslíš?" Podíval se na ní se svraštělým obočím, v hlavě měl pořádný zmatek. Spíš přímo guláš, protože..sakra jo, líbat Pansy Parkinsonovou je fakt něco ale..ale sakra jeho slabina! Jeho plamínek..
,,Asi ne. Promiň mi to ale.."
Nenechal jí to dokončit, neboť ji vzal do náruče, zatočil se s ní a hodil jí do jezera.
,,Miluju tě, miluju tě jako svou sestru Pansy, ne jinak!"zvolal radostně, že to cítí oba stejně a ignoroval její nadávky, zatímco se snažila vylézt ze studené vody v jezeře a vztekala se jak čivava při koupání.
ČTEŠ
Blacková
FanfictionDívka ze starobylého vznešeného rodu. To však mudlovská zdravotní sestra netušila. Netušila, že má někde otce, že má velké jmění a že její jméno znamená u kouzelnických rodů úctu a uznání. Netušila vůbec nic. Netušila nic ani ve chvíli, kdy se na ch...