,,Mamko?"
,,Ginny? Copak je?"
,,Chci se zeptat, kdy přijel Harry?"
,,Co? Harry, jaký Harry?"
,,Harry Potter přece"
,,Ah, věděla bych kdyby byl Harry Potter v mém domě, nemyslíš?"
,,V kuchyni má své věci a svou sovu"
,,Ne zlato..."odporovala paní Weasleyová, ale byla přerušena.
,,Harry? Kdo mluvil o Harrym?"ozval se z patra Ron.
,,Já zvědavče. Není s tebou v pokoji?"
,,Není. Věděl bych kdyby byl v mým pokoji můj nejlepší kámoš"
,,Neslyšela jsem sovu?"ozvala se Hermiona.
,,Harry?"vyklonila se z patra i Emily.
,,Vy jste ho taky neviděli? Asi se toulá někde po domě"
,,Vážně?",,Vážně"odpověděl právě probíraný chlapec a Ginny se ohlédla.
,,Harry!" Vytrhla Hermiona chlapce z Ginnyna objetí.
,,Emily"vyhrkl a to už mu skočila kolem krku.
,,Ahoj"zdravil se i s Ronem a pak s paní Weasleyovou.•••
,,Vstávejte, vy líný čunčata!"ozval se jejich pokojem hlas George Weasleyho.
,,Jdeme se koupat k jezeru!"přidal se Fred a Hermiona po nich mrskla polštářem.
,,Kolik je, pro Merlina, hodin?"mžourala ospale Ginny kolem sebe.
,,Sedm ráno?! Budíte mě o prázdninách v sedm ráno?! Já vás zabiju, vy pitomci!"
Ginny vyskočila z postele jak čertík z krabičky a hrnula se na své starší bratry.
Emily se posadila na posteli a protáhla si záda.
Dvacet minut na to stáli všichni před Doupětem a dvojčata nesla koš na piknik.
,,Kde je tady vůbec rybník?"zeptal se Harry, ale to už zašli do nedalekého lesa, odkud už měli výhled na louku s jezerem, skrytou uprostřed stromů.Na louce si rozložili deku, položili koš s jídlem a svlékli se do plavek.
George přejel očima po Emily a obdivně na ní zapískal.
Emily se na něho křivě usmála a ladně se vydala k vodě. Samozřejmě. Krásu rodu Blacků musí umět člověk prodat.
Fred sledoval její postavu hladovýma očima a několikrát u toho zapomněl dýchat.,,To bude dobrý, Fredie"pousmál se na něho jeho bratr a také odešel k jezeru.
,,Pěkná, co?"zamumlal Harry Ronovým směrem.
,,To jo"přikývl Ron a nepřítomně přikývl, měl co dělat aby nevdechl slinu, zatímco pozoroval Hermionu.
Celé dopoledne se koupali, oběd měli formou pikniku a celé odpoledne se znovu koupali a hráli hry.
Večer si pustili hudbu a tancovali pod noční oblohou.
Ron dělal DJ protože Harry tancoval s Hermionou, George s Ginny a Fred s Emily.
,,Řeknu ti, ségra, tančit ti docela jde"smál se George a protočil si rudovlásku pod paží.
,,na to že máš obě nohy levý.."dodal a Ginny ho hrubě nakopla do holeně.Hermiona se smála a Harry s ní, Fred tiskl ruce Emily k bokům a kýval jí do rytmu hudby.
Hleděli si do očí a Fred se cítil úplný. Díval by se na ní třeba hodiny a neomrzeno by ho to. Byla tak krásná. Miloval ty jiskřičky, co jí tančily v očích, i to jak jí tma neuvěřitelně slušela k světlé kůži a tmavým vlasům... Byl tak jednoduše šťastný.Hvězdy na nebi zářily. Nejvíc pak souhvězdí draka, které jakoby si hlídalo svou milovanou černovlásku v tanečním objetí Freda Weasleyho.
A tak Emily prožila druhé nejkrásnější prázdniny ve svém životě.
Byla si však jistá.. věděla to, že ty loňské už nikdy nic nepřekoná.•••
S Harryho pomocí nasoukala svůj kufr do vlaku a šla se posadit ke svým přátelům do kupé.
Na chodbičce vlaku vrazila do černovlasého chlapce, vyšší svalnaté postavy.
,,Theo!"vykřikla, když ji k sobě prudce strhl a vyzvedl jí do vzduchu. Obmotala mu ruce kolem krku a pevně ho objala.
,,Hrozně ráda tě zase vidím! V půlce cesty jsem zase u vás"mrkla, prohodili spolu ještě pár slov a zmizela v kupé Harryho, Rona a Hermiony.,,Vzpomínáte na to, co jsme v létě viděli u Borgina a Burkse?"ztlumil Harry tiše hlas.
Emily se podivně zamračila . Nebyla u toho s nimi, zůstala s Ginny v obchodě s žertovnými předměty dvojčat Weasleyových. A byla za to svým způsobem ráda. Jestli byla pravda, co zlaté trio říkalo, nechtěla to vidět. Nechtěla si to připouštět.
,,Nechápete co to bylo? Zasvěcení"říkal právě Harry.
,,Cože?"nechápal Ron.
,,Harry si myslí, že Draco Malfoy je teď smrtijed"řekla Hermiona a střelila pohledem po Emily.
,,Malfoy a smrtijed? Zbláznil ses? Co by ty-víš-kdo dělal s Malfoyem?"
,,Jeho otec je smrtijed. Dávalo by to přece smysl. Sama jsi to viděla, Hermiono"ohradil se Harry.
,,Říkám ti, že nevím co jsem viděla"řekla Hermiona načež se Harry zvedl.
,,Jdu na vzduch"
My víme, že šel do kupé Draca Malfoye, skryl se zastíracím práškem, přemístil se k němu a ostatním hadům, aby je mohl poslouchat.
Emily seděla mlčky, poměrně zamračeně, stále u Rona a Hermiony.
Samozřejmě, že jí nebylo příjemné to, co si o Dracovi myslí a co hůř, nevěděla co si myslet o tom, co viděli její přátelé na Obrtlé ulici a pak jí to vyprávěli..V polovině cesty se zvedla, pousmála se na své dva přátelé a se slovy ,,tak já už půjdu"odešla na chodbu mezi jednotlivými kupé.
,,Blacková!"zvolala slavnostně Pansy a Draco sebou nepatrně škubl, možná proto, že mu zařvala přímo do ucha.
Blaise vypískl.
,,Blacková, kdes byla? Už jsme tě oplakali!"drtil jí v objetí a nadzdvihl jí chodidly nad zem.
,,Pusť mě, Blaisi"smála se a běžela objemout Pansy, která už čekala s rozpřaženou náručí.
Pak se sklonila k Dracovi. Opatrně k ní natáhl ruku, která se mu mírně chvěla a položil jí jí na tvář. Starostlivě se mu podívala do očí. Blýskl se v nich záchvěv strachu, rychle si jí k sobě přitáhl, krátce ji políbil a znovu od ní pohled odvrátil.
,,Co se děje?"zeptala se zmateně a posadila se mu do klína.
,,Proč by se mělo něco dít"odpověděl chladně Draco, a znovu se mu blýskl v očích strach, nebo snad lítost?
Nechtěl na ní být tak chladný. Ne, to opravdu nechtěl.,,Mě jako nepřivítáš, Emily?"ozval se rychle Theo, protože odtušil, že by mohlo být zle. Musel odlákat pozornost, prostě musel. Věděl co se Dracovi stalo. On a Blaise o tom věděli. Blaise s tím blonďatým pakem nejprve nechtěl vůbec mluvit, ale Theo si s ním promluvil a rozmluvil mu to. Draco je teď potřebuje, i když to nepřizná.
Rychle proto vstal a sebral dívku z Dracova klína, načež si ji stáhl do náruče a odnesl si ji posadit mezi sebe s Blaisem.
Cesta jim pomalu ubíhala, vyprávěli si zážitky z prázdnin, smáli se všechno se zdálo být takové jako vždycky.
Jenže nebylo.
Draco se uvnitř třásl hrůzou, pokaždé když jen zvedl oči ke své černovlásce provinile ho bodlo u srdce a rychle zrak sklopil.
Vždyť Voldemort po ní šel. Patřila k Potterově bandě a navíc byla dcerou krvezrádce, Siriuse Blacka, který jim kdysi se svou ženou Marlene překazil několik plánů. A navíc byla neteří Reguluse. Bývalého Smrtijeda, který zradil a postavil se pánovi zla.
A on, Draco, teď skrývá pod rukávem levé ruky znamení zla. Jeho znamení.
Znamení muže, který jde Emily po krku.
Bylo mu ze sebe špatně... A za to všechno mohl jeho slizký otec. Nenáviděl ho. Veškeré představy a obdiv, který k němu jako dítě choval, vzali za své když na vlastní kůži poznal, co to znamená být Smrtijedem.
ČTEŠ
Blacková
FanfictionDívka ze starobylého vznešeného rodu. To však mudlovská zdravotní sestra netušila. Netušila, že má někde otce, že má velké jmění a že její jméno znamená u kouzelnických rodů úctu a uznání. Netušila vůbec nic. Netušila nic ani ve chvíli, kdy se na ch...