Başladığınız tarihi buraya bırakır mısınız?
"Hadi ama Yoongi.. "
"Hoseok! Her gün sevdiğim omegaya açılmıyorum amına koyayım bi rahat bırak strese soktun beni!"
"Aptal mısın stresli olman gerekiyor zaten. Dikkat çekiyoruz. Tanrı aşkına omegalar için ayrılan soyunma odalarındayız!" Hoseok suratını buruşturdu. "Ne diye senin gibi biriyle kanka oldum ki, Jimin'e şimdidien acıyorum. Huysuz kedi."
"Bayan Oh geliyor! Saklan. Feromon yayarsan seni öldürürüm!" dolabın arkasına girerlerken genç betanın kokularını almamasını dilediler. Yoongi Jimin banyodan çıkmadan dolabına mektup koymaya çalışıyordu ama Hoseokun dırdırları yüzünden bi gidememişti. Üstelik elleri terliyordu.
Kendini telkin etti. "Hadi Yoongi sen en iyisisin. Seni sevmeyen omega ölsün. Yakışıklı karizmatik ve havalısın huh."
Normalde etrafta bir alfa olsa uzaktan bile kokusunu alabilirdiniz. Genelde alfalar bastırıcı kullanmazdı. Özellikle de duyuları en gelişmiş sınıf olarak ünlü beta iseniz kolaylıkla onları fark edebilirdiniz. Ama dediğim gibi. Omegaların banyosunun olduğu yerdeyiz. Her yer tatlı ve güzel kokuyor.. Etrafa sinen yoğun omega kokusu kolaylıkla başınızı döndürebilir.
Yoongi dayanıklı bir alfa.
Ama Hoseok öyle değildi..Bayan Oh gidene kadar Jimin çoktan banyodan çıkmış, sevimli bir kedi yavrusu gibi canı pahasına havlusuna sarılarak giyinme dolabına ilerliyordu.
Yoongi burnuna dolan hafif şeftali ve portakal çiçeği aromalı bahar koksuyla tüylerinin diken diken olduğunu hissederek dikleşti.. Gözleri parlayarak ona bakarken güzelliği karşısında mest olmuştu.
Kıskanmıştı, Hoseok'un Jimin'in tatlı kokusunu hissetmesini istemiyordu. Sadece o hissetmeliydi.
"Yine koyamadın şu mektubu. Bu plan da işe yaramadı." Hoseok Yoonginin kafasına bir tane geçirdi.
"Ah!" alfa hemen elini ağzına kapattı. Ama Jimin duymuştu. O sırada arkasından arkadaşı Jun da banyodan çıkmıştı. Arkadaşının endişeli yüzü garipti.
"Sorun ne Jiminie?"
"K-kim var orada?"
"Hoseok 3 dediğimde." fısıldadı. "Üç!" koridora doğru var güçleriyle koşarlarken bir yandan Hoseok ona sövüyordu. Omegaların banyosunda yakalanırlarsa işleri biterdi.
__________________
Chanyeol kahkahalarla yere yatarken arkadaşlarının anlattıklarına gülüyordu. Yoongi ve Hoseok da koltukta oturmuş 'Çok mu komik?' bakışları atarak bitirmesini bekliyorlardı.
Chanyeol gülmekten yaşaran gözlerini sildi. "N-ne ahahaha Park Jimin mi? Dostum ciddi misin? O çocuğa herkes aşık zaten, okulun gözde en masum ve güzel omegası. Fakat tüm bunlardan asla haberi yok gibi duruyor. Sence senin şansın yüzde kaç? Eminim her gün dolabında mektuplar buluyordur."
Yoonginin morali bozulmuştu. Haklıydı ama Jimin onu kabul etmese bile en azından aşkını itiraf etmek istiyordu. İçinde tutmak istemiyordu. Büyükler sürekli içinde kalan aşklardan, fırsatlardan bahsederdi. Ne olursa olsun dedi Yoongi, rezil de olsam, karizmam da çizilse bu okuldan bu sene mezun oluyorum zaten.
"Sen de okulun en gözde alfasısın. " Hoseok lafa atladı ve onu neşelendirmek için dürterek göz kırptı.
"Vardır sende numarası tanıyorsundur. Şu garibana bir yardım et de mesaj atsın bari. Baksana beceremeyecek böyle yüzüne baktığı an köşeye sıkıştırılmış bir omega gibi kalıyor. Sabahtan akşama kadar repçi gibi başımın etini yiyen adama kal geliyor."
Chanyeol sırırtı. "Büyük vurgun ha? Eh.. Alt sınıflardan Park Jiminie. Bulunur numarası. Bunun karşılığında ben ne kazanacağım peki?"
Hoseok eflatun gözleri parlarken kızıl saçlarını geriye savurdu. Arkadaş olsalar da çok iyi biri olsa da bu adam çıkarcı bir pislikti.
"Eh.. Alırız bir motor. " Yoongiye kolunu geçirdi. Chanyeol şaşırmıştı.
"Değil mi?" onları Dinlemiyordu bile.
"Hmm. " kafasında ne yapacağını tartıp düşünürken geçiştirici bir cevap vermişti.
İşler karışacaktı..
-------- Jimin
2 yeni mesaj: +8****1364
Selam!
Park Jimin nasılsın?mochichim
Kimsiniz?+8****1364
Ah! Kendimi tanıtayım.
Ben.. Ben seni seven biriyim.
Ama kim olduğumu öğrenmeni
istemiyorum..
Beni arkadaş olarak ekle lütfen!mochichim agustd kişisini
arkadaş olarak ekledi.mochichim
Sadece isimsiz konuşmaktan
nefret ettiğim için. Yoksa engel yiyeceksin.agustd
Ama Jimin.. Hayır bekle lütfen.
Ben.. Yani sen.. Sen çok güzelsin.
Omega çok.. Güzelsin ve ben karşında
ne yapacağımı bilmiyorum. Korkağın
tekiyim özür dilerim..mochichim
Alfa mısın?agustd
Evet?mochichim
Senin adına üzüldüm çünkü alfalar
ilgimi çekmiyor.agustd
Ne?mochichim
Duydun. Betalara yönelik bir hoşlantım
artık her ne denirse ilgim var. Alfalar benim için fazla baskın ve.. Budala?mochichim
Gerçekten hepiniz omega görünce ağzının suyunu akıtan aptal ve tek işi üremek olan, insanlara baskınım diye üstünlük taslayan canavarlarsınız. Üzgünüm alfa.agustd
Ama beni tanımıyorsun bile.
Ben senin bildiği-mochichim yazıyor
mochichim
Evet evet bildiğim alfalardan olmayan
iyi bir alfasındır kesin. Üzgünüm ama şu an genel olarak bir ilişki istemiyorum.agustd
OH.. Anladım. Rahatsızlık
verdiğim için üzgünüm.
İyi geceler omega.(görüldü 11.43)
Yoongi'nin hayalleri yıkılmıştı. Ne yapacağını bilemez şekilde daha fazla karamsarlığın içine çekilmiş. Umudunu Jimin'den kesmişti. Belki de asla bir eşi olmayacaktı ya da başka omegalarla birlikte olmayı denemeliydi. Park Jimin onun için fazla iyiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Things |Yoonmin
FantasyMin Yoongi uzaktan sevdiği platoniği sevimli omega Park Jimin'e bir gün açılmaya karar verir.. Jimin'in kalbini çalmak öyle hiç de kolay değil. Hayat her zaman beklenmedik şeyler getirir çünkü sadece küçük bir lise hoşlantısı sandığı Jimin onun ruh...