Bu bölüm biraz gizem biraz kaos biraz yan karakterler içerir. Kemerlerimizi bağlayalım yoonminions!! 🎥💫💫
__________________
"Birbirimizin eşi olduğumuzu fark ettiğimiz günü hatırlıyor musun?"
Unuttun mu diye sorsana..
"En huzurlu hissettiğim gündü." gökyüzündeki yıldızlara bakarak gülümsedim.
Çoktan saat geç olmuş, ana sınıfındaki işimizi bitirmiş, yolu biraz da uzatarak evimize dönüyorduk.
Elleri kot pantolonunun cebinde, önüne düşmüş siyah saçlarıyla yere bakarak yürüyen alfayı izledim. Yerdeki tek tük taşlarla arada bir oynuyordu.
O çok farklıydı.
Gördüğüm ve tanıdğım diğer alfalara hiç benzemiyordu.
Gecenin serinliği kokusunu hafifçe burnuma getiriyordu. Göz kapaklarımı yavaşça kapatıp içime çektim.
Hoştu, itiraf etmem gerekirse.
Ben onu izlerken bunu hissetmiş olacak ki başını kaldırıp bana bakmıştı, utanarak gözlerimi kaçırdığımda ise gülmesini işitmiş, elimde olmadan ben de gülümsemiştim.
Ve benim evime gelmiştik. Birbirimize iyi geceler dilemiştik.
Tam kapıdan giriyordum ki yeniden sesini duymuştum."Jimin.. "
"Efendim?"
Gözlerindeki parıltılarla bana bakmıştı. Gözlerinde gördüğümü tam anlayamıyordum, umut muydu, ızdırap? Sonra yüzü değişmiş ve sakince başını indirirken dudaklarını ısırmıştı.
Ardından kısık sesini işittim. Öyle ki zar zor duymuştum.."Hiç.. "
"İyi geceler.." arkasını dönüp yürümeye başlamıştı. Neyi vardı bunun?"Yoongi! Bekle." kolundan tutup onu kendime döndürdüm.
"Sorun ne?""Bir şey yok."
"Az önce bir şey diyecektin sanki?"
"Hayır omega, üşüyeceksin hadi gir içeri.. Hem benim de uykum geldi." gözlerine baktım.
Tam o sırada biz bakışırken evimin dış kapısı açılmış ve annemin karamel rengi uzun saçları görüş açıma girmişti.
Açıkçası minik oğlunun yanında bir alfa görmeyi bekliyormuş gibi olan hali sinir bozucuydu çünkü son zamanlarda hep farklı koktuğum için ağzımdan laf almaya çalışıyordu.
Annem aynı benim gibi gözleri kısılana kadar sevimlice gülmüş Yoongiyi eve davet etmişti ve bana da arkadaşımı davet etmediğimle ilgili kızmıştı. Eh hepimiz amacını biliyorduk..
Şimdi ise mutfak masasında oturan Yoongiyi tezgaha oturmuş ayaklarımı sallayarak izliyordum. Dikkatle annemi dinlediğinden onu izlediğimi fark etmiyordu bu yüzden dudak büzerek tezgahtan hoplamıştım ve ilgisini çekebilmiştim!
İrkilerek hemen bana bakınca da utanmış ona bakamayarak aklıma ilk gelen şeyi yapıp buz dolabına yönelmiş "süt ister misin?" demiştim. Ben bugün kaç defa utanmıştım?
Annem de hemen atlamıştı.
"Ah evet Yoongi saat de geç oldu bence sen bu gece burada kal ve Jiminle birlikte uyumadan önce sütlerinizi için." buzdolabının içine bakarken donakalmış ve gözlerimi kocaman açmıştım.
Duvardaki saate baktım.
Saat daha 10! O tek başına eve dönebilirdi.
Sütle birlikte şaşkınca onlara dönmüş tam konuşacaktım ki Yoongi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Things |Yoonmin
FantasyMin Yoongi uzaktan sevdiği platoniği sevimli omega Park Jimin'e bir gün açılmaya karar verir.. Jimin'in kalbini çalmak öyle hiç de kolay değil. Hayat her zaman beklenmedik şeyler getirir çünkü sadece küçük bir lise hoşlantısı sandığı Jimin onun ruh...