13- 'Breaking Up'

1.9K 136 34
                                    

Valla ben soft soft kitabın sonuna hazırlanalım derken yanlışlıkla şey oldu...

Bu bölümü kısa kısa kesitler halinde tuttum uzun uzun anlatmadım ki dövmeyin beni hkdkgld.

|🌺|

Jimin Baekhyun ve Taehyung buluşmuş ve ellerindeki soğuk içeceklerle biraz mağazalarda gezdikten sonra kütüphaneye roman almak üzere girmişlerdi. Koca rafların arasında gezinirlerken hepsi farklı bir yerdeydi. Jimin bilim kurgu, Taehyung tarih ve Baekhyun ise romantik türlerinin arasında geziniyordu.

Eh. Yaz tatilinde kütüphanede çalışan yakışıklı alfa Hoseok'un masanın ardından kısık gözlerle onları (daha çok Taehyung) izlediğinden haberleri yoktu tabi.

Jimin tam elindeki kitabı Taehyung'a göstermeye gidiyordu ki Baekhyun'u olduğu tarafta göremeyerek şaşırdı. Etrafı kolaçan edip gezindi fakat yine de göremedi. Başka bir rafın arasında geri geri yürürken Taehyung ile sırt sırta çarpıştılar.

Aniden dönüp birbirlerini görmenin verdiği rahatlık hissiyle oh çektiler. Taehyung fısıldadı.

"Jimin Baek nerede onu bulamıyorum." fısıldayarak karşılık verdi öteki.

"Ben de onu arıyordum şimdi! Nereye gitmiş olabilir ki?"

"İMDAT! İM- MMM" kocaman gözlerle sesin geldiği yere gittiler. Jimin gördükleriyle göz devirdi.

Bu o kızdı. Kim Yerim. Sinsi şeytan. Yeşil gözlerindeki öfke ve kinle Jimin'e bakıyordu. Pembe saç birine bu kadar yakışmayabilirdi. Pembe saçlı biri ancak bu kadar sevimsiz durabilirdi.

"Oo Park Jimin. Yeniden karşılaşmak ne güzel. Ucube arkadaşınla iyi takım oldunuz. "

"Bırak onu."

"Hayır. Sana karşı dokunmamazlık yasağım var." pis bir şekilde sırıttı. "Ama ona karşı yok. Onu öldüreceğim, böylece sen de tamamen yok olacaksın. Bu dünyadaki tek omega arkadaşı olan zavallı Park Jimin'e kalacak yine içler acısı geleceğin baş omegasının güçleri. Bu ani güce asla dayanamazsın. Öleceksin. Böylece omegaların soyu kuruyacak. Ohh.. Ölmeden önce alfanla yatamamış olman yazık oldu.. Tüh.."

Yeri Baekhyun'un boynuna dayalı olan bıçağı birkaç santim ittirerek boynundan ince bir kan sızıntısı süzülmesine neden oldu. Baekhyun korkuyla onlara bakıyordu. Ağzı kapalı, elleri etkisis haldeydi. Büyü yapamıyordu. Gözlerinden bir damla yaş süzüldü. Bıçak derine iniyordu.

Baekhyun gözlerinden durmayan yaşlar boşanırken acı acı sızlandı. Göz altlarına iki küçük çizik daha attı Yeri. Böyle bir şey şeytanın aklına gelmezdi diye düşündü Taehyung, onlara uzanmaya çalışan Jimin'i belinden kavradı, gözleri dolmuştu. Jiminse çoktan ağlamaya başlamıştı. Küfürler ediyordu pişmiş kelle gibi sırıtan kıza.

Baekhyun'un kanı beyaz gömleğini ıslatmaya başlamıştı. Bal rengi gözlerinin rengi solarak kahverengiye dönüyordu. Asil kanı gidiyordu. Asilleri ancak kanını akıtarak öldürürdünüz. Gücü gözlerindeydi. Gözleri gidiyordu.

Jimin Taehyungun elinden kurtulup öne atıldı ve kıza saldırdı. Taehyungdan hızlı davranarak üzerine koştu, zıpladı cadının kolundan çekti bıçağı uzaklaştırdı. Ona dokunmazlık yasağı vardı bir şey yapamazdı. Baekhyun ölürse zaten öleceklerdi.

Kız rahat durmayarak bacaklarına tekmeler indiriyordu, bıçak tuttuğu elini Jimin iki eliyle tutuyordu. Baekhyun ise yere savrulmuştu. Jimin bıçağı ona doğru çevirdi. Yeri ise ani bir güçle ters döndürüp Jimin'in koluna saplayıverdi bıçağı.

New Things |Yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin