3- 'Cherry Blossoms'

7.5K 487 146
                                    

Taehyung beni eve bıraktıktan sonra Suga'yı düşünerek uykuya dalmıştım. Henüz adını bilmediğim ama sima olarak tanıdığım bu alfa bana garip hissettirmişti bugün. Birkaç gün önce yolda bir yavru kediyi sevmiştim ve dün aynı kediyi okul bahçesinde onun kucağında görmüştüm. Bu garip hissettirmişti.

Sabah uyandığımda bir süre tavanı izledim, telefonumun titremesiyle elime aldım.

agustd
Günaydın

mochichim
Günaydın..

agustd
İyi uyudun mu?

mochichim
Evet.. Ya sen?

agustd
Bilirsin..
Pek sayılmaz.

mochichim
Şey.. Kendimi açıklamam
gerekiyormuş gibi hissediyorum.

Dün gece bence biraz yanlış anladın..
Yani.. Yani ben
(yazıyor)

Gerçekten ne diyeceğimi bilemiyordum. Çocuğa alfalardan hoşlanmıyorum canım ya deyip resmen bir alfayla barda yakalanmıştım.
Tamam gerçekte alfaları sevmediğim falan yoktu. Sadece işi gücü omegaları aşağılamak olan bizimle oynamaktan zevk alıp kandıran birisi olabilir diye düşünmüştüm. Tamamen kendimi korumak içindi..
Derin bir nefes aldım.

agustd
Sorun değil bana açıklama yapmak zorunda değilsin.

mochichim
Seni merak ediyorum bana biraz
kendinden bahsetsene..
Benden büyüksün sanırım.

Konuyu değiştirme çabaları...

agustd
Oh..
Hakkımda bir şeyler
merak ediyorsun ㅋㅋㅋ
Evet. Bir üst sınıftayım.

mochichim
O zaman sana hyung demeliyim..
Ah şimdi gitsem iyi olacak hyung
Annem yemek yemediğim için
Beni kovalamadan önce 😑😑

agustd
Uysal bir omega ol ve annenin
sana iyi bakmasına izin ver güzelim.

(görüldü)

Yanaklarımın alev alev yandığını hissediyordum.
Tanrı aşkına çocuğu bin kere reddettim hala mesaj atıyor güzelim diyor. Aşağı inip anneme utangaç bakışlar atarak gözlerimi kaçırıyordum ve tam yemeğe inmediğimle ilgili azar çekmeye hazırlanırken şaşkınlıkla bana bakmaya başlamıştı. Hemen yanıma gelip ateşime bakmış ve yanaklarımın kızardığını söylemişti. Sakince masaya oturup tostumu yemeye başlamıştım. Hayır anne sadece oğlun bir iltifat aldı o kadar...
Tostumu bitirdikten sonra kapıya ilerlemiştim. Belki bugün 'Suga'yı görürdüm.

"Ben okula gidiyorum!"

"Kendine dikkat et portakal çiçeğim."

"Anne portakal çiçeğim ne ya.." annemin kıkırdamasını duyarken ben de gülümseyerek dış kapıyı kapamış ve metro durağına yürürken Taetae'yi aramıştım. Feromonlarım böyle koktuğu için annem bana portakal çiçeğim derdi... Kokum dolayısı ile övgü almaya alışıktım. Ama insanlardan güzel olduğumu duymaya pek de alışık değildim...

ゞ♡↷ ・ ・ ・

Kafeteryadaydık. Her zamanki gibi tıkınıyoruz..
Duyuları oldukça gelişmiş olan arkadaşım yemeği bırakıp derin nefesler alıyordu.

New Things |Yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin